آموزش پنل جدید

آموزش استفاده از خدمات پی98 در داشبورد جدید

تیم توسعه و پشتیبانی پی98، به منظور بهبود تجربه کاربری و ارتقای سطح خدمات، پنل کاربری و داشبورد جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است. هدف اصلی راه اندازی پنل کاربری جدید برداشتن یک گام موثر به سوی بهبود کیفیت و سرعت در ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان است. در جهت رفع ابهامات احتمالی در این وبلاگ به آموزش گام به گام استفاده از خدمات داشبورد جدید پرداخته ایم.

لازم به ذکر است که ما همواره آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات کاربران عزیز در رابطه با به روزرسانی ها و خدمات مجموعه هستیم. پس در صورت بروز هرگونه مشکل و یا در صورت داشتن ایده های سازنده برای ارتقا سطح خدمات با ما در ارتباط باشید.

آموزش خرید ارز دیجیتال در پنل جدید پی98

در این قسمت به شما آموزش خواهیم داد که چطوری و در چند گام ساده خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر را انجام دهید. اگر خواندن از حوصله شما خارج است می توانید ویدئو آموزشی زیر را مشاهده کنید.

پیش از هر چیز ابتدا باید معادل تومانی ارز دیجیتال مورد نظر به کیف پول داخلی خود در پی98 انتقال دهید.  برای شارژ کیف پول تومانی پی98 و خرید دارایی مورد نظر کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. وارد منوی اصلی شده و گزینه “کیف پول” یا در نسخه موبایل گزینه “دارایی ها” را انتخاب کنید.

 در نظر داشته باشید سقف مجاز شارژ روزانه کیف پول تومانی بستگی به سطح حساب کاربری شما در پی98 دارد که برای افزایش آن می توانید مراحل مربوط به ارتقا سطح حساب کاربری را از بخش مربوطه دنبال نمایید. اما برای افزایش موجودی تومانی با استفاده از فروش حاصل سایر ارزهای دیجیتال و پول های الکترونیک محدودیت روزانه ای وجود ندارد.

  1. بسته به نوع حساب کاربری شما روش های قابل پرداخت آنلاین به شما نشان داده خواهد شد، آن را انتخاب کنید و پس از مطالعه و موافقت با نکات و هشدارهای پیش از پرداخت، دکمه ثبت و واریز را بفشارید تا وارد صفحه پرداخت شوید. 

دقت داشته باشید که پرداخت فقط از حسابها و کارتهای بانکی که به نام خودتان باشد و قبلا نیز در پنل کاربری شما ثبت شده باشند، امکان پذیر خواهد خواهد بود.

پس از وارد کردن اطلاعات پرداخت و تایید تراکنش کیف پول شما شارژ خواهد شد. 

  1. بعد از شارژ کیف پول، برای خرید ارز مورد نظر، از منوی اصلی به بخش “خرید رمز ارز” مراجعه نمایید.
  2. ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کنید و سپس مقدار ارز مورد نیاز را وارد کنید. به عنوان مثال ما در  ویدئو تتر را انتخاب میکنیم.
  3. پس از مطالعه نکات پیش از خرید و بررسی قیمت نهایی فاکتور در صورت موافقت با موارد اعلام شده دکمه خرید را انتخاب کنید.
  4.  سیستم به صورت اتوماتیک موجودی تومانی کیف پول شما را بررسی می کند و در صورت داشتن موجودی کافی پیش فاکتور خرید آن را به شما نشان می دهد، در صورت موافقت با آن دکمه تایید عملیات را بفشارید.

بعد از تکمیل فرایند، ارزهای خریداری شده به کیف پول داخلی شما در پی98 انتقال پیدا میکند. برای مشاهده مقدار ارز خریداری شده و یا انتقال آن به سایر کیف پول های ارز دیجیتال می توانید دکمه “مشاهده کیف پول” را لمس کنید تا به صفحه دارایی ها هدایت شوید.

آموزش برداشت و انتقال ارز دیجیتال در کیف پول پی98

در کیف پول داخلی پی98 می توانید دارایی های خود را مدیریت کنید، انها را بخرید، بفروشید، به سایر کیف پولهای رمز ارزی انتقال دهید و یا از سایر کیف پول های ارز دیجیتال، رمز ارز دریافت کنید.

برای برداشت و یا انتقال ارز دیجیتال مورد نظر به سایر کیف پولهای رمز ارزی، کافیست راهنمای زیر را دنبال کنید.

  1. در کیف پول ارز مورد نظر خود در پی98، از لیست دکمه های عملیاتی، دکمه “برداشت” را انتخاب کنید. برای مثال ما در ویدئو برداشت ارز تتر را انتخاب میکنیم.

💡برای مشاهده دکمه های عملیاتی در گوشی های موبایل کافیست زبانه مربوطه را بفشاریم.

  1. پس از مطالعه و موافقت با نکات پیش از برداشت، گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید تا فرم مربوط به انتقال باز شود.
  2. شبکه ارز کیف پول مقصد را با دقت انتخاب کنید.
  3. مقدار را با توجه به موجودی و کارمزد انتقال شبکه وارد کنید.
  4. و در نهایت آدرس کیف پول مقصد را با دقت وارد کنید .
  5. در صورتی که کیف پول مقصد دارای  شناسه پرداخت است ان را نیز وارد کنید و در نهایت دکمه برداشت را انتخاب کنید.

⛔️ در وارد کردن اطلاعات این بخش دقت کافی را داشته باشید چون در صورت ثبت اطلاعات اشتباه مسئولیت آن بر عهده خودتان خواهد بود.

پس از ثبت درخواست سفارش شما در صف پردازش قرار خواهد گرفت و با تایید سیستم به کیف پول مقصد انتقال داده خواهد شد.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با پشتیبانی پی98 در تماس باشید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Saman
Saman
19 روز قبل

عالیه با تشکر از شما و تیم خوبتون

بهرام
بهرام
19 روز قبل

بی شک یکی از بهترین صرافی های ایران