روز مهم و سرنوشت ساز برای ریپل : دادگاه امروز ریپل در مورد چیست؟

روز مهم و سرنوشت ساز برای ریپل: دادگاه امروز ریپل در مورد چیست؟

ریپل چندین دلیل مهم را بیان کرد که چرا جریمه 2 میلیارد دلاری از سوی SEC باید به کمتر از 10 میلیون دلار کاهش یابد.
ریپل درخواست SEC برای جریمه 2 میلیارد دلاری مربوط به فروش XRP را به چالش کشید و ادعا کرده است که اکثر تراکنش ها قانونی و آگاهانه بوده اند و در عوض حداکثر جریمه 10 میلیون دلاری را پیشنهاد کرده است.
این پرونده به سمت یک مرحله حیاتی پیش می رود که می تواند بر قیمت XRP و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

خرید و فروش ریپل پی98

مخالفت ریپل با درخواست چند میلیاردی SEC 

اختلاف حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با اقدامات متعددی از هر دو طرف همراه است. نزدیک به یک ماه پیش، رگولاتور به دلیل نقض فروش XRP به دنبال جریمه 2 میلیارد دلاری برای این شرکت بود.

تیم مدیریت ریپل، از جمله مدیر عامل براد گارلینگ هاوس و CLO استوارت آلدروتی، از این پیشنهاد استقبال نکردند و استدلال کردند که SEC “با اظهاراتی که نادرست توصیف شده و برای گمراه کردن طراحی شده اند، معامله می کند.”

آلدروتی اخیراً فاش کرد که ریپل مخالفت خود را با آژانس اعلام کرد و ادعا کرد که این شرکت “اطمینان دارد” که قضات دادگاه “منصفانه به این مرحله نهایی رسیدگی خواهند کرد.” این شرکت چندین دلیل اساسی را نام برد که چرا این جریمه نباید از 10 میلیون دلار بیشتر شود. 

اول، ادعا کرد که هیچ مدرکی وجود ندارد که ریپل افراد و نهادهایی را که سال‌ها پیش برای خرید ریپل اقدام کرده‌ اند فریب خورده یا گمراه شده باشند:

این نهادها به طور کامل از معاملاتی که در آن وارد می‌ شدند مطلع بودند و این کار را برای منافع مالی خود انجام دادند.

دوم، ریپل اصرار داشت که بیشتر تراکنش‌های XRP آن قانونی بوده و با scienter عمل نمی‌ کند. این شرکت همچنین اظهار داشت که ضرر مالی قابل توجهی نداشته است و SEC نمی تواند خلاف آن را ثابت کند.

در نهایت، SEC در پیشنهاد اینکه ریپل مستلزم جریمه هنگفتی است، اشتباه می کند. SEC به طور منظم جریمه های بسیار کمتری را برای جلوگیری از سوء رفتار توسط بزرگترین شرکت های جهان اعمال می کند.

امروز روز سرنوشت ساز ریپل است!

پاسخ ریپل اندکی قبل از شروع مرحله نهایی دعوای حقوقی بین شرکت و SEC ایالات متحده، که باید نتیجه نبرد حقوقی طولانی را تعیین کند، ارائه شد. محاکمه بزرگ قرار است امروز (23 آوریل) برگزار شود و برخی معتقدند که ریپل برنده ماجرا است زیرا سال گذشته سه پیروزی جزئی در دادگاه کسب کرد.

حل این مورد می‌ تواند تأثیر عمده‌ ای بر قیمت XRP داشته باشد و احتمالاً باعث افزایش روند صعودی (در صورت پیروزی قاطع ریپل) شود. هر نتیجه منفی می تواند باعث کاهش قیمت ارزهای دیجیتال، سقوط بازار کریپتو و منجر به اجرای قوانین سختگیرانه شود.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments