تحلیل و پیش بینی دقیق قیمت پپه (PEPE) در سال 2024

تحلیل و پیش بینی دقیق قیمت پپه (PEPE) در سال 2024

به نظر می رسد که پپه پس از یک سال تمام با انفجار 160 درصدی قیمت در حال بازگشت به صحنه است و اگر این حرکت ادامه یابد، می تواند لحظه بزرگ دیگری در تاریخ میم کوین ها رقم بزند. میم کوین پپه قورباغه اخیرا به لطف تبلیغ جدید پر زرق و برق بایننس که همه را برانگیخته، به دستاوردهای جدیدی در سال 2024 رسیده است. از زمانی که آنها این خبر را در روز جمعه گذشته منتشر کردند، قیمت پپه دیوانه وار 69 درصد افزایش یافت و از سطوح مقاومت بزرگی عبور کرد که انگار هیچ مانعی وجود نداشته است. حال برای بررسی اهداف بلند مدت این میم کوین محبوب در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به پیش بینی دقیق قیمت پپه در سال 2024 بپردازیم.

نوسانات قیمت پپه از ابتدا تاکنون

نوسانات قیمت پپه از ابتدا تاکنون

میم کوین پپه قورباغه چند روز پس از راه اندازی مخفیانه خود در اواسط آوریل به شهرت رسید و اولین نقطه ورود Etherscan در 18 آوریل بود.

قیمت شروعی انفجاری داشت و در سه روز اول از 0.00000006036 دلار به 0.0000004002 دلار رسید. این معادل با افزایش 563 درصدی است. درست زمانی که صحبت ها در مورد اینکه آیا پپه می تواند یکی از بهترین میم کوین ها باشد یا نه آغاز شد.

پس از یک اصلاح جزئی و مقداری تثبیت، قیمت پپه در 30 آوریل شروع به افزایش کرد و طی دو روز 214 درصد صعود کرد تا رکورد جدیدی را ثبت کند. به گفته بایننس رکوردشکنی ارز pepe به دلیل تجمع نهنگ های این پروژه بوده است.

پس از اینکه بایننس اعلام کرد پپه را در تاریخ 5 مه لیست می کند، ارزش بازار Pepe به ارزش 1.8 میلیارد دلاری و ATH به 0.000004354 دلار رسید.

🔺معرفی 5 میم کوین با عملکردی بهتر از بیت کوین در سال 2024🔺

با این حال، این دوره کوتاه مدت بود زیرا سرمایه گذاران اولیه برای ذخیره سود خود دست به فروش ارز پپه زدند.با ثبت ATH، نوسانات به طور قابل توجهی کاهش یافته است و به نظر می رسید که گاوها و خرس ها از نبرد با یکدیگر خسته شده اند. 

به همین دلیل پپه شاهد فروش توکن در 24 و 25 آگوست 2023 بود و تقریباً 27 درصد از ارزش خود را از دست داد. این در بیانیه‌ ای که در حساب X ارز دیجیتال پپه ارسال شد، در نتیجه گرفتن و فروش وجوه توسط برخی از اعضای تیم مخرب از کیف پول Pepe multisig بود.

در 19 اکتبر، زمانی که بیت‌ کوین رالی پایان سال 2023 خود را آغاز کرد، پپه نیز با سوزاندن 1.6 درصد از عرضه توکن (6.9 تریلیون توکن) و خروج از روند نزولی بلند مدت خود و صعود 104 درصدی را در 8 روز تجربه کرد و به بالای 0.000001 دلار رسید. از آن زمان در یک کانال رنج معامله می شد تا اینکه هفته گذشته مقاومت روانی 0.000001 دلار را با قدرت شکست. 

قیمت فعلی پپه در زمان نگارش مقاله 0.000002944 دلار است که در 24 ساعت گذشته 62 درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

تحلیل قیمت پپه و اهداف بعدی آن

تحلیل قیمت پپه و اهداف بعدی آن

در این بخش قصد داریم به پیش بینی قیمت پپه در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بپردازیم و عوامل موثر بر قیمت را بررسی کنیم:

پیش بینی قیمت پپه در کوتاه مدت (3 ماه آینده)

🔸قیمت: 0.000003 دلار

🔰عوامل موثر:

  • احساسات کلی بازار: احساسات عمومی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله میم کوین پپه تأثیر بگذارد.
  • مقررات: تغییرات در مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال نیز می تواند بر قیمت آنها تأثیر بگذارد.
  • موارد پذیرش و استفاده: پذیرش و استفاده گسترده تر از PEPE می تواند بر قیمت آن تاثیر مثبت بگذارد.
  • اخبار و رویدادها: رویدادهای خبری مهم یا تحولات مربوط به PEPE یا بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال می تواند باعث نوسانات قیمت شود.

پیش بینی قیمت پپه در میان مدت (6 ماه آینده)

🔸قیمت: 0.00000471372 دلار

🔰عوامل موثر:

  • احساسات بازار: دیدگاه کلی مثبت یا منفی در بازار میتواند بر قیمت ها تاثیر بگذارد.
  • مقررات و رویدادهای خبری: مقررات دولتی و رویدادهای خبری مهم مربوط به ارزهای رمزپایه می توانند به طور قابل توجهی بر اهداف قیمت ارزها رمزنگاری شده تاثیر می گذارد.
  • موارد پذیرش و استفاده: افزایش پذیرش و موارد استفاده در دنیای واقعی می تواند تقاضا و قیمت را افزایش دهد.
  • حرکات نهنگ: سرمایه گذاران بزرگ (“نهنگ ها”) می توانند بازار را از طریق سفارش های خرید یا فروش قابل توجه دستکاری کنند.

پیش بینی قیمت پپه در بلند مدت ( 1 الی 5 سال)

🔸قیمت: 0.000001 دلار

🔰عوامل موثر:

  • روند کلی بازار کریپتوکارنسی: اگر بازار عمومی کریپتو روند صعودی را تجربه کند، PEPE به طور بالقوه می تواند سود ببرد.
  • پذیرش و کاربرد ارز دیجیتال پپه: اگر PEPE در اکوسیستم خود مورد پذیرش و استفاده گسترده‌ تری قرار گیرد، ارزش آن می‌تواند افزایش یابد.
  • احساسات و تبلیغات اجتماعی: افزایش علاقه و احساسات مثبت در اطراف PEPE می تواند قیمت آن را افزایش دهد.
  • مقررات و مسائل حقوقی: تغییرات نظارتی یا چالش های قانونی می تواند بر قیمت PEPE تاثیر منفی بگذارد.

♦️معرفی 3 میم کوین انفجاری که این هفته باید زیر نظر داشته باشید!♦️

پیش بینی قیمت پپه در سال 2024

با نگاهی به نقشه راه Pepe، به نظر نمی رسد که هیچ چیز مشخصی در آینده پپه وجود داشته باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، هیچ گام بعدی واضحی برای این پروژه وجود ندارد و با توجه به اینکه در حال حاضر دارای یک جامعه بزرگ، بیش از 500 هزار دنبال کننده در توییتر است، این می تواند پتانسیل قیمت آن را محدود کند.

با این وجود، میم کوین ها به عنوان برخی از بهترین رمز ارزها برای ثروتمند کردن شما شناخته می شوند، زیرا زمانی که جوامع آنها دست به کار می شوند، قیمت می تواند به سرعت منفجر شود.

همانطور که خبر لیست شدن پپه در صرافی بایننس باعث افزایش بیش از 222 درصد شد تا ATH خود را به دست آورد – یک اعلامیه مهم در سال 2024 می تواند شاهد انفجار پپه باشد و به آن کمک کند تا دوباره به یک ATH جدید دست یابد.

برای اینکه پپه به رالی گاوی خود ادامه دهد، پروژه باید شروع به جمع آوری تبلیغات کند. در حالی که پس از راه اندازی آن به طور گسترده موفق شد، فقط زمان نشان می دهد که آیا می تواند به یک ارز دیجیتال پایدار در بلندمدت تبدیل شود یا خیر.

بر اساس موفقیت قبلی و اندازه جامعه، این احتمال وجود دارد که در سال 2024 اعلامیه های مهم بیشتری منتشر شود که باعث افزایش قیمت Pepe شود. اگر این اتفاق بیفتد، پیش بینی می شود که قیمت پپه تا پایان سال 2024 به بالاترین قیمت 0.0000065 دلار می رسد. 

🎯معرفی بهترین شت کوین های انفجاری سال 2024

عوامل مهم بر انفجار قیمت ارز پپه در سال 2024 

چندین عامل کلیدی به افزایش قابل توجه قیمت پپه کمک کردند و می توانند بر ارزش آن در آینده نیز تاثیر بگذارند. در اینجا موارد اصلی وجود دارد:

لیست شدن پپه در صرافی ها

پس از اینکه صرافی بایننس اعلام کرد که میم کوین PEPE را فهرست می کند، پروژه رونق گرفت و سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرد. Pepe اکنون در صرافی‌های سطح یک مختلف در دسترس است، اما اگر فهرستی را در Coinbase یا یکی دیگر از صرافی‌های سطح یک تضمین کند، قیمت می‌تواند دوباره پامپ شود.

حمایت از میم کوین ها

پپه پیشرو روند اخیر میم کوین بود. افزایش ارزش آن باعث افزایش مشابه در سایر سکه های میم جدید شد. در مراحل بعدی محبوبیت میم سکه، پپه می تواند افزایش بیشتری را تجربه کند.

تاثیر هاوینگ بیت کوین

هاوینگ بیت کوین، یک رویداد برنامه ریزی شده است که هر چهار سال یک بار رخ می دهد و پاداش استخراج کنندگان بیت کوین را به نصف کاهش می دهد. همچنین این رویداد اغلب بازار صعودی را آغاز می کند. هاوینگ بعدی در آوریل 2024 می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت پپه قبل و بعد از رویداد داشته باشد.

پیشرفت‌های آینده

برای رسیدن به ارزش‌ هایی مانند دوج کوین یا شیبا اینو، ارز پپه قورباغه باید ابزارهای بیشتری را به کاربران خود ارائه دهد. اعلامیه ها در مورد توسعه آینده پپه می تواند بر ارزش بازار آن تاثیر زیادی بگذارد.

از طرف دیگر، اگر Pepe به کار خود صرفاً به عنوان یک میم کوین بدون ابزار اضافی ادامه دهد، ممکن است برای حفظ تقاضا با مشکل مواجه شود و به طور بالقوه منجر به کاهش قیمت آن در طول زمان شود.

جمع بندی 

میم کوین PEPE با مضمون قورباغه که به سرعت در بازار ارزهای رمزنگاری شده محبوبیت پیدا می کند، برای اولین سرمایه گذاران خود یک موهبت بوده و سود قابل توجهی را ارائه می دهد. حتی از میم کوین‌های معتبری مانند Dogecoin و Shiba Inu نیز پیشی گرفته است و ترکیبی از انتقادات و طرفداران قوی را به خود جلب کرده است. این افزایش در رشد جامعه، حجم معاملات و ردپای رسانه های اجتماعی مشهود است که منجر به گمانه زنی ها در مورد رشد آینده آن می شود.

با این حال، پایه و اساس PEPE فاقد استحکام و ارزش ذاتی است، ویژگی‌های معمول سکه‌ های میم، که باعث ایجاد تردید در طول عمر موفقیت فعلی آن می‌شود. آینده آن، مانند سایر میم کوین‌ها، در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال به شدت سوداگرانه باقی می‌ ماند.

از لحاظ تاریخی، صنعت کریپتو شاهد چند داستان «جنگیدن برای رسیدن به ثروت» با پدیده‌های فرهنگی مانند سکه‌های میم بوده است. تنها میم کوین های موفق در بازار ارزهای دیجیتال DOGE و SHIB هستند که ارزش خود را در بازارهای نزولی حفظ کرده اند و به عنوان سرمایه گذاری خوب عمل کرده اند. ارز دیجیتال پپه ممکن است به عنوان سومین نمونه قابل توجه در این روند ظهور کند، اما برای پیش‌ بینی ماندگاری طولانی‌ مدت میم کوین‌ ها خیلی زود است.

برای اینکه میم کوین‌هایی مانند پپه به عنوان یک کلاس دارایی پایدار در نظر گرفته شوند، باید در چرخه‌ های مختلف بیت کوین دوام بیاورند، به نقاط عطف مهمی مانند رسیدن به ارزش بازار 1 تریلیون دلاری دست یابند و اکوسیستم‌های فرهنگ محور در دنیای رمز ارز را تشکیل دهند. تا زمانی که چنین دستاوردهایی محقق شود، میم کوین ها، از جمله PEPE، در حاشیه سوداگرانه اکوسیستم کریپتو باقی می مانند.

سوالات متداول 

آیا پپه سرمایه گذاری خوبی در سال 2024 است؟

قیمت توکن اخیراً افزایش یافته است، اما ما نمی دانیم که رشد اخیر چقدر پایدار است. مانند همیشه در مورد کریپتو، قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در PEPE باید مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام می دهید.

اوج ارزش پپه کوین تاکنون چقدر بوده است؟ 

پپ کوین در 5 می 2023 با 0.000004408 دلار به اوج ارزش خود دست یافت که پس از عرضه در صرافی های سطح 1 از جمله بایننس، روند صعودی ثابتی را نشان داد.

آیا سرمایه گذاری در پپه کوین با توجه به عملکرد اخیر آن تصمیم خوبی است؟

سرمایه گذاری در پپه کوین، مانند هر میم کوین، به دلیل ماهیت سفته بازی و عدم پشتوانه اقتصادی اساسی، ریسک بالایی دارد. در حالی که سود قابل توجهی را نشان داده است، سرمایه گذاران بالقوه باید محتاط باشند و نوسانات و ماهیت سوداگرانه میم کوین ها را در نظر بگیرند.

چشم انداز آینده پپه کوین در سال 2024 چگونه پیش بینی می شود؟

آینده ارز pepe نامشخص و به شدت حدس و گمان است. به طور بالقوه می تواند روند سایر کوین های میم را دنبال کند و دوره هایی از نوسانات بالا و افزایش قیمت را تجربه کند. با این حال، بدون کاربرد یا پشتوانه قابل توجه، ارزش بلند مدت آن غیرقابل پیش بینی باقی می ماند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ftme
ftme
1 ماه قبل

به پول ما الان چن میشه

سهراب
سهراب
2 ماه قبل

کلا پپه نسبت به دوج و شیبا مالی نیس

ارسلان
ارسلان
2 ماه قبل

الان وجود پپه2 تاثیرش بر این منفیه یا مثبت؟؟