معرفی 3 ارز دیجیتال ارزان و مستعد رشد با قیمت زیر 1 دلار (4 اردیبهشت 1403)

معرفی 3 ارز دیجیتال ارزان و مستعد رشد با قیمت زیر 1 دلار (4 اردیبهشت 1403)

اگرچه رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC) که مشتاقانه در انتظار آن بودیم، هنوز موج های قابل توجهی در صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد نکرده است، اما برخی از ارزهای رمزنگاری شده فرصت خرید ایده آلی را در این هفته نشان می دهند که هنوز با قیمت زیر 1 دلار معامله می شوند.

🔰با در نظر گرفتن این موضوع، فینبولد سه دارایی دیجیتال را کشف کند که در حال حاضر قیمت هر کدام کمتر از یک دلار است، اما ممکن است یکی از بهترین گزینه‌ های سرمایه‌ گذاری برای معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران کریپتو در هفته پیش رو باشد. 

خرید و فروش دوج کوین پی98

دوج کوین (DOGE)

به‌طور خاص، به گفته علی مارتینز، کارشناس مشهور ارزهای دیجیتال، که مشاهده کرد دوج‌ کوین پس از خروج از مثلث نزولی در حال تثبیت قیمت می باشد. به همین دلیل اولین انتخاب دوج‌ کوین (DOGE) است که در هفته های آینده احتمال 1 دلاری شدن قیمت آن زیاد است.

چارت هفتگی دوج کوین
چارت هفتگی دوج کوین

در حال حاضر دوج کوین با قیمت 0.1577 دلار نوسان دارد. زیرا قیمت پس از برخورد با مقاومت بحرانی 0.16 دلار، کاهش یافت. قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافته و در 7 روز گذشته نوسان خاصی را تجربه نکرده است. این میم کوین با مضمون سگ در بازه زمانی 30 روزه 2 درصد ضرر را برای سرمایه گذاران خود به همراه داشته است.

خرید و فروش شیبا پی98

شیبا اینو (SHIB)

در همین حال، تیم توسعه‌ دهنده با محوریت شیبا اینو (SHIB) به طور فعال روی رشد اکوسیستم کار می‌ کند، از جمله معرفی یک بلاک چین لایه 3 جدید، که ممکن است تبلیغات پیرامون SHIB را افزایش دهد که موجب افزایش تعداد سرمایه گذارانی شد که برای خرید سریع شیبا اینو اقدام کردند. Shytoshi Kusama، توسعه‌ دهنده اصلی SHIB، در مورد این توسعه اظهار داشت:

ما برای به دست آوردن حمایت چنین VC های قدرتمند، سرمایه گذاران بی نظیر، و علاقه برند ها هیجان زده هستیم، زیرا در حال تلاش برای تکمیل این تست بزرگ غیر متمرکز هستیم.

در حال حاضر، شیبا اینو با قیمت 0.0000265 دلار در حال نوسان است که نشان دهنده کاهش 2.57 درصدی در 24 ساعت گذشته است. رشد قابل توجه 21 درصدی شیبا اینو در طول هفت روز گذشته حرکتی برای معکوس کردن ضرر 2 درصدی در 30 روز گذشته است. 

خرید و فروش ریپل پی98

ریپل (XRP)

به گفته کارشناس رمز ارز با نام مستعار Egrag Crypto، بر اساس تجزیه و تحلیل حرکات تاریخی قیمت ریپل و الگوهای نمودار، از جمله در سال‌های 2017 و 2021، همانطور که فینبولد در 20 آوریل گزارش داد، در نهایت، به نظر می‌ رسد که XRP پس از ادغام اخیر، برای یک انفجار قیمت آماده است. زیرا نتیجه دادگاه ریپل و SEC سرمایه گذاران زیادی برای خرید ریپل با نرخ مناسب را به خود جذب کرده است.

چارت 1 ساعته ریپل

در حال حاضر، توکن XRP با قیمت 0.5509 دلار معامله می شود که 3.22 درصد در نمودار روزانه خود صعود کرده و 10.59 درصد در طول هفته پیشرفت کرده است، زیرا طبق جدیدترین گزارش، کاهش 12.49 درصدی را در ماه گذشته معکوس می کند. 

جمع بندی 

در نهایت، ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار ممکن است یک فرصت ایده آل برای سرمایه گذاری در این هفته باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که نوسانات در بازار کریپتو به راحتی می توانند در جهت دیگری شروع به حرکت کنند، بنابراین انجام تحقیقات شخصی و سنجیدن دقیق تمام خطرات موجود، قطعی است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.4 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments