سیگنال خرید برای 2 ارز دیجیتال در این هفته (28 اسنفند 1402)

سیگنال خرید برای 2 ارز دیجیتال در این هفته (28 اسفند 1402)

بازار ارزهای رمزپایه در چند روز گذشته دوباره رالی صعودی خود را شروع کرده است. با اینکه بیش از 250 میلیارد دلار از کل سرمایه خود را از 14 مارس از دست داده. این حرکت نقاط ورود بالقوه خوبی را برای ارزهای دیجیتال با حرکت بلند مدت قوی ایجاد کرد و به عنوان یک سیگنال خرید عمل کرد.

شایان ذکر است، با وجود اصلاحات قابل توجه قیمت اخیر، که در رالی های صعودی طبیعی و مورد انتظار است، بازار همچنان عملکرد قوی دارد. فینبولد داده های زیر را در 17 مارس از CoinGlass جمع آوری کرد.

شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI)، عدد 60.37 را نشان می دهد. بنابراین، این یک شاخص تکنیکال مهم است که نشان می‌ دهد چگونه اکثر ارزهای دیجیتال باید در بازه‌ های زمانی بزرگ‌ تر عملکرد خوبی داشته باشند.

در جستجوی سیگنال خرید این هفته، فینبولد به ارزهای دیجیتال با RSI خنثی در بازه زمانی روزانه نگاه کرد. اساساً، این سایت به دنبال دارایی‌ های دیجیتالی است که در کوتاه‌ مدت اصلاحات شدیدی را پشت سر گذاشته و در عین حال سرمایه گذاری خوبی برای بلند مدت به نظر می رسند.

خرید و فروش کاردانو پی98

کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA) یک پروژه بلاک چین لایه 1 است که در چند روز گذشته اصلاحات مربوطه را تجربه کرده است. قیمت این ارز دیجیتال از هفته گذشته تاکنون 8 درصد کاهش یافته و شاخص RSI آن در چارت روزانه به زیر منطقه خنثی سقوط کرده است. 

چارت هفتگی کاردانو

با این حال، کاردانو همچنان بالاتر از میانگین هفتگی RSI در بین تمام ارزهای دیجیتال قوی است. در این زمینه، اگر بازار به رشد خود ادامه دهد و فاندامنتال کاردانو مثبت بماند، سرمایه گذاران می توانند برای خرید کاردانو با بهترین قیمت اقدام کنند.

خرید و فروش پولکادات در پی98

پولکادات (DOT)

دوم، پولکادات (DOT) یکی از اولین بلاک چین های لایه صفر است که وضعیت شاخص RSI آن در چارت روزانه مشابه کاردانو می باشد. 

چارت هفتگی پولکادات

توکن بومی، DOT، در چند روز گذشته شاهد اصلاح قیمت بوده است که RSI روزانه خود را به سطح خنثی، در 51.95 رسانده است. در هفته گذشته قیمت پولکادات 4 درصد از ارزش خود را از دست داده است، اما قرار است قدرت خود را در کوتاه مدت دوباره به دست آورد.

پولکادات همچنان شاخص قدرت نسبی هفتگی قوی 67.23 را نشان می دهد که خبر از رالی صعودی در کوتاه مدت می دهد. 

جالب اینجاست که ارزهای دیجیتال بیشتری در وضعیت مشابه این دو وجود دارند. سرمایه گذاران باهوش باید به دنبال پروژه های قوی با چشم انداز درخشان باشند و از اصلاحات قیمت در کوتاه مدت آگاه باشند تا سیگنال های خرید خوب را در بازار بیابند.

با این وجود، ارزهای رمزنگاری شده دارایی های بسیار فرار و غیرقابل پیش بینی هستند و هیچ تضمینی برای بازگشت سرمایه مثبت ندارند. حفظ احتیاط برای جلوگیری از ضررهای قابل توجه ضروری است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
جواد
جواد
1 ماه قبل

پرسود باشید😎

فرزین
فرزین
1 ماه قبل

هر دو عالی