سازنده نات کوین: کمتر از 10 روز دیگر توکن NOT راه اندازی می شه!

سازنده بازی نات کوین: کمتر از 10 روز دیگر توکن NOT راه اندازی می شود!

ساشا پلوتوینوف، یکی از خالقان Notcoin،در مصاحبه ای با Decrypt’s GG در کنفرانس Token 2049 درباره تاخیر در راه اندازی توکن NOT و اینکه چه زمانی باید منتظر راه اندازی باشیم صحبت کرد.

راه اندازی توکن NOT برای بازی محبوب مبتنی بر تلگرام Notcoin در ابتدا قرار بود در 20 آوریل یا حدوداً همزمان با هاوینگ بیت کوین انجام شود. اما هفته گذشته، تیم اعلام کرد که با یک هدف جدید مبهم راه اندازی نات کوین تاخیر خواهد داشت.

در کنفرانس Token 2049 هفته گذشته در دبی، Decrypt’s GG با ساشا پلوتوینوف، بنیانگذار Open Builders در مورد اینکه چرا راه اندازی توکن به عقب افتاد، صحبت کرد و پرسید که چه زمانی باید انتظار داشت که توکن در شبکه TON منتشر شود؟

پلوتوینوف گفت که سه هفته مانده به پایان، تاریخ هدف 20 آوریل قانع کننده است. همانطور که او در مصاحبه ویدیویی زیر به ساندر لوتز گفت، این تاریخ نه تنها یک “عدد خنده دار” است، بلکه تاریخ تخمینی هاوینگ چهارم بیت کوین نیز بود.

او گفت که هاوینگ “رویداد خوبی بود که باید به آن مرتبط شد” – و در نهایت آنها فکر کردند “چرا که نه؟” اما با نزدیک شدن به تاریخ، تیم نات کوین متوجه شد که به زمان بیشتری نیاز دارند تا مطمئن شوند که راه اندازی توکن Notcoin بدون مشکل انجام می شود. چراکه بازی نات کوین، میلیون ها بازیکن دارد که پس از راه اندازی همگی تمایل دارند دارایی خود را برداشت بزنند.

🔺او گفت: ما به تازگی متوجه شدیم که مدیریت تقریباً 35 میلیون نفر که می‌خواهند به صورت زنجیره‌ ای دارایی خود را برداشت بزنند و برخی کارها را انجام دهند، کار واقعاً چالش‌ برانگیزی است. “ما باید مطمئن شویم که همه چیز به درستی پیش می رود – می دانید، بلاک چین، زیرساخت ها، کیف پول ها،هر چیز دیگری باید همزمان با هم کار کنند. 

او ادامه داد:

شما نمی توانید کاربران را محدود کنید، یا نمی توانید به برخی افراد اجازه دهید توکن ها را ضرب کنند و سپس بقیه منتظر بمانند تا همه چیز دوباره شروع به کار کند. ما متوجه شدیم که یک سری چیزها وجود دارد که باید قبل از فهرست واقعی انجام دهیم و تا حد امکان مشکلات را رفع کنیم.

نات کوین کی لیست میشه؟

او توضیح داد که اکنون تیم Notcoin چیزی را دارد که معتقد است (یا امیدوار است) “راه حل عالی” باشد، و توکن NOT در پایان این ماه راه اندازی می شود.

از دیدگاه ما، پایان ماه آوریل وقت خوبی برای راه اندازی توکن NOT است. صادقانه بگویم، من واقعاً تمایلی ندارم که خیلی زود نات کوین را راه اندازی کنیم. پلوینوف گفت: هر چه آمادگی بهتری داشته باشیم، بهتر است. فکر نمی‌ کنم بقیه هم عجله داشته باشند. 

راه اندازی Notcoin مطمئناً یکی از بزرگترین آزمایشات تا به امروز برای The Open Network است که در ابتدا توسط برنامه پیام رسانی تلگرام ایجاد شد. پلوتوینوف گفت که تبدیل نات کوین به کوپن ها در پیش فروش، به بازیکنان با دارایی سنگین اجازه داد بخشی از توکن های NOT درون بازی خود را از طریق NFT ها معامله کنند که یک تست اولیه بود – اما رویداد واقعی همین نزدیکی است.

او درباره راه اندازی کوپن ها گفت: ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم. “اکنون فقط برای یک دستاورد بزرگ آماده ایم.”

منبع: دکریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments