5 ارز دیجیتالی که نهنگ ها در حال خرید ان هستند

5 ارز دیجیتالی که نهنگ ها در حال خرید قابل توجه آنها هستند!

ارزهای  میکر (MKR)یونی سواپ (UNI)،چین لینک(LINK)، اتریوم نیم سرویس (ENS) و پپه (PEPE)، در صرافی بایننس (Binance) به علت خرید قابل توجه نهنگ های بازار کریپتو سیگنالی صعودی دارند .

تعدادی از نهنگ های بازار ارز دیجیتال دارایی خود را در ارزهای میکر، یونی سوآپ، چین لینک، پپه و اتریوم نیم سرویس با تراکنش های سنگینی در صرافی بایننس (Binance ) افزایش داده اند، همین موضوع توجه بسیاری از تریدرها و سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.

یک کیف پول به آدرس “0x1A2E”  

322.48 میلیارد واحد PEPE را به ارزش قیمتی تقریبا 2.78 میلیون دلار منتقل کرد.

 اگر تقاضا برای این ارزهای دیجیتال همچنان به همین قوت باقی بماند، این برداشت‌ها توسط نهنگ‌ها می‌تواند بر نقدینگی بازار( لیکویید های بازار)تأثیر بگذارد و منجر به افزایش قیمت و سیگنال های صعودی شود.

خرید تتر پی98

خرید تعداد زیادی از این ارزهای دیجیتال توسط نهنگ ها باعث شد در معاملات اخیر، توجه برخی از نهادها در جریان فعالیت های بایننس Binance به این تراکنش ها جلب شود.

تحلیلگران بازار هم همچنین توجه زیادی به حرکت‌ و انتخاب های نهنگ ها دارند، زیرا این حرکت‌ها پیش از تغییرات عمده قیمت‌ها هستند و ممکن است احساسات کلی بازار را نشان دهند.

یکی از تراکنش های قابل توجه یک سرمایه گذار ناشناس را نشان می دهد که تنها با آدرس کیف پول “0x1A2E” شناسایی می شود. این سرمایه گذار 322.48 میلیارد واحد پپه (PEPE)  را از بایننس انتقال داد که به مبلغ تقریبی 2.78 میلیون دلار می رسد. این اقدام نشان‌دهنده یک سیگنال قوی و صعودی در مورد پپه (PEPE) است که ممکن است تاثیراتی روی اینده این ارز بگذارد. زمان و مقیاس این معامله ممکن است به اعتماد داخلی به عملکرد دارایی اشاره کند.

علاوه بر این، یکی دیگر از بازیگران مهم با نام مستعار “aavebank.eth” نیز حضور داشت. این سرمایه گذار تنها در شش ساعت، مبلغ زیادی از بایننس برداشت. دارایی ها شامل 500 هزار یونی سواپ به ارزش 3.75 میلیون دلار ، 183.799 هزار چین لینک به ارزش 2.62 میلیون دلار، 171 هزار میکر با ارزش 500 هزار دلار و 31139 هزار اتریوم نیم سرویس با قیمت 483 هزار دلار بود. چنین برداشت ترکیبی به معنای سرمایه گذاری استراتژیک در دارایی های ارز دیجیتالی مختلف است.

تلاش نهنگ ها برای افزایش قیمت ارزها

خروج حجم قابل توجهی از ارزهای دیجیتال توسط نهنگ ها ممکن است کمبود نقدینگی مادی ایجاد کند و قیمت ها را بی ثبات کند. این سرمایه گذاران می توانند با کاهش فروش در مبادلات در صورت تداوم تقاضا برای خرید، قیمت را افزایش دهند. در واقع، این حرکت نهنگ‌ها معمولاً به عنوان سیگنال‌هایی برای رشد قیمت بلند مدت دیده میشود.

خروج این دارایی ها از مبادلات نشان می دهد که این نهنگ ها انتظار نتایج مثبتی از دارایی های خود دارند. به نظر می رسد که آنها سعی دارند به جای سود کوتاه مدت، رویکردی بلندمدت در پیش بگیرند. این برداشت ها نماد اعتماد آنها به افزایش قیمت این ارزهای دیجیتال است.

شاخص های فنی صعودی و افزایش حجم معاملات پپه

با توجه به داده های اخیر قیمت پپه در صرافی ها در حال افزایش است. شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان دهنده یک اندیکاتور صعودی است این سیگنال قوی اشاره به افزایش شتاب خرید دارد. علاوه بر این، عبور اخیر خط سیگنال توسط خط میانگین متحرک (MACD) علت دیگری برای افزایش قیمت پپه در بازار است.

نمودار و اندیکاتور پپه

شاخص قدرت نسبی (RSI)روی 64.86 است و فشار خرید قوی را نشان می دهد. علاوه بر این، این سطح زیر آستانه خرید بیش از حد 70 است، که نشان می‌دهد هنوز فضا برای رشد قیمت قبل از به جریان افتادن بازار وجود دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی یاوری
علی یاوری
12 روز قبل

تن کوین کولاک کرده تازه اول راهه