تحلیل تکنیکال شیبا

تحلیل تکنیکال شیبا اینو (10 اردیبهشت 1403)

علی رغم بازیابی و رشد اخیر قیمت شیبا، این ارز یک بار دیگر وارد فاز اصلاحی شد. 

شیبا اینو بار دیگر وارد مرحله اصلاح شده است و به زیر میانگین متحرک نمایی 26 روزه سقوط کرده است. این یعنی قیمت به سمت سطح پشتیبانی اصلی بعدی حرکت کرده است.

این سیگنال نزولی قیمت شیبا را به سمت سطح حمایت بعدی خود نزدیک به 0.00002 دلار سوق میدهد. وضعیت اخیر این میم کوین را می توان به طور قابل توجهی به حجم معاملات آن نسبت داد که خیلی کم شده است. البته رکود فعلی در ارزش بازار باعث کاهش حجم معاملات گشته است.

نمودار روزانه شیبا اینو

فعالیت ضعیف پیرامون ارز SHIB نشان می دهد که توکن در حال حاضر تقاضای بالایی در بازار ندارد. این عدم علاقه به خاطر ادامه روند نزولی اخیر در بازار و کاهش شدید تقاضا و ریسک پذیری تریدرها است.

صنعت ارزهای دیجیتال هنوز هم درگیر انتظارات برآورده نشده پس از رویداد هاوینگ بیت کوین است، دوره ای که همه فکر میکردند احساسات صعودی را در بازار زیاد میکند.

با این حال، این افزایش پیش‌بینی‌شده در میان قیمت ارزهای دیجیتال محقق نشده است، و این منجر به رویکرد کاهش ریسک در میان سرمایه‌گذاران شده است. از آنجایی که ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین برای به دست آوردن مجدد اوج تاریخی خود تلاش می کنند، آلت کوین ها از جمله SHIB نیز تحت فشار هستند.

این اصلاح قیمت اخیر در قیمت SHIB اتفاقی نیست که به خود این ارز مربوط باشد، بلکه بخشی از یک روند گسترده است که در آن ریسک پذیری پایین سرمایه گذاران در بازار کم است. پاسخ خاموش خریداران پس از هاوینگ نشان می‌دهد که اعتماد به بازار آنطور که انتظار می‌رود زیاد نیست و همین باعث شده خیلی ها از دارایی های ریسکی تر مثل شیبا اینو دور شوند. 

با نگاهی به آینده، نکته کلیدی برای SHIB این خواهد بود که آیا می تواند حمایت روانی و فنی را در حدود 0.00002 دلار حفظ کند یا خیر. اگر قیمت به زیر این سطح برسد، شاهد کاهش های بیشتر خواهیم بود. اگر SHIB موفق به تثبیت یا حتی افزایش از این نقطه شود، می تواند علاقه معامله گران را دوباره به خود جلب کند. 

در هر صورت اگر شیبا دارید باید خود را برای نوسانات بیشتر در بازار این ارز و حتی سایر ارزهای دیجیتال آماده کنید. 

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments