دلایل اصلی برای اینکه قیمت اتنا (ENA) ممکن است به زودی به 2 دلار برسد!

دلایل اصلی برای اینکه قیمت اتنا (ENA) ممکن است به زودی به 2 دلار برسد!

با فشار صعودی مداوم، قیمت اتنا در چند روز گذشته 100٪ افزایش یافته است. بیایید بررسی کنیم که چرا ممکن است قیمت Ethena به زودی به 2 دلار افزایش می یابد.

اتنا، یک پروتکل DeFi که به تازگی راه اندازی شده است، از زمان عرضه خود در بازار ترند بوده است. قیمت اتنا در عرض یک هفته بیش از 100٪ افزایش یافته است و همچنان به افزایش بیشتر ادامه می دهد. بنابراین، چرا قیمت توکن در حال افزایش است و آیا به زودی به بازار 2 دلار دست خواهد یافت؟ بگذارید در این وبلاگ در مورد آن صحبت کنیم.

تحلیل ارز اتنا (ENA)

اتنا پس از افزایش 9 درصدی ظرف یک روز با قیمت 1.43 دلار معامله می شود. این توکن تقریباً یک هفته پیش راه اندازی شد و از نظر عملکرد بر بازار تسلط دارد. در زمان نگارش این مقاله ارزش بازار آن با افزایش 6 درصدی، 2,030,076,652 دلار است و حجم معاملات آن نیز 30 درصد کاهش یافته و به 1,070,346,097 دلار رسیده است.

تاکنون، بالاترین ارزشی که اتنا به دست آورده است 1.41 دلار است که همین چند ساعت پیش اتفاق افتاد و با ماهیت صعودی مداوم این ارز دیجیتال، ممکن است ظرف چند ساعت آینده دوباره از آن عبور کند.

همچنین، پایین‌ ترین قیمت اتنا فقط 0.5275 دلار بود، که قیمت اولیه آن زمانی بود که در بازار ارز دیجیتال در دوم آوریل ثبت شد.

🔺ارتباط بین ارز اتنا (ENA) و بیت کوین🔺

دلایل اصلی احتمال افزایش قیمت ارز ENA به 2 دلار

دلایل اصلی احتمال افزایش قیمت ارز ENA به 2 دلار

اتنا از ابتدا به طور مداوم افزایش یافته است. بر این اساس، جامعه انتظار دارد که قیمت ارز ENA در چند روز آینده به 2 دلار برسد.

تعدادی از تحلیلگران معتقدند که سه عامل از جمله تقاضا برای توکن ها، پیشرفت آزمایشگاه Ethena و وضعیت صعودی فعلی بازار می تواند قیمت ENA را به 2 دلار برساند.

افزایش تقاضا برای ارز دیجیتال اتنا

Ethena که تازه وارد بازار شده است، قبلاً در بین سرمایه گذاران تبلیغات ایجاد کرده است. با افزایش قیمت اولیه، تقاضا برای این توکن در حال حاضر افزایش یافته است. بر این اساس، افراد بیشتری به این پروژه می پیوندند و به افزایش قیمت کمک می کنند.

سرمایه‌گذارانی مانند رامن پاندا از توکن‌های ENA حمایت می‌ کنند و پیش‌ بینی‌ های قیمت را به اشتراک می‌ گذارند و به هیاهوی توکن در میان جامعه کمک می‌کنند.

افزایش استیکینگ ارز ENA

اتنا (ENA) توکن بومی آزمایشگاه‌های اتنا است و اخیراً افزایش 50 درصدی پاداش‌ های استیکینگ را اعلام کرده است. بر اساس این اطلاعیه، سرمایه گذاران مجاز به قفل کردن توکن های ENA برای حداقل یک هفته هستند. همچنین، کاربرانی که بیش از 50 درصد توکن های خود را قفل می کنند، واجد شرایط 50 درصد افزایش پاداش هستند.

در نتیجه این اعلامیه، بیش از 11.9 میلیون توکن به ارزش 15.23 میلیون دلار از صرافی Binance برای شرکت در فرایند استیکینگ خارج شده است.

🔼این یکی از عوامل اصلی در افزایش قیمت فعلی آن بود و همچنین نقش مهمی در افزایش بیشتر قیمت خواهد داشت.

وضعیت صعودی بازار ارزهای دیجیتال

امروزه بسیاری از ارزهای دیجیتال با رنگ سبز معامله می شوند که نشان دهنده وضعیت صعودی بازار است. شاخص ترس و طمع نیز طمع بالایی را گزارش کرده است. وضعیت صعودی قیمت اتنا را نیز تحت فشار قرار داده است. اگر شرایط ثابت بماند، اتنا ظرف چند روز به هدف 2 دلاری خواهد رسید.

رویداد هاوینگ بیت کوین همچنین به عنوان آغازگر افزایش قیمت ها شناخته شده است که ممکن است بر قیمت های ENA تاثیر بگذارد. بر این اساس، تعدادی از تحلیلگران معتقدند که اتنا ممکن است پس از شروع روند صعودی به مرز 5 دلار برسد.

جمع بندی

ارز دیجیتال ENA ظرف یک هفته افزایش قابل توجهی به دست آورده است و محبوبیت خود را در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال برجسته کرده است. عواملی از جمله پیشرفت مستمر آزمایشگاه اتنا و احساسات صعودی مداوم ممکن است به افزایش قیمت اتنا به بالاترین سطح 2 دلار کمک کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پدرام
پدرام
21 روز قبل

یعنی میشه به 2 دلار برسه