احتمال 10 دلاری شدن ارز WIF تا پایان سال 2024

احتمال 10 دلاری شدن ارز WIF تا پایان سال 2024

در بحبوحه نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، ارز Dogwifhat یک توکن الهام گرفته از میم با سگی در رنگ صورتی، به ارزش بازار 3.2 میلیارد دلاری رسید. با این حال، افزایش سریع قیمت آن حاکی از افزایش سطح حدس و گمان و شور بازار است.

قابل ذکر است، رائول پال، بنیانگذار و مدیر عامل Real Vision Group، اخیرا مالکیت خود را بر بخشی از توکن میم مبتنی بر میم کوین سولانا با عنوان Dogwifhat افشا کرده است. این افشاگری همزمان با افزایش قابل توجهی در ارزش بازار توکن بود که افزایش قابل توجه بیش از 40٪ را تجربه کرد.

پیش بینی کارشناسان در مورد 10 دلاری شدن ارز ویف (WIF)

Pal در صفحه رسمی خود در توییتر نظر شخصی اش را بیان کرد:

رشد پیوسته میم کوین ویف: 1600٪ در 90 روز، 600٪ در 30 روز و 54٪ در 7 روز.

وی در ادامه افزود:

هیچ شیدایی مانند شیدایی رمزنگاری وجود ندارد… (بله، من فقط دو درصد از کل دارایی ام را وارد این بازار کرده ام و به عنوان سرگرمی از آن لذت می برم).

پال توضیح داد که دارایی های WIF او یک تایید بر پایداری این میم کوین نیست، بلکه تصدیق هیجان توکن است.

آرتور هیز، مدیر عامل سابق BitMEX، یکی دیگر از حامیان WIF است. او انتظار دارد که WIF به 10 دلار برسد.

هیز گفت:

رالی صعودی این میم کوین کلاه دار با تم سگ پایدار است تا زمانی که به 10 دلار برسد.

🔰تحلیل نمودار و پیش بینی قیمت ارز WIF در سال 2024 🔰

شیدایی میم کوین ها

این افشا در زمانی است که ارزش بازار WIF برای اولین بار از مرز 3 دلار فراتر رفته است. افزایش ارزش بازار WIF توجه معامله گران و جامعه گسترده تر ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است و علاقه به توکن های میم در اکوسیستم سولانا را دوباره برانگیخته است.

علیرغم یک توکن تازه وارد، با ارزش بازار 3.1 میلیارد دلار، WIF به سرعت به چهارمین توکن بزرگ میم تبدیل شده است و در دسته شت کوین های انفجاری سال 2024 قرار گرفته است.

علاوه بر این، گزارش Arkham Intelligence سودآوری توکن میم را نشان می‌ دهد، به نقل از معامله‌ گری که سود قابل توجهی 33000 درصدی از تبلیغات Dogwifhat کسب کرده است.

دوباره فصل سولانا است. با رکورد شکنی ارز WIF از ارزش 1 میلیارد دلاری، بیایید به سرمایه معامله گرانی که دو ماه پیش برای خرید ارز ویف اقدام کرده اند، نگاهی بیندازیم.

حمایت قوی جامعه WIF

به طور جداگانه، جامعه WIF بیش از 690,000 دلار جمع آوری کرد تا طلسم خود را در مکان Sphere لاس وگاس به نمایش بگذارد و تنها در چهار روز از هدف 650,000 دلاری فراتر رفت.

با اشاره به همین موضوع، Ansem، یک معامله گر برجسته ارزهای دیجیتال، خاطرنشان کرد:

وقتش رسیده. ما در حال قرار دادن کلاه سگ در وگاس هستیم.

این هم تعهد جامعه و هم پشتیبانی پر جنب و جوش از توکن را برجسته می کند. همانطور که WIF به رشد و تکامل خود ادامه می‌دهد، چنین حمایت مشتاقانه‌ای از سوی جامعه آن، چشم‌ اندازهای آن را در دنیای پویای ارزهای دیجیتال به خوبی نشان می‌دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments