تحلیل نمودار ریپل (XRP) در آستانه روز سرنوشت ساز

تحلیل نمودار ریپل (XRP) در آستانه روز سرنوشت ساز

پس از تثبیت قیمت در محدوده بحرانی 0.46 تا 0.50 دلار، قیمت ریپل حمایت شده است و افزایش فشار خرید را تجربه کرد که منجر به بازگشت صعودی شد.
با این حال، XRP در حال حاضر به سمت خط روند شکسته و میانگین های متحرک 100 و 200 روزه حرکت می کند که به عقب نشینی بالقوه اشاره می کند.

خرید و فروش ریپل پی98

تحلیل چارت روزانه ریپل

تجزیه و تحلیل جامع نمودار روزانه نشان می دهد که پس از یک دوره تثبیت در نزدیکی سطح 0.45 دلار، خریداران با سرمایه گذاری در ریپل، قدرت روند را به دست گرفتند و این باعث بازگشت رالی صعودی شد. با این حال، ریپل با مقاومت قابل توجهی روبرو است که با دو سطح بحرانی نشان داده می شود: خط روند صعودی قبلی در 0.55 دلار و MA 100 و 200 روزه در حدود 0.59 دلار.

چارت روزانه ریپل
چارت روزانه ریپل

علیرغم این موانع، به نظر می رسد قیمت XRP به احتمال بیشتری به روند صعودی خود به سمت این سطوح مقاومتی حیاتی ادامه دهد و در نهایت منجر به عقب نشینی شود. در صورتی که این مقاومت به سمت بالا شکسته شود، سناریوی کوتاه مدت احتمالاً شامل یک حرکت نزولی مجدد به سمت منطقه حمایتی قابل توجه در 0.45 دلار خواهد بود.

تحلیل نمودار 4 ساعت ریپل 

بررسی دقیق نمودار 4 ساعته نشان می دهد که پس از کاهش قابل توجه، ریپل در حدود 0.50 دلار تثبیت شد و منجر به دوره ای از حرکت بدون روند شد. متعاقباً، قیمت حرکت صعودی را جمع آوری کرد و به سمت یک منطقه مقاومت قابل توجهی افزایش یافت که با محدوده بین 0.5 (0.5310 دلار) و 0.618 (0.5574 دلار) فیبوناچی مشخص شده است.

چارت 4 ساعت ریپل
چارت 4 ساعت ریپل

اگر XRP در نزدیکی این مقاومت بحرانی با افزایش فشار فروش مواجه شود، می تواند نشان دهنده ادامه روند نزولی اولیه باشد که در این روند احتمال شکست حمایت حیاتی 0.50 دلار وجود دارد. برعکس، اگر خریداران بتوانند این مقاومت را به سمت بالا بشکنند، هدف بعدی ریپل منطقه مقاومت بحرانی 0.58 دلار خواهد بود.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
چنگیزروستایی
چنگیزروستایی
10 روز قبل

سلام بسیار عالی متشکرم موفق باشید