ورود میم کوین ها به شبکه فانتوم؟ پست توسعه دهنده گمانه زنی ها را برانگیخت!

ورود میم کوین ها به شبکه فانتوم (FTM)؟ پست توسعه دهنده گمانه زنی ها را برانگیخت!

میم کوین ها در بین پروتکل های بلاک چین محبوب شده اند و آندره کرونژ ممکن است راه آنها را برای ورود به شبکه فانتوم (FTM) هموار کند.
آندره کرونژ، توسعه‌ دهنده اصلی و بنیانگذار پروتکل فانتوم در یک پست توییتر اعلام کرد، امکان استقبال از میم کوین ها در پلتفرم بلاک چین بسیار مقیاس‌ پذیر را در زمان کوتاهی به اشتراک گذاشته است.

میم کوین های فانتوم به زودی به واقعیت تبدیل می شوند!

کرونژ تأیید کرد که پروژه کریپتو مشغول انجام بررسی دقیق روی میم کوین ها بوده است. این اقدام در جهت ارائه راهنمایی برای طراحی چارچوبی است که راه‌ اندازی، پشتیبانی و توسعه میم کوین ها را که برای جامعه فانتوم ایمن در نظر گرفته می‌ شوند، آسان می‌ کند. 

یکی از کاربران X سعی کرد ماهیت میم کوین های فانتوم را که باید انتظار داشت، بیابد و گفت ارز TOMB و TOMB در این دسته قرار میگیرند؟

در پاسخ به این پرس و جو، کرونژ تصریح کرد که هیچ یک از پروژه های رمزنگاری فوق الذکر تحت طبقه بندی میم کوین ها قرار نمی گیرند.

صحبت های توسعه دهنده شبکه فانتوم در مورد میم کوین ها در بحبوحه یک جنون مداوم در اکوسیستم انجام می شود که این می تواند توجه سرمایه گذاران برانگیخته کند تا برای سرمایه گذاری بیشتر اقدام کنند و راه فانتوم یک دلاری را هموار کنند. برخی دیگر از بلاک چین‌ ها نتایج برجسته‌ ای را از میم کوین‌ های خود به ثبت رسانده‌ اند و این به این دلیل است که تعداد انگشت شماری از این ارزهای دیجیتال در چند روز اخیر شاهد افزایش شدید ارزش بازار خود بوده‌ اند.

آیا فانتوم می تواند از جنون میم کوین ها سود ببرد؟

آیا فانتوم می تواند از جنون میم کوین ها سود ببرد؟

Dogwifhat سولانا (WIF) هفته قبل پس از انفجار قیمت به اوج تاریخی جدید در 4.85 دلار رسید. از آن زمان تاکنون، WIF از نظر قیمت رشد بیشتری داشته است. در زمان نگارش این مقاله به دلیل انتشار داده های ICP، قیمت ارزهای دیجیتال سقوط کرده اند و میم کوین داگ ویف هت پس از سقوط 11 درصدی در قیمت 3.55 دلار معامله می شود. 

از طرفی BONK نیز یکی از آن میم کوین‌ هایی است که چند روز پیش به بالاترین حد خود (ATH) رسید. در اواسط مارس 13 درصد افزایش یافت و با ATH 0.00003366 دلار با ارزش بازار 2.2 میلیارد دلار معامله شد. این میم کوین در حال حاضر با کاهش 5.5 درصدی در 0.000022 دلار معامله می شود. 

🔺پیش بینی قیمت فانتوم در سال 2024 🔺

هیجان اطراف شیبا اینو (SHIB) و ارز دیجیتال پپه قورباغه (PEPE) همچنان پابرجاست. شایان ذکر است که جنون میم کوین ها به رشد کلی بلاک چین‌هایی که در آن مستقر هستند کمک می‌کند. چنین پروتکل هایی شاهد پیشرفت عظیمی در کل ارزش قفل شده (TVL) و حجم تراکنش‌ های ثبت‌ شده روزانه هستند.

اگر فانتوم در نهایت به حمایت از میم کوین ها بپردازد، احتمالاً به این پلتفرم‌ های با عملکرد بالا می‌ پیوندد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments