پیتربرنت

تریدر مشهور پیتر برنت: تا سال 2025 شاهد انفجار بیت کوین خواهیم بود!

تجزیه و تحلیل پیتر برانت نشان می دهد که چشم انداز صعودی برای بیت کوین تا سال 2025 همراه با نوسانات و جنجال های زیادی ادامه دارد. این تریدر، که به دلیل تحلیل‌های عمیق خود از بازار ارزهای دیجیتال معروف شده است، با آخرین بینش خود در مورد مسیر آینده بیت‌کوین، هیجان و جنجال برانگیخته است. پیش از این، برانت به مفهوم فروپاشی نمایی پرداخت و به روند نگران کننده کاهش حرکت در چرخه های صعودی بازار بیت کوین در طول زمان اشاره کرد.

طبق تجزیه و تحلیل برانت در مورد چهار چرخه صعودی مهم در تاریخ بیت کوین، صعود فعلی بیت کوین پنجمین صعود است. او به روندی اشاره کرد که در آن هر چرخه متوالی شاهد پیشرفت های تصاعدی و کاهشی بوده است. که نشان‌دهنده کاهش قابل توجه حرکت نسبت به چرخه‌های قبلی است. برانت با پیش بینی صعود قیمت تا حدود 72723 دلار برای چرخه فعلی، رقمی که قبلاً در معاملات اخیر به دست آمده است، بر این احتمال تأکید کرد که ممکن است بیت کوین به این زودی به سقف قیمتی جدیدی نرسد.

پیش بینی بیت کوین در ماه های پیش رو

با این حال، برانت تغییری در تحلیل خود ایجاد کرد و بر گزارشی که در فوریه منتشر نمود، تاکید بیشتری کرد. در این گزارش، برانت نموداری را ارائه کرده است، که یک بازار صعودی را از سپتامبر تا اکتبر 2025 پیش‌بینی می‌ کند و قیمت بیت‌کوین احتمالاً تا 160000 دلار در ان زمان افزایش خواهد یافت.

خرید تتر پی98

اختلاف نظر برنت در این دو دیدگاه، بحث‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است، به طوری که برخی از سرمایه‌گذاران مشتاقانه چشم‌اندازی خوش‌بینانه را پذیرفته‌اند، در حالی که دیگران به دلیل دیدگاه اول برنت یعنی فروپاشی و سقوط قابل توجه محتاط هستند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما دیدگاه صعودی محتمل تر است یا دیدگاه نزولی؟ تحلیل های خود را در بخش دیدگاه ها با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments