پیش بینی قیمت ریپل در کارتون سیمپسون ها

پیش بینی قیمت ریپل در کارتون سیمپسون ها | از پیشگویی تا شایعه…

نویسندگان سیمپسون ها هر چیزی از خرید FOX توسط دیزنی گرفته تا ریاست جمهوری دونالد ترامپ و اتهامات مربوط به دستگاه های رای گیری معیوب در طول انتخابات ریاست جمهوری را پیش بینی کرده اند. از آنجایی که پرونده ریپل و SEC به پایان بازی نزدیک می شود، ما به بررسی ریپل در سیمپسون ها نگاه می کنیم. آیا پیش بینی سیمپسون ها در مورد ارز ریپل (XRP) به حقیقت می پیوندد؟ بنابراین، بیایید آنچه را که آنها در مورد ارز دیجیتال ریپل در طول داستان پیش‌ بینی کرده‌ اند، بررسی کنیم.

خرید و فروش ریپل پی98

 پیش بینی سیمپسون ها در مورد رشد خیره کننده ارز دیجیتال ریپل

سیمپسون ها در طول 34 فصل خود بارها و بارها به دلیل پیش‌ بینی وقایع مختلف دنیای واقعی در دنیای خیالی خود، قبل از اینکه در واقعیت آشکار شوند، شهرت پیدا کرده است. پیش بینی های قابل توجه این انیمیشن محبوب در مورد قیمت ارزهای دیجیتال مانند پیش گویی سیمپسون ها در مورد دوج کوین یا رویداد های سیاسی شامل انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده در سال 2016 و خرید کمپانی FOX قرن بیستم توسط دیزنی در سال 2017 است.

با این حال، اگرچه سکانس تخته سیاه بارت پایه اصلی تیتراژ ابتدایی سریال است، اما پیش بینی XRP در سیمپسون ها یک اسکرین شات فتوشاپ شده است و هرگز در ابتدای هیچ یک از 729 قسمت سریال پخش نشد.

این اسکرین شات جعلی در سال 2020 منتشر شد، زمانی که یک کانال یوتیوب به نام “XRP talk and speculation” از آن در یک تصویر کوچک ویدیویی استفاده کرد. یک سال بعد، حساب کاربری توییتر XRP اعتراف کرد که اسکرین شات را به طور خاص برای یکی از ویدیوهای خود ایجاد کرده است. با این حال، این توییت تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفت و باعث شد اطلاعات نادرست پیرامون تصویر جعلی منتشر شود.

🤯اطلاعات نادرست در مورد اسکرین شات جعلی XRP در سیمپسون ها توانسته است سرمایه گذاران ناآگاهی که این فرصت را برای خرید ریپل با نرخ ارزان غنیمت شمردند را فریب دهد. تصویر ثابتی که بارت سیمپسون را روی تخته سیاه مدرسه خود “XRP به 589 دلار توسط EOY رسید!” نوشته است، دوباره در رسانه های اجتماعی ظاهر شده و باعث سردرگمی و هیجان شده است. متأسفانه، بسیاری از کسانی که این تصویر را به اشتراک گذاشتند، از تأیید اعتبار آن غفلت کردند. چندین رسانه کریپتو، ویدئوهای یوتیوب و پست های ردیت به اشتباه این اسکرین شات جعلی را به توانایی های افسانه ای پیش بینی نمایش نسبت داده اند.

جمع بندی

توجه به این نکته مهم است که سیمپسون ها سابقه پیش بینی های شگفت آور دقیقی دارند، اما این نمایش نباید به عنوان مشاوره سرمایه گذاری استفاده شود. سرمایه گذاران همیشه باید قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم تصمیم گیری، تحقیقات و بررسی دقیق خود را انجام دهند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اسفندیاری
اسفندیاری
2 ماه قبل

دوست عزیز ارز های دیجیتال به خودی خود ارزشی ندارند ؛ ارزش آنها بر اساس عرضه و تقاضا هست . پس در مورد ریپل هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد . این تحلیل شما از اساس درست نیست.

Mahdi
Mahdi
2 ماه قبل

درود ممکنه شایعه باعث بالا رفتن قیمت ریپل بشه ولی درحد یک ماه بعدش شروع میکنه به نزول قیمت .تا چه کسانی از آب گل آلود ماهی بگیرگ

زیبا
زیبا
2 ماه قبل

ریپل قطعا به یک دلار میرسه، ولی نه اون چیزی که تو این مقاله نوشته شده.
اما این خانم ظاهرا مینا هاشمیان اگه اسم واقعیش باشه و اساسا اهمیتم نداره، یک فرد متوهم و بیسوادی است.

زیبا
زیبا
پاسخ به  مینا هاشمیان
2 ماه قبل

سلام مینا جان
مقاله رو قبلا به زبان اصلی خوندم
قصدم از کلمات بی احترامی و ناراحت کردنت نبود.
صحبتم تحلیله.
خودمم گفتم ریپل جایگاه ویژه ای در کریپتوکارنسی داره و حداقل به قیمت قبلیش میرسه.
اما باید بدونیم که نهنگها بی دلیل نهنگ نشدن.
لذا به محض اخبار، قیمت بالا نمیره.
میبوسمت و ازت عذر میخوام

حامد
حامد
پاسخ به  زیبا
13 روز قبل

نمیشه نبوسیش؟ و همون عذرخواهی کافیه

علی
علی
2 ماه قبل

من فیلمش رو خودم دیدم حرف علکی نزن ریپل طوفان ارزها برای بولران بعدی خواهد بود
اندکی صبر🔥

سالار
سالار
2 ماه قبل

خرید نهنگام زیاد شده الان وقت وقت خریده سوخت ندین

سعید ملکی
سعید ملکی
2 ماه قبل

امشب متوجه این جریان شدم صددرصد جریان این کارتونه به واقعیت تبدیل میشه مردم فریب این حرفها رو نخورین اینا میخان این ارزو ما بفروشیم اینور اینا با قیمت پایین واسه خودشون هولد کنند از یه منبع خوب واستون پیام گذاشتم خواستین باور کنین خواستین نکنین ریپل 2025تا 2030 سه برابر تخته سیاه

سعید
سعید
پاسخ به  سعید ملکی
7 روز قبل

بنظرم قیمت ریپل بخاطر مارکت کپ بالایی که داره افزایش پیدا میکنه، اونم زمانی که الت سیزن اتفاق بیفته

مسعود
مسعود
2 ماه قبل

الان هزاران هزار تحلیگر نشستن ببینن سیمسون ها چی میگن
لالا ادم یه کم به عقل خودش رجوع کنه