تحلیل ریپل

آخرین وضعیت دادگاه ریپل و تحلیل تکنیکال نمودار XRP

در حالی که نگاه سرمایه گذاران به بازار برای شروع آلت سیزن دوخته شده است یکی از ارزهایی که انتظار میرود پرچم دار رالی صعودی آلت کوین ها باشد، ریپل است.

در حالی که ریپل ماه ها درگیر دعوای حقوق با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است نتیجه دادگاه ریپل تا حدودی به نفع این ارز بوده است. حالا در آخرین اخبار این دادگاه،  قاضی سارا نتبرن حکم جدیدی را برای دادرسی ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا صادر کرده است. 

بر اساس این دستور جدید، SEC موظف است تا تاریخ 29 آوریل (10  اردیبهشت ماه) به درخواست‌های ریپل پاسخ دهد و ریپل نیز 3 روز کاری برای پاسخ‌ گویی فرصت دارد. خبر انتصاب قاضی نتبرن به عنوان قاضی منطقه‌ای در نیویورک، امیدواری‌ها را برای پیروزی ریپل در این دادگاه افزایش داده است. 

یکی از وکیل های مشهور در حوزه قیمت ارز دیجیتال، جرمی هوگان، پیش‌بینی کرده است که این دعوا تا دو ماه دیگر به پایان میرسد و ریپل احتمالاً تنها به پرداخت جریمه‌ای 100 میلیون دلاری محکوم خواهد شد.

تحلیل تکنیکال نمودار ریپل

ریپل در حال حاضر در سطح حمایت بحرانی 0.51 دلار قرار دارد و با دوره ای مواجه است که مشخصه آن کاهش حجم و عدم اطمینان از لحاظ تکنیکال است. 

حجم معاملات را که بررسی کنیم، کاهش قابل مشاهده است، نشانه ای که معمولاً به رکود اشاره می کند. در یک چشم انداز پیچیده تر، تهدید الگوی «تقاطع مرگ» در نمودار وجود دارد- یک الگوی تکنیکال فنی که در آن میانگین متحرک نمایی 100 روزه از میانگین متحرک نمایی 200 روزه عبور می کند و اغلب به عنوان یک سیگنال نزولی برای تغییرات قیمت در آینده در نظر گرفته می شود.

نمودار ریپل

اندیکاتور RSI در حال حاضر زیر سطح 50 است که نشان می دهد نمودار ممکن است به سمت نزولی متمایل شود. در حالی که سطح فعلی RSI به طور قطعی یک مسیر نزولی برای XRP تعیین نمی کند، مطمئناً نگرانی هایی را ایجاد می کند. با نگاهی دقیق تر به نمودار قیمت، توانایی XRP برای حفظ سطح حمایت 0.51 دلار بسیار مهم است. این سطح از لحاظ تاریخی به عنوان یک نقطه بازگشت قوی عمل کرده است. با این حال، مقاومت قابل توجهی در 0.59 دلار وجود دارد، نقطه ای که قبلا به عنوان مانعی برای حرکت های صعودی عمل می کرد. عبور از این مقاومت ممکن است راه را برای رسیدن به 0.75 دلار باز کند.

از جنبه منفی، اگر XRP نتواند حمایت 0.51 دلار را حفظ کند، هدف بعدی می تواند سطح حمایت 0.45 دلار باشد. کاهش به این سطح می تواند فشار فروش را تشدید کند و منجر به سقوط بیشتر شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
الیاس
الیاس
10 روز قبل

الیاس مصطفی پور