آموزش کار با سایت Swagbucks | چگونه در سایت swagbucks ثبت نام کنیم؟

آموزش کار با سایت Swagbucks | چگونه در سایت swagbucks ثبت نام کنیم و درآمد دلاری داشته باشیم؟

آیا Swagbucks یک سایت قانونی است و ارزش وقت گذاشتن دارد؟ اگر از تماشا ویدیو، بازی کردن و گشت و گذار در وب لذت می برید، آنچه را که می خواهیم به شما بگوییم واقعاً دوست خواهید داشت. شرکتی وجود دارد که برای انجام این کارها به شما پول می دهد. Swagbucks یک برنامه پاداش آنلاین است که به افراد برای کارهایی که آنلاین انجام می دهند کارت هدیه و پول نقد می دهد. راه‌های زیادی برای کسب درآمد با Swagbucks وجود دارد که مهم‌ ترین آن‌ها با شرکت در نظرسنجی‌ های آنلاین و نظرسنجی‌ های روزانه، انجام بازی‌های ساده، خرید، یا تماشای فهرست‌ های پخش ویدیویی از طریق پورتال آن هستند. همچنین می توانید با استفاده از موتور جستجوی شرکت امتیاز کسب کنید و پول دربیاورید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا دریابیم که چگونه در سایت swagbucks ثبت نام کنیم و برای کسب درآمد دلاری جایزه دریافت کنیم.

سایت Swagbucks چیست؟

Swagbucks یک شرکت تابعه و محصول شاخص Prodege LLC است که در سال 2005 تأسیس شد. Prodege یک شرکت اینترنتی و رسانه ای پیشرو است که در تعامل با مشتری تخصص دارد، این اساساً همان کاری است که Swagbucks نیز انجام می دهد. Swagbucks با ارائه راه‌ های مختلف برای تعامل با محصولات مختلف، به کاربران خود با مجموعه‌ ای از امتیازات را پاداش می‌دهد که می‌تواند برای کارت‌های هدیه آمازون و موارد دیگر بازخرید شود.

Prodege همچنین صاحب سایر برندهای تعامل با مشتری مانند Shoply و MyGiftCardsPlus است. بین همه این شرکت ها، 100 میلیون کاربر ثبت شده دارد و با 5000 خرده فروش و برند منحصر به فرد همکاری می کند. Swagbucks بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد، روزانه 7000 کارت هدیه می دهد و – از 14 آوریل 2022 – 703,026,861 دلار به صورت نقدی و کارت هدیه پاداش داده است.

شعار سایت Swagbucks “به دست آوردن پول با روشی آسان” است. این نوید نمی دهد که شما را ثروتمند کند، اما با تلاش بسیار کم، می توانید در هر چیزی از تماشای ویدیو گرفته تا تکمیل نظرسنجی امتیاز کسب کنید.

در همین ابتدای کار شاید دغدغه این را داشته باشید که پس از کسب درآمد از این وبسایت یا سایت های مشابه برای نقد کردن آن به مشکل برخواهید خورد یا خیر. باید بگوییم که پس از کسب درآمد میتوانید در کوتاهترین زمان ممکن با ثبت سفارش فروش و نقد کردن پی پال و یا سایر پولهای الکترونیکی درآمد های خود را به تومان تبدیل کنید و معادل آن را در کارت بانکی خود دریافت نمایید.

سایت Swagbucks چگونه کار می کند؟

سایت Swagbucks چگونه کار می کند؟

سایت Swagbucks به افراد این امکان را می‌دهد که کارت‌های هدیه رایگان از خرده‌ فروشانی مانند آمازون، استارباکس، و والمارت و جوایز نقدی برای انجام اقدامات اساسی مانند خرید آنلاین، ثبت‌نام در معاملات انحصاری، شرکت در نظرسنجی‌ها، تماشای ویدیوها یا حتی بازی کردن، دریافت کنند. بیشتر این موارد از طریق پورتال آنلاین این شرکت اتفاق می‌افتد، اما می‌توانید Swagbucks (معروف به امتیاز SB یا SB) را از طریق برنامه تلفن همراه آن، با نصب افزونه مرورگر کروم SwagButton یا با استفاده از موتور جستجوی شرکت کسب کنید.

پس از ثبت نام در سایت Swagbucks، می توانید نحوه درآمد خود را با ورود به وب سایت آن انتخاب کنید. از آنجا، می‌توانید ویدیوها یا نظرسنجی‌های پیشنهادی را مشاهده کنید، معاملات جدید را بررسی کنید، یا حتی از طریق پورتال آن، از برندهای مورد علاقه خود کارت‌های هدیه خرید کنید. سیستم کارت هدیه این شرکت با ارائه نرخ متفاوتی از بازپرداخت برای کارت‌های هدیه از برند های مختلف کار می‌کند، که سپس به Swagbucks تبدیل می‌شود و می‌تواند بعداً برای کارت‌های هدیه دیگر بازخرید شود.

🔺کسب درامد از بازی ورد اف وارکرافت (WOW)🔺

در مورد سایر روش‌های کسب درآمد با سواگ باکس، این فعالیت‌ها می‌توانند تا حدودی متفاوت باشند – هم از نظر مدت زمانی که ممکن است طول بکشد و هم اینکه چقدر به شما اجازه کسب درآمد می‌دهند. به عنوان مثال، ممکن است برای شرکت در نظرسنجی 20 دقیقه ای 500 SB یا برای ثبت نام در سایت Hulu به میزان 2800 SB امتیاز کسب کنید. همچنین می‌توانید کدهای Swag را که روزانه منتشر می‌شوند، برای چند SB بازخرید کنید. Swagbucks همچنین ویژگی لینک رفرال را ارائه می دهد، بنابراین می توانید SB را از تشویق دوستان خود به ثبت نام کسب کنید.

پتانسیل درآمد مرتبط با فعالیت های مختلف دائماً در حال تغییر است، به همین دلیل است که بهتر است زودتر بفهمید که چگونه می خواهید سواگ باکس درآمد دلاری داشته باشید و سپس فرصت های جدید را دوباره بررسی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب Swagbucks این است که بسیاری از این فعالیت ها را می توان در حال حرکت و با استفاده از اپلیکیشن این شرکت انجام داد. این برنامه که هم برای اندروید و هم برای iOS موجود است، به شما امکان می‌دهد در نظرسنجی‌ها شرکت کنید، ویدیوها را تماشا کنید و از برند های مورد علاقه خود خرید کنید و به کسب درآمد از سایت Swagbucks بپردازید.

توجه به این نکته مهم است که برخی از این فعالیت‌ها، مانند نظرسنجی یا خرید، به دقت توسط شرکت نظارت می‌شوند. شما باید مطمئن شوید که دستورالعمل ها و الزامات هر فعالیت را قبل از ثبت نام بخوانید. در غیر این صورت، ممکن است نتوانید بعداً پاداش خود را جمع آوری کنید.

از آنجایی که سواگ باکس برای بازخورد صادقانه ارزش قائل است، کاربران را از انجام هر کار غیر صادقانه (مانند سرعت در نظرسنجی بدون خواندن سوال) فقط برای کسب امتیاز بیشتر باز می دارد. این عمل حتی ممکن است منجر به رد صلاحیت کاربر شود.

🔺کسب درآمد با دیدن تبلیغات | تبلیغ ببین پول بگیر!🔺

آموزش کار با سایت Swagbucks و چگونگی ثبت نام در آن

سوال بسیاری از کاربران این است که چگونه در سایت Swagbucks ثبت نام کنیم؟ حال در این بخش با ما همراه باشید تا به شما نحوه کار با سایت Swagbucks را به صورت گام به گام و تصویری آموزش دهیم.

1️⃣برای ثبت‌نام در Swagbucks، می‌توانید به وب سایت رسمی آن مراجعه کنید و روی گزینه “sign up” کلیک کنید یا مراحل ثبت نام را از طریق گزینه ورود با اکانت گوگل تکمیل کنید. 

انتخاب گزینه ثبت نام در سایت Swagbucks

2️⃣شناسه ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و بلافاصله ثبت نام کنید. یک کد برای تکمیل مراحل ثبت نام شما به حساب ایمیل شما ارسال می شود که باید آن را باز کنید.

تکمیل فرم ثبت نام در سایت Swagbucks

3️⃣همچنین می توانید با فیس بوک ثبت نام کنید. گزینه ورود نیز در همین صفحه موجود است. همچنین می‌توانید ویدئویی را که در صفحه ثبت نام در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، تماشا کنید، که مزایای پلتفرم را توضیح می‌دهد.

🔺سایت Radioearn چیست؟ پول درآوردن به سبک گوش دادن به رادیو🔺

8 روش برای کسب درآمد از سایت Swagbucks

در اینجا بهترین راه های درآمد دلاری از Swagbucks آمده است:

استفاده از موتور جستجوگر Swagbucks به صورت پیش فرض

ساده ترین راه برای شروع درآمد این است که موتور جستجوی پیش فرض خود را به Swagbucks (به جای گوگل) تغییر دهید.

شما به‌ طور خودکار برای گشت و گذار در وب مانند حالت عادی شروع به جمع‌ آوری امتیاز می‌کنید، اما در عوض از مرورگر آنها استفاده کنید.

شما می توانید انتظار داشته باشید که برای هر 10 تا 20 جستجو حدود 10 تا 20 امتیاز SB جمع آوری کنید. مجموع نهایی به عبارت های جستجو بستگی دارد. پس از چند ماه جستجوی روزمره، این می تواند امتیاز زیادی برای شما به همراه داشته باشد و درآمد خوبی داشته باشید.

تکمیل نظرسنجی ها

پر کردن چند نظرسنجی کوتاه در هر روز از طریق Swagbucks می تواند درآمد کمی داشته باشد. معمولا بین سه تا 20 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شوند. بسته به نظرسنجی، شما حدود 40 SB تا 100 SB (گاهی اوقات حتی بیشتر!) کسب خواهید کرد. همچنین یک نظرسنجی روزانه برای تکمیل وجود دارد که به معنای واقعی کلمه دو ثانیه طول می کشد و یک SB اضافی برای شما به ارمغان می آورد.

🎯سایت rev.com | ترجمه کن، درآمد دلاری کسب کن!🎯

دانلود برنامه و بازی ها از گوشی خود

برای دانلود، نصب و باز کردن برنامه‌های خاص در تلفن، تبلت یا رایانه‌ تان می‌توانید امتیازهای متنوعی کسب کنید. اگرچه گاهی اوقات برای نصب برنامه به سادگی پاداش دریافت می کنید، اما معمولاً باید نوعی اقدام را انجام دهید.

گاهی اوقات این فرصت ها از طریق یکی از شرکای Swagbucks (که همه آنها نیز قانونی هستند) در دسترس خواهد بود. با این حال، همچنان در Swagbucks به شما پرداخت می شود. بسته به پیشنهاد، این می تواند چند صد امتیاز SB باشد، نه بیشتر.

اما مثل همیشه، توصیه می کنیم ابتدا به برنامه های رایگان پایبند باشید. هیچ فایده ای برای پرداخت هزینه برای دانلود یا استفاده از یک برنامه صرفاً برای به دست آوردن Swagbucks وجود ندارد، زیرا احتمالاً به مراتب کمتر از هزینه ای که خرج می کنید درآمد کسب خواهید کرد!

💠سایت Earnably چیست؟ کسب درآمد 200 دلار در ماه با آهنگ گوش کردن💠

معرفی به دوستان 

می‌توانید با درخواست از دوستان خود برای ثبت نام در Swagbucks با لینک معرف شما، در هنگام خواب امتیاز SB کسب کنید.

نه تنها شما و بلکه دوستتان در هنگام ثبت نام 300 SB دریافت خواهید کرد، همچنین تا زمانی که دوستانتان عضو هستند، 10 درصد از درآمد SB را نیز به دست خواهید آورد.

این یک راه عالی برای کسب امتیاز غیرفعال است و دوستان شما نیز از آن سود خواهند برد.

توجه به کدهای Swag

افزونه مرورگر SwagButton را دانلود کنید تا اعلان‌های مربوط به “Swag Codes” جدید را دریافت کنید.

کدهای Swag کلمات یا عباراتی رمزی هستند که شرکت منتشر می کند تا کمی سر و صدا در اطراف سایت ایجاد کند و اعضا را به صفحه اصلی بازگرداند.

اعلان‌ هایی که از افزونه مرورگر دریافت می‌ کنید به شما می‌ گویند برای یافتن کد به کجا بروید. سپس آن را در کادر “Swag Code” در نوار کناری سمت چپ صفحه وارد کنید.

♦️کارنت موزیک و دانلود Current rewards | آهنگ گوش کن پول بگیر!♦️

دریافت بونس روزانه یا پاداش روزانه

در بالای صفحه، دکمه ای با علامت “Daily Bonus” را مشاهده خواهید کرد. در اینجا یک “to do list” با تعدادی از وظایف روزانه برای شما وجود دارد.

برای هر کاری که انجام می‌دهید امتیاز جمع می‌کنید و برای انجام همه کارهایی که به صورت روزانه برای شما تعریف شده است، جایزه دریافت می‌کنید.

گزینه ‘daily goal’ در سایت Swagbucks را فعال کنید (دکمه در سرصفحه) و سایت مقدار هدفی از SB ها را برای آن روز تعیین می کند. اگر موفق شوید به هدف خود برسید، آنها چند امتیاز اضافی را برای شما در نظر می گیرند.

پول واقعی را برای “انجام کارهایی که در لیست روزانه شما قرار دارد” خرج نکنید، مگر اینکه چیزی باشد که واقعاً به آن علاقه مند باشید. Swagbucks که در ازای آن دریافت خواهید کرد بسیار کمتر از پول نقدی است که خرج می کنید.

شرکت در مسابقات 

اگر هنگام ورود به مسابقات خود را خوش شانس می دانید، در مسابقات Swagbucks شرکت کنید. جوایز معمولاً مجموعه بزرگتری از SBها هستند. این کمی قمار است، زیرا برای شرکت در هر مسابقه باید در واقع SB ها را خرج کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید برای برنده شدن 100 SB در یک مسابقه شرکت کنید و این 2 SB برای شما هزینه داشته باشد. 

بازی های آنلاین موبایل 

انجام بازی روی گوشی شما بالاخره نتیجه می دهد! سایت سواگ باکس (Swagbucks) علاوه بر پرداخت هزینه برای دانلود و بازی کردن بازی ها، میزبان چند بازی خود نیز می باشد. شما می دانید که آنها کدام هستند زیرا همه آنها حاوی کلمه “Swag” هستند.

شما می توانید تا 6 SB در هر بازی فقط برای شروع کسب کنید. همچنین اگر از اطلاعات عمومی خوبی برخوردار هستید، Swagbucks Live را امتحان کنید.

شرکت در بازی رایگان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کنید. مانند اکثر برنامه های مسابقه ای، هدف شما پاسخ صحیح به تعدادی از سوالات چند گزینه ای است. تا انتها پیش بروید و سهمی از کل صندوق جایزه را برنده خواهید شد (هر هفته 1000 دلار در Swagbucks پرداخت می شود). اما به محض دریافت پاسخ اشتباه، حذف می شوید.

از نظر تجربه، برخی از سوالات می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین توصیه می کنیم دوستان خود را به برنامه معرفی کنید. هر بار که شخصی را وادار به ثبت نام می کنید، یک ‘rejoin’ رایگان دریافت می کنید که در صورت حذف شدن، شما را به بازی بازمی گرداند.

💥سایت Musicxray چیست؟ معرفی یک راه قانونی برای کسب درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی💥

مقایسه سایت Swagbucks و اینباکس دلار (InboxDollars)

مانند Swagbucks، اینباکس دلار به شما امکان می دهد برای شرکت در نظرسنجی ها درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید خرید کنید، ویدیوها را تماشا کنید، ایمیل‌ها را بخوانید و کوپن‌ ها را برای پول نقد باز خرید کنید.

Swagbucks راه‌های بیشتری برای کسب درآمد و باز خرید امتیاز دارد، اما سایت InboxDollars به جای امتیاز، از طریق پی پال یا کارت‌های هدیه به کاربران خود پرداخت می‌کند، بنابراین ممکن است برای کسانی که سیستم ساده‌ تری می‌خواهند، گزینه بهتری باشد.

چه کسانی می توانند از سایت Swagbucks استفاده کنند؟

قبل از اینکه بتوانید از Swagbucks پاداش دریافت کنید، ابتدا باید در Swagbucks ثبت نام کنید. ثبت نام در Swagbucks رایگان است و هر فردی بالای 13 سال با یک آدرس ایمیل معتبر می تواند این کار را انجام دهد.

اگرچه تقریباً هر کسی می‌تواند در Swagbucks ثبت‌ نام کند، این سایت برای افرادی با زمان استراحت کافی برای تکمیل فعالیت‌ها بهترین گزینه است. از آنجایی که بسیاری از این کارها (مانند نظرسنجی و تماشای فیلم) نیز به توجه زیادی نیاز دارند، باید مطمئن شوید که فضای کافی برای تمرکز دارید. از آنجایی که این شرکت بیشتر این فعالیت‌های کسب درآمد را در برنامه تلفن همراه خود ارائه می‌کند، این کار برای هرکسی که مدت زمان زیادی را در راه است یا چند ساعت استراحت در وسط روز داشته باشد، یک چالش جانبی عالی خواهد بود.

چقدر می توانید با Swagbucks درآمد داشته باشید؟

چقدر می توانید با Swagbucks درآمد داشته باشید؟

به دلیل طیف گسترده ای از روش های کسب درآمد با Swagbucks، پتانسیل درآمد واقعی کمی متفاوت است و همانطور که در بالا ذکر کردیم، فعالیت های مختلف به معنای پاداش های متفاوت است. شما ممکن است 100 SB برای یک نظرسنجی، پنج SB برای خرید یک کارت هدیه، یا چند صد یا حتی هزار Swagbucks برای ثبت نام در یک پیشنهاد ویژه کسب کنید – فقط به خاطر داشته باشید که برخی از پیشنهادات ویژه ممکن است نیاز به خرج کردن پول برای دریافت آنها داشته باشند.

مهمترین چیزی که هنگام ثبت نام برای فعالیت Swagbucks باید به خاطر بسپارید، ارزش هر Swagbuck است که برابر با 1٪ بازگشت نقدی (مقدار یک سنت) است. این بدان معناست که برای دریافت 1 دلار پاداش باید 100 SB کسب کنید. کاربران معمولاً از 0.05 تا 2.50 دلار برای تکمیل نظرسنجی درآمد کسب می کنند، و اگرچه به نظر می رسد کمتر رایج است، شرکت ذکر می کند که برخی حتی می توانند 25 تا 35 دلار درآمد کسب کنند.

چند نکته مهم دیگر در مورد جوایز Swagbucks:

🔺پاداش‌ها غیرقابل انتقال هستند و نمی‌توان آنها را بین کاربران معامله کرد یا فروخت.

🔺امتیازها پس از دو سال منقضی می‌شوند (حتی در حساب‌های فعال)، و حساب‌هایی که بیش از یک سال غیرفعال بوده‌اند ممکن است توسط شرکت بسته شوند.

🛑سایت دیدن تبلیغ و دریافت پول | درآمد در خانه🛑

چگونه با Swagbucks درآمد خود را به حداکثر برسانیم؟

از آنجایی که معاملات و پتانسیل درآمد مرتبط با آنها دائماً در حال تغییر هستند، تعیین دقیق بهترین راه برای کسب پاداش با Swagbucks دشوار است. اما در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

💎تعیین کنید که چه زمانی و از کجا Swagbucks کسب خواهید کرد. مواردی مانند مدت زمانی که خواهید داشت، میزان توجهی که می توانید به آن اختصاص دهید، و میزان پایداری اتصال اینترنتی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید را در نظر بگیرید (به خصوص در صورت تکمیل فعالیت ها در برنامه).

💎با انجام فعالیت هایی که واقعاً از آنها لذت می برید، درآمد بیشتری کسب کنید. اگر از قبل می دانید که تکمیل نظرسنجی ها کار شما نیست، به جای آن، با جستجو در سایت یا تماشای ویدیو، روی جمع آوری امتیاز تمرکز کنید.

💎برنامه های تلفن همراه Swagbucks را از فروشگاه های Google Play یا Apple App دانلود کنید تا کسب درآمد راحت باشد. به عنوان مثال، Swagbucks LIVE یک بازی آسان است که می توانید با استفاده از برنامه Swagbucks LIVE بازی کنید.

💎سایت Swagbucks را مانند کروم، فایرفاکس یا سافاری، موتور جستجوی پیش فرض خود قرار دهید تا بتوانید در حین جستجو در هر وب سایت، SB کسب کنید.

💎برای کسب جایزه Swagbucks گزینه پاداش روزانه را فعال کنید.

سوالات متداول

آیا Swagbucks یک سایت پول ساز واقعی است؟

Swagbucks قانونی است. امتیازهایی که به دست می آورید را می توان برای کارت های هدیه بازخرید کرد و معادل نقدی امتیازات را می توان به PayPal منتقل کرد.

شرایط ثبت نام در سایت سواگ باکس چه شرایطی لازم است؟

برای ثبت نام و کسب درآمد از سایت Swagbucks نیازی نیست شرایط خاصی داشته باشید تنها باید 13 سال یا بیشتر داشته باشید.

آیا Swagbucks پول پرداخت می کند؟

Swagbucks به وقت و تلاش شما با امتیاز پاداش می دهد، که اگر فقط پول می خواهید به جای کارت هدیه، می توانید از طریق PayPal استفاده کنید. بنابراین در حالی که هر بار که در نظرسنجی یا تماشای یک ویدیو می‌نشینید مستقیماً پول نقد دریافت نمی‌کنید، می‌توانید از Swagbucks پول واقعی دریافت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
الناز
الناز
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر. من بیشتر گزینه های سایت رو که میزنم پیام میده که باید با شماره اکانتت رو وریفای کنی و یک شماره آمریکا میخواد. راه حلی برای این مشکل هست؟

نیما
نیما
2 ماه قبل

این که برای ایران تحریم هستوبعدش باید آدرس اصلی آمریکا و… داشته باشی

ستاره
ستاره
3 ماه قبل

برای من وارد که میشه میپره بیرون این رو میشه راهنماییم کنین یا میگه مشکلی با اپل ایدی هست

علی
علی
3 ماه قبل

من وقتی میخواهم ایمیل خود را وارد کنم می‌گوید اشتباه است چکار کنم