قیمت ریپل تا پایان سال 2024 به چند دلار می رسد؟

قیمت ریپل تا پایان سال 2024 به چند دلار می رسد؟

ریپل پس از فشار فروش 240 میلیون توکن، به شدت به سود هفته گذشته بازگشت. بنابراین، سایت فینبولد به Claude 3 Opus روی آورد و به دنبال دیدگاهی در مورد قیمت XRP و حرکت بعدی آن بود.

جالب اینجاست که آنتروپیک اخیراً از Claude 3 Opus رونمایی کرده است، مدل هوش مصنوعی جدید (AI) آن ابزاری برتر نسبت به ChatGPT-4 است. این هوش مصنوعی قبلاً قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده است.

خرید و فروش ریپل پی98

تحلیل قیمت ریپل (XRP)

ریپل در میان 10 ارز دیجیتال برتر بازار قرار گرفته است که بر ارائه راه حل های پرداخت رمزنگاری متمرکز شده است.

این توکن از اواسط ژوئن 2022 به پایین ترین سطح 0.291 دلاری، رشد ثابتی داشته است و از آن زمان با روند صعودی قابل توجهی معامله می شود. در زمان نوشتن این مقاله، ریپل 0.62 دلار قیمت دارد. در این مدت، توکن ریپل به 0.927 دلار رسید و اکنون گاوها با خرید سریع ریپل در تلاش هستند تا این سطح را به سمت بالا بشکنند.

چارت هفتگی ریپل
چارت هفتگی ریپل (XRP)

ربات هوش مصنوعی جدید قیمت توکن XRP را پیش‌ بینی می‌ کند!

در این زمینه، Claude 3 Opus سه پیش‌ بینی فرضی برای ریپل برای پایان سال 2024 ارائه کرد.

ابتدا، هوش مصنوعی کلود 0.80 تا 1.20 دلار را به عنوان محتمل ترین محدوده قیمت برای XRP پیش بینی می کند. این با توجه به احساسات فعلی بازار و افزایش پذیرش بالقوه برای توکن است.

با این حال، طبق گفته ربات هوش مصنوعی، یک روند صعودی می‌تواند قیمت‌ ها را حتی بیشتر از این، با حداکثر 1.50 دلار افزایش دهد. از سوی دیگر، توالی رویدادهای منفی یا رکود بازار برعکس عمل می کند. بنابراین، قیمت XRP را به حداقل 0.5 دلار رساند.

این پیش‌ بینی‌ ها مبتنی بر این فرض است که بازار ارزهای دیجیتال در طول سال 2024 به رشد و بلوغ خود ادامه خواهد داد. قیمت XRP احتمالاً تحت تاثیر عواملی مانند احساسات کلی بازار، پذیرش توسط موسسات مالی، تحولات نظارتی و موفقیت مشارکت‌ های ریپل قرار خواهد گرفت.

تحلیل قیمت ریپل تا پایان سال 2024 توسط هوش مصنوعی

در نتیجه، قیمت ریپل برای برآورده کردن انتظارات تحلیل فوق به عوامل متعددی بستگی دارد و همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند. با این وجود، طبق گفته هوش مصنوعی کلود اوپوس، قیمت ریپل تا پایان سال 2024 از 30 تا 100 درصد افزایش خواهد یافت.

حرکت به سمت صعودی ترین سناریو منجر به بیش از 141 درصد سود می شود، در حالی که سقوط به نزولی ترین پیش بینی منجر به زیان نزدیک به 20٪ می شود. بنابراین، معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران باید مراقب باشند و نسبت ریسک به پاداش XRP را درک کنند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.4 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یاسمین
یاسمین
1 ماه قبل

ارزش هولد در بلند مدت رو داره

بابک شاهی
بابک شاهی
1 ماه قبل

سهمی پر از مشکل و حاشیه و تقریبا مرده در بازار کریپتو
و شدیدا پر ریسک و کم سود