میم کوین ها با سود چند صد برابری

این 4 میم کوین در آلت سیزن چند صد برابر میشوند!

طبق پیش بینی های صورت گرفته، همچنان برای بهبود بازار در پی این نوسانات اخیر زمان هست. خرید این میم کوین ها وقتی بازار دوباره صعودی شود به شما سودهای چند صد برابری خواهد داد.

بازار کریپتو وارد مرحله ی بسیار سختی شده، در حالی که شاخص ترس و طمع در حالت خنثی قرار دارد و این به این معنی است که فشار خرید و فروش در بازار برابر یکدیگر است. ارزش بازار کلی نسبت به قبل کاهش یافته است و همین اتفاق باعث کاهش حجم معاملات هم شده است. اما سود دهی میم کوین ها خیلی بهتر از بقیه ارز های دیجیتال است و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جذب کرده است.

خرید تتر پی98

قبل از اینکه بازار کریپتو دوباره صعودی شود، اجازه دهید در این وبلاگ در مورد چهار میم کوین با پتانسیل بالا برای دستیابی به سودهای 100 برابری صحبت کنیم.

برترین میم کوین هایی که به شما سود چند صد برابری میدهند

طبق بررسی های انجام شده، چند روز اخیر برای برخی از میم کوین ها مثل: ERC 20 ،PAJAMAS شاهد رشد 200 درصدی بودیم.

این رشد بی سابقه در میم کوین های نه چندان معروف نشان می دهد که قبل از شروع رالی صعودی بازار ممکن است وارد فصل خرید میم کوین ها (meme season) شده باشیم. 

با این حال دوج کوین، شیبا اینو، پپه و داگ ویف هت پتانسیل خود را قبلا ثابت کرده اند و احتمالا در آینده نیز رشد قابل توجهی خواهند داشت. در این مقاله به این 4 ارز و روند سوددهی آنها می پردازیم.

دوج کوین (Dogecoin)

علی رغم محبوبیت دوج کوین، این ارز این ماه با 34% افت قیمت رو به رو شد و ارزش قیمتی خود را به دلار 0.1408 رساند. اما این افت قیمت حتی باعث سود دهی های بیشتر خواهد شد. به این خاطر که اگر بازار بهبود یابد و در جریان صعودی قرار بگیرد دوج کوین به بالاترین حد رشد خواهد رسید و دلیل آن چیزی نیست جز محبوبیت و سابقه ی درخشان آن در بازار ارز دیجیتال. اوج قیمت تاریخی دوج کوین یعنی 0.7376 دلار را نمی توان نادیده گرفت زیرا نشان دهنده پتانسیل این ارز برای افزایش مجدد به چنین سقفی است. در حال حاضر  اگرچه ارزش دوج کوین در طول دوره فعلی کاهش یافته است، اما حجم معاملات همچنان بالا است.

نمودار دوج کوین

شیبا اینو (Shiba Inu)

محبوبیت و سابقه ی شیبا در بازار کمی از دوج کوین ندارد. بعد از رسیدن به سقف قیمتی دو ساله تا حد دلار 0.00003592 در ماه مارچ، شیبا در حال حاضر با قیمت 0.000023 دلار در بازار عرضه میشود. این ماه ارزش خرید شیبا 24.57% کاهش یافته اما تحلیلگران همچنان بر این باورند که پس از بهبود بازار شیبا حتی به بالاترین حد رشد خود در مقایسه با ماه مارچ می رسد. حجم معاملات SHIB نیز نشان دهنده افزایش تقاضای آن در بازار است. درخواست برای خرید شیبا در بیست و چهار ساعت گذشته حدود 19.21% افزایش یافته است.

نمودار شیبا

پپه (pepe)

حتی با اینکه این ارز اخیرا نوسانات بسیار زیادی داشته، در مقایسه با بقیه ی ارز های دیجیتال دستاوردهای بیشتری داشته است.

فقط دو ماه پیش، PEPE بالاترین قیمت 0.00001074 دلاری را به ثبت رسانده است و روند بهبود بازار باعث میشود پپه مشابه قبل سوددهی داشته باشد. 

این میم کوین در حال حاضر با قیمت 0.000006971 دلار معامله می شود. نمودار پپه به سطوح بالای میانگین های متحرک 20 روزه و 50 روزه صعود کرده است که نشان دهنده سیگنال صعودی است. طبق تحلیل و بررسی های صورت گرفته این ارز ممکن است با افزایش 45 درصدی در روزهای آینده تا مرز 0.0000108 دلار صعود کند.

نمودار پپه

داگ ویف هت (Dogwifhat) 

این ارز به یکی از موفق ترین ارزها بر پایه ی سولانا تبدیل شده است. این میم کوین رکوردی را در سودآوری برای روزهای متوالی به ثبت رسانده است، جایی که به بالاترین حد خود یعنی 4.85 دلار در یک ماه پیش رسید. 

در چنین بازه زمانی کوتاهی داگ ویف هت موفق شده است توجه بسیاری از تریدر ها را به خود جلب کند. مشابه هر ارز دیگری، داگ ویف هت نیز در این ماه روند قابل توجهی نداشته است. اما بر اساس عملکرد قبلی آن، پس از بهبود بازار، انتظارات برای آن بالا است. درحال حاضر، این توکن با قیمت 2.69 دلار در بازار معامله می شود.

نمودار داگ ویف هت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدرضا
محمدرضا
19 روز قبل

ارزهای گمنامی مثل ای آی دوج وکیشو اینو رو غافل نشید شاید در دلشون شیبایی نهفته باشه وتو چه دانی… ‌م

اکبر
اکبر
19 روز قبل

چرت بود همش پنج برابر هم نمیشن
دنبال ارزی باشین که قرار ترند بشه نه این ارزها

مشتری
مشتری
19 روز قبل

احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا ۱۰۰۰۰ دلار هم وجود دارد.

سارا
سارا
20 روز قبل

فقط فلوکی