پیش بینی قیمت فانتوم در سال 2024 و بررسی عملکرد آن در آینده

پیش بینی قیمت فانتوم در سال 2024 و بررسی عملکرد آن در آینده

دنیای کریپتو به اندازه کافی برای پروژه های مشتاق و نوآورانه سخاوتمند بوده است که با ارائه خدمات منحصر به فرد، تغییرات شدیدی را در اکوسیستم ایجاد می کند. یکی از این پروتکل‌ها که پتانسیل ایجاد انقلابی در دنیای DeFi را با قراردادهای هوشمند خود دارد، فانتوم (FTM) است. چشم انداز پشت راه اندازی توکن FTM ایجاد سازگاری بین تمام پلتفرم های تراکنش در سراسر جهان بود. این پلتفرم به دلیل استفاده از پلتفرم قرارداد هوشمند “گراف غیرمستقیم” (DAG) شناخته شده است که مقیاس پذیری شبکه را تقویت می کند.
نقاط قوت متمایز شبکه و رویداد های مثبت اخیر، علایق بازاریابان را به خود جلب کرده است. پس اگر یکی از سرمایه گذاران فانتوم هستید و قصد دارید یک دیدگاه کلی از پیش بینی قیمت فانتوم در سال 2024 داشته باشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. همچنین اگر هنوز برای سرمایه گذاری در این پروژه اقدامی نکرده اید می توانید با مطالعه این مقاله تصمیم درستی بگیرید. 

بررسی تاریخچه قیمت فانتوم 

فانتوم اولین بار در دسامبر 2019 با قیمت 1.94 دلار شروع به کار کرد. در همان ماه، قیمت به حدود 0.0386 دلار کاهش یافت.
از آنجایی که پلتفرم در ماه های اولیه چندان فعال نبود. این سکه حداقل به مدت 4 ماه تا پایان سال در 0.01289 دلار باقی ماند.
قیمت FTM در سال 2020 هیچ افزایش قابل توجهی نداشت زیرا هیچ رویداد یا ارتقای اساسی ارائه نداد.
تا پایان دسامبر 2020، قیمت در اطراف سطح قیمت 0.0184 دلار در نوسان بود.
فانتوم رالی خود را با قیمت 0.01648 دلار آغاز کرد. مجموعه ای از رویدادها و لیست شدن در صرافی های اصلی مانند Gemini به افزایش قیمت بیش از 0.8185 دلار تا 8 می کمک کرد.
با این حال، به دلیل بحران بازار چین، قیمت به شدت کاهش یافت و به 0.2524 دلار رسید. این توکن با الگوریتم PoS با افزایش 941 درصدی به نقطه عطف 1.7 دلاری در 9 سپتامبر دوباره شتاب گرفت.
آشفتگی بازار چین دوباره رشد قیمت را مختل کرد و قیمت دارایی را به 0.9896 دلار در همان ماه کاهش داد.
با تشکیل یک الگوی کنج صعودی، قیمت در 8 اکتبر بیش از 300 درصد افزایش یافت و قیمت را به 2.38 دلار رساند. پس از افت بیش از 50 درصدی در میان روندهای نزولی طولانی مدت، FTM با 2 برابر شدن به 2.38 دلار رسید.
فانتوم سال 2022 با قیمت 2.2552 دلار آغاز کرده بود. آلت کوین تا 17 ژانویه به بالاترین سطح سه ماهه خود یعنی 3.374 دلار صعود کرد. اما این افزایش کوتاه مدت بود زیرا قیمت FTM تا 22 ژانویه به 1.8100 دلار سقوط کرد.
در کف، قیمت FTM در 24 فوریه به 1.314 دلار رسید. پس از یک بازگشت کوتاه مدت، سه ماهه اول با قیمت 1.5430 دلار بسته شد.
سپس فانتوم سه ماهه دوم سال 2022 را با قیمت 1.613 دلار آغاز کرد. سه ماهه دوم برای آلتکوین کشنده بود، زیرا صنعت گسترده تر در میان بحران ورشکستگی شرکت های بزرگ با تلاطم مواجه شد. این سه ماهه با کاهش بیش از 80 درصد به 0.2452 دلار به پایان رسید.

تحلیل فانتوم در سال 2023 

🎯آینده ارز فانتوم (FTM) چگونه پیش بینی می شود؟🎯

تحلیل فانتوم در سال 2023 

صنعت کریپتو ماه پر نوسانی را تجربه کرد زیرا قیمت ارزهای دیجیتال با رشد خوبی مواجه شد. ماه نوامبر مثبت آغاز شده است زیرا قیمت دائما در حال افزایش ارزش است. فانتوم شتاب زیادی به دست آورده است و در نتیجه قیمت در نیمه اول ماه جهش بیش از 60 درصدی را تجربه می کند.

از آن زمان، قیمت در محدوده بین 0.2792 تا 0.3411 دلار معامله می شود. اخیراً قیمت دوباره شتاب گرفت، اما این رالی کوتاه مدت بود زیرا قیمت در 0.4184 دلار رد شد. پس از این، قیمت برای مدتی در محدوده تلفیقی بین 0.3411 تا 0.4184 دلار معامله شد.

گاوها تلاش کردند تا قدرت را در دست بگیرند اما خرس ها بر گاوها غلبه کردند و در نتیجه قیمت با محدودیت 0.4540 دلار مواجه شد و پس از آن با عقب نشینی مواجه شد.

واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) یک هیستوگرام قرمز ثابت را نشان می دهد که نشان دهنده فشار خرید و فروش گسترده در بازار است. علاوه بر این، میانگین ها اخیراً یک همگرایی نزولی را نشان دادند که نشان می دهد قیمت در روزهای آینده به کاهش ارزش خود ادامه می دهد.

اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای 0.4184 دلار برسانند، قیمت یک حرکت صعودی را تجربه خواهد کرد. اگر قیمت خود را بالاتر از آن سطح نگه دارد، به افزایش خود ادامه می دهد و سطح مقاومت 0.4540 دلاری خود را آزمایش می کند.

چارت 4 ساعته فانتوم

♦️در مقابل، اگر خرس‌ها بر گاوها غلبه کنند، سکه تحت تأثیر رالی نزولی قرار میگیرد و سقوط می‌کند تا سطح حمایت خود را در 0.3803 دلار تست کند. علاوه بر این، اگر قیمت FTM نتواند قیمت خود را بالای 0.3411 دلار نگه دارد، سکه به کاهش خود ادامه می دهد و سطح حمایت 0.3077 دلاری خود را در هفته های آینده آزمایش می کند.

پیش بینی قیمت فانتوم در سال 2024

با افزایش حجم، استقرار دستگاه های جدیدتر و برنامه تشویقی FTM 335 M راه اندازی شد. قیمت فانتوم می تواند به بالاترین اوج تاریخی جدید برسد، زیرا بازاریابان چشم انداز صعودی دارند. احساسات اجتماعی می تواند در حجم بالاتری حرکت کند. افزایش تعداد افرادی که برای خرید ارز فانتوم اقدام کرده اند، یک نشانه خوش بینانه برای حرکت بلند مدت قیمت FTM خواهد بود.

جستجوی انگیزه از سوی دارندگان، موجب می شود قیمت نوسانات شدید و غیر منطقی نداشته باشد. در مقابل، افزایش حجم صعودی به افزایش قیمت FTM تا حداکثر 1.18 دلار کمک می کند. از طرف دیگر، می تواند به پایین ترین سطح 0.82 دلار سقوط کند. همانطور که گفته شد، میانگین قیمت می توان فانتوم یک دلاری را در نظر گرفت.

آیا فانتوم یک سرمایه گذاری سودآور برای سال 2024 است؟

افزایش قیمت اخیر در فانتوم کوین نشان می دهد که FTM پتانسیل ارائه سودهای فوق العاده برای سرمایه گذاران خود را دارد. هنگامی که در Fantom، یکی از برجسته‌ ترین پلتفرم‌ های برنامه غیر متمرکز (dApp) استفاده می‌شود، شما می توانید ارز دیجیتال FTM را با طیف گسترده‌ ای از خدمات مفید مبادله کرد. تحقیقات قیمت ما نشان می دهد که هودل کردن ارز دیجیتال فانتوم برای مدت طولانی یک سرمایه گذاری خوب و سودآور است.

علیرغم روند صعودی ارز دیجیتال فانتوم، سایر ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند و می‌توانند ناگهان مسیر خود را معکوس کنند. به عنوان یک وسیله سرمایه گذاری، Fantom می تواند گزینه خوبی برای یک معامله گر باهوش باشد. بیت‌ کوین و سایر ارزهای دیجیتال در حال حاضر سود آورترین سرمایه‌ گذاری‌ها هستند، اما در عین حال جزو پر ریسک‌ ترین سرمایه‌ گذاری‌ ها نیز به شمار می روند. مدیریت ریسک باید قبل از هر گونه تعهد مالی به طور کامل انجام شود.

جمع بندی

آینده بلاک چین را می توان با پلتفرمی که سرعت، امنیت و تمرکز زدایی را ترکیب می کند، پیش بینی کرد. با این حال، فانتوم در خط مقدم تلاش‌ها برای افزایش همزمان تراکنش‌ها و فعالیت‌های DeFi قرار دارد که نوید بخش مزایای بسیار زیادی است. از طریق استفاده از الگوریتم‌ های پیشرفته یادگیری ماشین و سیستم‌های هوش مصنوعی، می‌توانیم پیش‌ بینی‌ های قیمتی را برای Fantom ارائه کنیم که هم تحلیل تکنیکال و هم تحلیل فاندامنتال پروژه را در نظر می‌گیرد.

پیش‌بینی‌های ما بر اساس تعدادی از معیارهای مهم از جمله عملکرد گذشته، موارد استفاده از پروژه، پشتیبانی و مشارکت است. با رشد صنعت و درخواست راه حل های مقیاس پذیرتر، فانتوم به ارائه ابزارهای ایمنی، سرعت و عدم تمرکز در بلاک چین ادامه خواهد داد.

سوالات متداول

آیا قیمت فانتوم در سال 2024 به 1 دلار می رسد؟

با توجه به نوسانات غیرقابل پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت FTM می تواند تا پایان سال 2024 به قیمت 1 دلار دست یابد.

آیا فانتوم سرمایه گذاری خوبی است؟

بله، فانتوم با توجه به نقاط قوت شبکه و ابتکارات انجام شده توسط سازندگان، یک سرمایه گذاری سود آور است. سکه دیجیتال می تواند در دراز مدت بازدهی بالاتری را نشان دهد.

چرا باید فانتوم بخریم؟

اگر قصد دارید در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، فانتوم یکی از گزینه های خوب است. پیش بینی ها در مورد ارزش آن در طولانی مدت می تواند به شما کمک زیادی کند. همچنین اگر همه چیز خوب پیش برود، طی چند سال آینده به رکورد جدیدی خواهد رسید.

.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments