سیگنال صعودی پپه

سیگنال صعودی برای PEPE: خرید سنگین نهنگ های پپه و رشد معاملات فیوچرز 

نهنگ ها و معامله گران بزرگ در بازار میم کوین ها به شدت در حال ورود به معاملات فیوچرز پپه و خرید این ارز هستند که نشان دهنده افزایش قریب الوقوع قیمت این ارز در روزهای آینده است که ناشی از افزایش علاقه به مشتقات است.

  • قیمت پپه کوین با افزایش انباشت نهنگ ها در حال افزایش است.
  •  نهنگ ها به طور قابل توجهی PEPE را خریداری می کنند که منعکس کننده احساسات صعودی نسبت به این میم کوین است.
  •  شاخص سود باز معاملات آتی پپه در حال افزایش است که منعکس‌کننده اعتماد رو به رشد معامله‌گران به آینده میم کوین است.

قیمت ارز پپه قورباغه امروز کشش قابل توجهی پیدا کرده است، همانطور که شاهد افزایش بیش از 14 درصدی در PEPE هستیم. لازم به ذکر است که افزایش قیمت آن در بحبوحه علاقه فزاینده دارندگان بزرگ یا نهنگ ها، شکل گرفته است.

داده‌های مشتقات و معاملات فیوچرز اخیر نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نیز تمرکز خود را به معاملات فیوچرز پپه معطوف کرده اند و این نشان‌دهنده اعتماد رو به رشد سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است.

در داده های اخیر سایت Spot On Chain، یک پلتفرم ردیابی تراکنش‌های زنجیره‌ای، فعالیت‌های مهم نهنگ‌ها را در اطراف ارز پپه نمایان است. طبق آخرین گزارش آنها، نهنگ ها به طور فعال در حال جمع آوری PEPE بوده اند که نشان دهنده تغییر قابل توجهی در احساسات بازار است.

خرید و فروش تتر پی98

یافته‌های سایت Spot On Chain حاکی از برداشت قابل توجه توکن‌های PEPE توسط یک نهنگ بزرگ به‌عنوان 0x546 است. این نهنگ 331.3 میلیارد توکن PEPE را از بایننس خارج کرد که به مبلغ تقریبی 2.24 میلیون دلار، با نرخ 0.00000675 دلار برای هر توکن بود.

در همین حال، آنچه این معامله را به ویژه قابل توجه می کند، ارتباط بین نهنگ 0x546 و یک معامله گر هوشمند دیگر 0x1c6 است. مشخص شد که هر دو نهاد دارای یک آدرس سپرده بایننس هستند.

قابل ذکر است، معامله‌گر موفق 0x1c6 قبلاً تمام دارایی‌های UNI را قبل از افت قیمت قابل توجه در 10 آوریل 2024 فروخته بود و سود تخمینی 6.99 میلیون دلاری را به دست آورده بود که معادل بازده قابل توجه 70.7 درصدی سرمایه‌گذاری است.

فعالیت ترکیبی نهنگ 0x546 و معامله‌گر هوشمند 0x1c6 منجر به برداشت حیرت‌انگیز 660.7 میلیارد توکن PEPE به ارزش 4.57 میلیون دلار از صرافی‌های بایننس و مکسی شده است. این تراکنش‌ها با نرخ متوسط تقریباً 0.00000692 دلار به ازای هر توکن در سه روز گذشته رخ داده است.

در همین حال، این افزایش فعالیت نهنگ ها نشان دهنده علاقه فزاینده به PEPE در میان معامله گران با حجم بالا است. تلاش‌های هماهنگ این نهادها برای جمع‌آوری مقادیر قابل‌توجهی از توکن‌های PEPE نشان‌دهنده چشم‌انداز صعودی برای این میم کوین جنجالی است.

اگر به این ارز علاقه دارید مقاله پیش بینی قیمت پپه در سال 2024 را بخوانید.

از آنجایی که نهنگ‌ها همچنان به نفوذ خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهند، مانورهای استراتژیک آنها به عنوان شاخص‌های کلیدی برای سرمایه‌گذاران هوشمند عمل می‌کند. انباشت توکن های PEPE توسط نهادهای برجسته ای مانند نهنگ 0x546 و معامله گر موفق 0x1c6 می تواند نشانه روند صعودی آتی در ارزش میم کوین باشد و باعث گمانه زنی و علاقه بیشتر معامله گران شود.

از سوی دیگر، داده‌های کوین گلس نشان داد که سود آزاد معاملات آتی پپه با 13.89 درصد افزایش به 66.94 میلیون دلار رسیده است. این افزایش نشان دهنده اعتماد فزاینده معامله گران به آینده میم کوین است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فریده
فریده
11 روز قبل

خیلی مختصر و مفید بود احسنت به این ارائه