تحلیل چارت هفتگی شیبا اینو در نزدیکی راه اندازی شیباریوم و پیش بینی نوسانات قیمت SHIB در بلند مدت 

تحلیل چارت هفتگی شیبا اینو در نزدیکی راه اندازی شیباریوم و پیش بینی نوسانات قیمت SHIB در بلند مدت 

در هفته گذشته، قیمت شیبا اینو با افزایش 14.2 درصدی به بالاترین سطح محلی 0.00001140 دلار رسید. علاوه بر این، عملکرد آن با افزایش 26.5 درصدی قیمت نسبت به ماه گذشته عملکرد مثبتی داشته است. 

شاخص توکن سوزی شیبا یک معیار بسیار مهم است زیرا چشم اندازی در مورد کاهش عرضه توکن می دهد. به عنوان یک میم کوین با هزاران توکن در گردش، تعریف یک مدل تورم زا برای جذب سرمایه‌ گذار مناسب پس از راه‌اندازی شیباریوم بسیار مهم است.

در زمان نگارش این مقاله، شیبا اینو با قیمت 0.00001026 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 2 درصدی در 24 ساعت گذشته و رسیدن به 589 تریلیون دلار در عرضه خود است که به ارزش فعلی بازار 6،065،438،492 دلار کمک می کند. بر اساس رتبه بندی Coingecko، این آن را به جایگاه 14 با ارزش ترین ارز دیجیتال در جهان تبدیل می کند.

راه اندازی شیباریوم می تواند محرکی برای رشد شیبا اینو باشد!

راه اندازی شیباریوم می تواند یک محرک اصلی برای رشد شیبا اینو باشد. ممکن است Shiba Inu را مقرون به صرفه‌ تر، سریع‌ تر و مقیاس‌ پذیرتر کند. این امر آن را برای کاربران و توسعه دهندگان جذاب تر می کند و می تواند قیمت SHIB را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

شیباریوم با هدف ارائه یک بستر امن و باز برای تجارت دارایی های دیجیتال راه اندازی شده است. همچنین قصد دارد پایگاهی برای ایجاد برنامه های غیر متمرکز (DApps) باشد. راه اندازی شیباریوم می تواند به کاهش ازدحام شبکه در اتریوم کمک کند.

این پروژه از طریق پست‌ها و اطلاعیه‌های روزانه در رسانه‌های اجتماعی، جامعه خود را در جریان این تحولات قرار داده است. یکی از این پیشرفت ها، معرفی آتی کالاها شیبا اینو است. این امر با شور و هیجان زیادی از سوی جامعه روبرو شده است که جامعه ای بزرگ و فعال است.

در 9 آگوست، Bitpay اعلام کرد که SHIB اکنون می تواند برای تعهدات مالی مختلف، از جمله کارت های اعتباری، خرید خودرو و وام های شخصی پرداخت کند. این خبر همچنین به افزایش قیمت SHIB کمک کرد.

تحلیل قیمت شیبا در بلند مدت

نمودار روزانه شیبا اینو در زیر نشان‌ دهنده افزایش قیمت است که این ارز دیجیتال در قیمت 0.00001140 دلار مقاومت قابل توجهی را دارد. این نشان می دهد که شیبا قصد دارید جا پای خود را در بازار کریپتو محکم کند و حضور ماندگاری داشته باشد. 

چارت روزانه شیبا

شاخص قدرت نسبی (RSI به رنگ بنفش) هفته گذشته افزایش شدیدی را به نمایش گذاشت و به دنبال آن افت کرد، اما اکنون به طور پیوسته به سمت 70 صعود می کند که در حال حاضر در 67 قرار دارد. همزمان، قیمت شیبا از میانگین متحرک 50 روزه به سمت بالا و قیمت 0.00000823 دلار صعود کرده است که به رنگ زرد نشان داده شده است. در این میان از میانگین متحرک 200 روزه خود در 0.00000983 دلار فراتر رفته است. (به رنگ آبی نشان داده شده است)

علاوه بر این، میانگین متحرک 200 روزه با رشد مجدد قیمت برای SHIB، انعطاف پذیری خود را ثابت کرده است و به طور بالقوه ارزش را به سمت سطح مقاومت بعدی خود در 0.00001409 دلار سوق می دهد. این توسعه، احساسات بازار صعودی را تقویت کرده، سرمایه گذاران را برای خرید شیبا تشویق کرده و قیمت را به سمت بالا سوق داده است.

با توجه به چشم انداز صعودی، شکست قیمت بالاتر از الگو کنج نزولی اتفاق افتاده است، که احساسات صعودی را تأیید می کند و خریداران را بیشتر برای مشارکت در بازار SHIB تشویق می کند. این یک شرایط مساعد را تقویت می کند و به تقاضای اساسی برای SHIB اشاره می کند.

🔰بر اساس تجزیه و تحلیل، اگر قیمت SHIB یک کندل بالاتر از 0.00001140 دلار ببندد، گاوها این شانس را خواهند داشت که قیمت شیبا را به 0.00001592 دلار برسانند و سود 50 درصدی را برای خریداران این ارز دیجیتال فراهم کنند.

🔺برعکس، خط روند بالایی الگو کنج نزولی ممکن است مانعی برای ادامه دار شدن رالی صعودی باشد. در این صورت به سمت حمایت اصلی 0.0000065 دلار عقب‌ نشینی خواهند کرد.

عملکرد هفتگی SHIB نشان دهنده احساس صعودی پس از شکسته شدن قیمت از میانگین متحرک ساده 50 روزه است. این می تواند نشانه ای از حرکت صعودی قیمت به سطح مقاومت آن باشد.

چارت هفتگی شیبا 

علاوه بر این، قیمت جایگاه عالی را از سوی خریداران نشان می‌دهد، که ممکن است آن را به بالاترین قیمت محلی بعدی خود یعنی 0.00001409 دلار برساند. RSI همچنین از معاملات به سمت سطح 70 پشتیبانی می کند که نشان دهنده فشار خرید بالا برای قیمت SHIB است.

چارت هفتگی شیبا 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهرداد
مهرداد
8 ماه قبل

ایشالا یک صعود خوب داریم

مهدی
مهدی
8 ماه قبل

عالیه ممنون از زحمات شما