آموزش نحوه کار با برنامه sweatcoin

آموزش نحوه کار با برنامه sweatcoin | با راه رفتن پول در بیار!!

برای بیشتر افراد دشوار است که برای پیاده روی یا دویدن به بیرون بروند. خستگی، بی انگیزگی، آب و هوا و بسیاری از عوامل دیگر بر تعداد دفعات ورزش کردن ما تاثیر می گذارد. همچنین گاهی اوقات، این عوامل ما را از ورزش کردن باز می‌دارند. اما اگر برنامه‌ ای وجود داشته باشد که با راه رفتن بتوانید پول دربیاورید، تکلیف چیست؟ این همان چیزی است که Sweatcoin ادعا می کند انجام می دهد، اما آیا چنین برنامه ای واقعا کار می کند؟ آیا سوییت کوین ارزشش را دارد؟ برای پاسخ به این سوال، بیایید در مورد نحوه کار Sweatcoin و اینکه آیا می توانید از آن درآمد دلاری کسب کنید یا خیر بحث کنیم.

نقشه راه سوییت کوین در سال 2024

سوییت کوین چیست؟ 

Sweatcoin یک برنامه رایگان برای گوشی های هوشمند است که در اندروید، ویندوز و iOS موجود است. این برنامه حرکت شما را ردیابی می کند و به ازای هر گامی که برمیدارید به شما پول می دهد.

سوییت کوین یک برنامه نوآورانه ردیابی گام است که به کاربران برای درگیر شدن در فعالیت های فیزیکی مانند راه رفتن، دویدن و استفاده از تردمیل، ارز دیجیتال پاداش می دهد. بر اساس مکانیزم move-to-earn (حرکت برای کسب درآمد)، برنامه سوییت کوین برای راه رفتن به شما پول می دهد. این درست مشابه بازی استپن (STEPN) عمل می کند. به طور خلاصه، برنامه Sweatcoin نشان دهنده گیمیفیکیشن مفهوم بازی برای کسب درآمد است. سوییت کوین یک سیستم پاداش دارد که به موجب آن کاربرانی که به تعداد مشخصی از مراحل دست می‌ یابند، توکن‌ هایی دریافت می‌ کنند که می‌توانند با جوایز مختلف مبادله شوند.

برنامه Sweatcoin از سال 2014 وجود داشته است. در سال 2022، این برنامه Sweat Economy را راه‌اندازی کرد، رمز ارزی که می‌ توان با استفاده از مراحلی که در هر روز انجام می‌ دهید، ضرب کرد. در کیف پول Sweat Economy، کاربران می توانند به خرید و فروش این ارز دیجیتال بپردازند، آن را استیک کنند و توکن های SWEAT را به صورت پاداش دریافت کنند. 

این برنامه یک منبع درآمد اصلی نیست، اما هدف آن تشویق کاربران به انتخاب سبک زندگی سالم تر است. با توجه به لایت پیپر Sweatcoin، این اپلیکیشن به طور فعال به کسب درآمد از تعامل و فعالیت های فیزیکی کاربر کمک می کند. 

نقشه راه سوییت کوین در سال 2024

در سال 2022، تیم Sweatcoin نقشه راه پروژه را راه اندازی کرد که مراحل توسعه پروژه را تا سال 2024 بیان می کند.

سوییت کوین قبلاً اولین گام ها را برای تبدیل شدن به یک برنامه وب 3 برداشته است. هدف آن اجرای حکمرانی غیرمتمرکز، یک بازی NFT و تبدیل SWEAT به یک توکن چند زنجیره ای است. هدف این است که به کاربران امکان تولید sweatcoin و در نتیجه استخراج توکن SWEAT برای سایر فعالیت‌ های فیزیکی، مانند دوچرخه‌ سواری یا شنا، داده شود.

🔺کسب درآمد از بازی (2024) | رایگان بازی کن پول واقعی ببر!🔺

برنامه سوییت کوین چگونه کار می کند؟

برنامه سوییت کوین چگونه کار می کند؟

این اپلیکیشن به ازای هر 1000 قدم یک سوئیت کوین به کاربران پاداش می دهد. سپس می‌توان آن‌ها را با مزایای مختلف در بازار مبادله کرد، مانند تجهیزات تناسب اندام، کارت‌های هدیه، کفش‌ های ورزشی، کلاس‌ های ورزشی، و حتی دستگاه‌ هایی مانند ساعت‌ های اپل. پیشنهادات به صورت دوره ای تغییر می کنند و همچنین به موقعیت جغرافیایی شما بستگی دارد.

پس از راه اندازی توکن SWEAT، سوییت کوین ها می توانند برای ضرب کردن توکن های SWEAT در بلاک چین استفاده شوند. این برنامه همچنین دارای حداکثر سقف برای برداشت توکن های SWEAT است. شما فقط می توانید تا 5000 قدم در روز (6000 گام برای کاربران ممتاز) را به توکن های SWEAT تبدیل کنید.

در حالی که نرخ ایجاد سوئیت‌ کوین توکن‌ های درون‌ برنامه ثابت باقی می‌ ماند (یک سوئیت کوین برای 1000 گام)، نرخ ایجاد توکن‌های کریپتو در طول زمان افزایش می‌ یابد. با گذشت زمان، دشواری ضرب توکن های SWEAT به طور تصاعدی افزایش می یابد. این بدان معنی است که توکن دارای نرخ تورم کاهشی است.

به عنوان مثال، در اولین روز پس از راه اندازی، در سپتامبر 2022، کاربران به ازای هر 1000 قدم، 1 توکن دریافت کردند. از ماه می 2023، برای دریافت یک توکن SWEAT به 3623 گام نیاز دارید.

این برنامه پیش بینی می کند که تا سال 2028، برای دریافت یک توکن SWEAT به بیش از 80000 گام نیاز دارید. همچنین، برنامه هنگام تبدیل مراحل به SWEAT به میزان 5 درصد کارمزد دریافت می کند. این هزینه برای پوشش پاداش‌ های برنامه‌، مانند پاداش‌ های ارجاع و موارد دیگر، مورد نیاز است. این برنامه همچنین از شرکای خود در بازار سود می برد که به آنها پول می پردازند تا در برنامه خود از جمله تبلیغات نمایش داده شوند.

🔰آموزش پول درآوردن از تلگرام | آشنایی با پردرآمدترین راه‌ های کسب درآمد دلاری از تلگرام🔰

ویژگی های سوییت کوین

ویژگی های سوییت کوین

برنامه Sweatcoin دارای ویژگی‌ های ویژه متنوعی است که آن را از سایر برنامه‌ های حرکت برای کسب درآمد موجود در بازار متمایز می‌کند:

  • جوایز را در قالب توکن SWEAT به کاربران اهدا می کند. 
  • به کاربران این امکان را می دهد که جوایز خود را در بازار برنامه خرج کنند.
  • در رویدادهای خیریه مشارکت می کند و کمک های مالی را امکان پذیر می کند.
  • این یک برنامه حریم خصوصی است.

سبک زندگی سالم

برنامه Sweatcoin دارای یک الگوریتم منحصر به فرد است که داده ها را از تلفن هوشمند یا هر دستگاه ردیابی که میپوشید از جمله GPS و سنسورهای حرکتی جمع آوری می کند تا مشخص کند چقدر راه رفته اید.

بر اساس مجله پزشکی ورزشی بریتانیا، Sweatcoin به رفتار فعالیت بدنی پایدار دست یافته است. آنها افزایش 20 درصدی در سطح فعالیت کاربران برنامه Sweatcoin را تخمین می زنند.

کمپین های خیریه

این برنامه میزبان کمپین های خیریه هفتگی است که تعداد کل مراحل را به عنوان هدف تعیین می کند و کاربران ثبت نام می کنند تا به طور جمعی برای رسیدن به آن هدف تلاش کنند. وقتی به هدف رسید، برنامه کمک مالی برای آن کمپین در نظر می گیرد. کاربران همچنین می توانند سوئیت کوین های خود را اهدا کنند.

برنامه حریم خصوصی

این برنامه بیان می کند که آنها داده های کاربر را برای سود نمی فروشند. به این ترتیب، یک مدل تجاری ایجاد کرده است که به آن امکان می دهد از منابع دیگر سود ایجاد کند. Sweatcoin با چندین کسب و کار شراکت ایجاد کرده است که هدف آنها برقراری ارتباط با مخاطبان آگاه به سلامت است. این مشارکت ها در بازار برنامه وجود دارد.

🔮برنامه کسب درآمد به تومان | معرفی 6 مورد از بهترین برنامه های ایرانی که پول می دهند!🔮

مزایا و معایب استفاده از برنامه سوییت کوین 

مزایا و معایب استفاده از برنامه سوییت کوین 

مانند هر برنامه دیگری، دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد که کاربران بالقوه ممکن است بخواهند قبل از استفاده از برنامه Sweatcoin در نظر بگیرند.

مزایا 

برنامه سوئیت کوین در هر دو سیستم عامل ایفون و اندروید به خوبی کار می کند و کاربران می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند:

  • رایگان برای استفاده. بر خلاف بسیاری از محصولاتی که ادعا می کنند مزایای قابل توجهی ارائه میدهند اما دارای برچسب قیمتی هستند، Sweatcoin رایگان است.
  • کاربر پسند. Sweatcoin طوری طراحی شده است که برای همه قابل دسترسی باشد. رابط کاربری آسان است و به راحتی در دستگاه های قدیمی و جدیدتر اجرا می شود.
  • تشویق کاربران به فعالیت های سالم. این اپلیکیشن به کاربران انگیزه می‌دهد تا به فعالیت‌های فیزیکی اضافی، مانند پیاده‌ روی به جای سوار شدن در اتوبوس برای مسافت کوتاه، مشغول شوند.
  • جوایز رایگان. کاربران زمانی که بدانند با راه رفتن پول به دست می آورند، احتمال بیشتری برای مشارکت دارند. Sweatcoin کدهای تخفیف، کوپن های رایگان و ارز دیجیتال واقعی را برای ورزش در فضای باز ارائه می دهد.
  • توسعه مداوم محصول. برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند و سپس نادیده گرفته می‌شوند، تیم Sweatcoin به بهبود مستمر ارائه‌اش اختصاص دارد. شرکای برنامه در حال رشد هستند و توسعه دهندگان تلاش می کنند تا عملکرد و تجربه کاربر را افزایش دهند.
  • جوایز روزانه. کاربران می توانند با انجام وظایف روزانه، مانند تماشای تبلیغات برای چند دقیقه، توکن های اضافی کسب کنند. گاهی اوقات افراد خوش شانس، می توانند مقدار قابل توجهی Sweatcoin به دست آورند.
  • به اشتراک گذاشتن لینک دعوت. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا دوستان خود را برای پیوستن به پلتفرم دعوت کنند و در ازای آن توکن کسب کنند. شما حتی می توانید یک اینفلوئنسر Sweatcoin شوید!

💸تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن💸

معایب 

با وجود مزایای فراوان، این اپلیکیشن ممکن است انتظارات کاربران با استانداردهای بالا را برآورده نکند. در اینجا چند محدودیت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  • پرداخت های متوسط. اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد قابل توجه از طریق پیاده روی های آرام در پارک هستید، ممکن است Sweatcoin پیشنهاد خوبی برای شما نباشد. حتی اگر هر روز مسافت های زیادی را پیاده روی کنید، این برنامه جایگزین شغل شما نمی شود یا درآمد قابل توجهی ایجاد نمی کند.
  • شبکه مشارکت محدود. اگرچه تیم پشت این پروژه سخت کار می کند تا پیشنهادات خود را گسترش دهد، اما انتخاب پاداش های موجود همچنان محدود است. حتی زمانی که جوایز جذابی در دسترس هستند، می‌ توانند به سرعت به فروش برسند و دریافت آن‌ها را دشوار می‌کند.
  • سقف درآمد روزانه. این طرح رایگان کاربران را به کسب 10 سوییت کوین در روز محدود می کند. برای افزایش این سقف، باید اشتراک ماهانه 4.99 دلاری را خریداری کنید. همچنین می توانید اشتراک سالانه 25 دلار دریافت کنید.
توکن SWEAT چیست؟

توکن SWEAT چیست؟

توکن SWEAT توسط تیم توسعه دهنده سوییت کوین در سپتامبر 2022 راه‌ اندازی شد. رویداد تولید توکن (TGE) در 13 سپتامبر 2022 برگزار شد. Ut به کاربران به ازای هر sweatcoin که قبلاً در برنامه جمع‌ آوری کرده بودند، یک SWEAT جایزه می‌دهد. این توکن های SWEAT در یک برنامه جدید وب 3 به نام کیف پول Sweat در دسترس کاربران هستند. تیم آن را بزرگترین ایردراپ در تاریخ نامید.

پس از رویداد TGE، توکن‌های جدید SWEAT را فقط می‌توان از طریق حرکت تایید شده توسط Movement Validator ضرب کرد.

پس از TGE، تنها در 5000 قدم اول کاربر، توکن‌های SWEAT ضرب می‌ شوند، در حالی که هر مرحله اضافی، sweatcoin ایجاد می‌ کند. این محدودیت ضربات ممکن است با ضرب پله‌ ای تغییر کند، پاداشی که در کیف پول SWEAT ارائه می‌شود. زمانی که کاربران اشتراک ممتاز خریداری می کنند، این محدودیت را می توان به 6000 مرحله افزایش داد.

Sweatcoin از حسگر گام داخلی گوشی هوشمند برای نظارت بر حرکت استفاده می کند تا از سوء استفاده کاربران از سیستم جلوگیری کند. سپس این برنامه از یک الگوریتم اختصاصی برای بررسی سرعت، ثبات و مکان استفاده می کند و هرگونه نادرستی را فیلتر می کند.

توکن های SWEAT بر روی بلاک چین NEAR ساخته شده اند. در TGE، توکن های SWEAT به صورت توکن های ERC-20 (اتریوم) و توکن های NEP-141 در دسترس خواهند بود.

DAO در صورتی که فعالیت آنها به طور مداوم کمتر از یک آستانه مشخص شده باشد، هزینه ای از کاربران دریافت می کند. این رویکرد نه تنها با مأموریت تشویق عادات سالم منظم همسو می شود، بلکه به کاهش تصاعدی نرخ تورم نیز کمک می کند. دارندگان توکن SWEAT که DAO را اداره می کنند، جزئیات دقیق هزینه را تعیین خواهند کرد.

می‌توانید توکن‌های SWEAT را به هر کیف پول یا صرافی دیگری که از توکن‌های SWEAT پشتیبانی می‌کند، انتقال دهید.

🎯اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند! معرفی 4 برنامه برای کسب درآمد دلاری🎯

موارد استفاده توکن بومی برنامه سوییت کوین (SWEAT)

موارد استفاده توکن بومی برنامه سوییت کوین (SWEAT)

توکن های SWEAT را می توان مانند هر ارز دیجیتال دیگری خرید و فروش کرد. دارندگان توکن می‌توانند از Sweat Wallet برای مدیریت توکن‌های خود و انتقال آن‌ها به کیف پول‌های مختلف رمزنگاری پس از ضرب استفاده کنند.

در حالی که بنیاد Sweat هنوز روی نقشه راه کیف پول کار می کند، هدف دستیابی به موارد استفاده زیر است:

  • توکن های NFT. ارائه دهندگان NFT شخص ثالث باید برای فروش NFT به کاربران توکن SWEAT بپردازند. کاربران می توانند NFT ها را با استفاده از SWEAT خریداری و ارتقا دهند.
  • یکی از توکن های حوزه دیفای محسوب می شود. کیف پول Sweat از طریق عملکردهای مختلف DeFi، از جمله خرید و فروش کریپتو، مبادله SWEAT با سایر ارزهای دیجیتال، تامین نقدینگی، استیکینگ و موارد دیگر، کارمزد ایجاد می کند. با یک پایگاه کاربر قابل توجه، هزینه های انباشته شده قابل توجه خواهد بود.
  • دسترسی مخاطبان. پروژه‌هایی که می‌خواهند توکن‌ها یا NFT‌ های خود را در جامعه Sweat Wallet تبلیغ کنند، باید هزینه‌ای را در SWEAT بپردازند و محصولات رایگان یا با تخفیف زیادی را به کاربران ارائه دهند.
  • تبلیغات. برنامه سوییت کوین و کیف پول Sweat با داشتن بیش از 120 میلیون کاربر، فضای تبلیغاتی ارزشمندی را ارائه می دهند. برای دسترسی به این پایگاه مشتری، تبلیغ‌ کنندگان باید به صورت توکن Sweat پرداخت کنند.
  • جنبش های اعتبارسنجی جایگزین. اعتبارسنجی‌ ها باید مقدار قابل‌ توجهی از SWEAT را به اشتراک بگذارند تا به‌ عنوان اعتبارسنجی حرکت عمل کنند، که برای آن درصدی هزینه دریافت می‌کنند، مشابه اعتبارسنجی فعلی SweatCo Ltd.
  • تجزیه و تحلیل داده ها. Sweat DAO به افراد حق مالکیت داده‌هایشان و امکان کسب درآمد از آن‌ها را می‌ دهد. موسسات، سرمایه گذاران، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، یا بیمه گران می توانند توکن های SWEAT فردی را برای دسترسی به تجزیه و تحلیل داده ها خریداری کنند.
  • ارتقا حساب به پریمیوم. ویژگی اکانت پریمیوم، مانند آنهایی که در برنامه Sweatcoin موجود است، مزایای مختلفی از جمله بازارهای انحصاری، NFT ها، کانال های اجتماعی و غیره را ارائه می دهند. کاربران برای دسترسی به اشتراک‌های ممتاز باید مبلغی را به صورت SWEAT پرداخت کنند.

🛑کسب درآمد با دیدن تبلیغات | تبلیغ ببین پول بگیر!🛑

جمع بندی

سوییت کوین یک پلتفرم حرکت برای کسب درآمد بسیار موثر است. با شبکه همیشه در حال گسترش آن از شرکا و جوایز، کاربران می توانند به انواع مشوق ها و خدمات برای حمایت از سفر تناسب اندام خود دسترسی داشته باشند. Sweatcoin با کار بر روی بلاک چین مقرون به صرفه و کربن خنثی پروتکل NEAR، اثرات زیست محیطی خود را به حداقل می رساند و در عین حال زیرساختی مقیاس پذیر و کارآمد را حفظ می کند.

علاوه بر این، ادغام فناوری بلاک چین و توکن‌ سازی از طریق توکن SWEAT، کاربران را با دنیای کریپتو و دیفای به شیوه‌ ای در دسترس و جذاب آشنا می‌ کند. این رویکرد نوآورانه برای پاداش دادن به فعالیت بدنی، دسترسی به مزایای بلاک چین و DeFi را دموکراتیزه می کند. بنابراین، برای علاقه مندان به تناسب اندام و کسانی که تازه وارد اکوسیستم کریپتو شده اند، جذاب است.

سوالات متداول 

آیا برنامه کسب درآمد دلاری سوییت کوین واقعی است؟

بله، Sweatcoin واقعی است. برنامه موبایل سوییت کوین قدم های شما را ردیابی می کند و آنها را به SWEAT، ارز دیجیتال بومی پلتفرم تبدیل می کند. سقف آن 5000 قدم در روز برای کاربران عادی و 6000 قدم برای کاربران اکانت پریمیوم است. در صورتی که کاربران از حد مجاز فراتر بروند، این برنامه مراحل اضافی را به توکن های sweatcoin تبدیل می کند. این توکن های سوئیت کوین را می توان برای خریدهای درون برنامه ای و پاداش استفاده کرد.

آیا برنامه سوییت کوین امن است؟

میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان Sweatcoin را دانلود کرده‌ اند و به طور کلی استفاده از این اپلیکیشن بی‌ خطر در نظر گرفته می‌شود. Sweatcoin مقدار قابل توجهی بازخورد مثبت را برای رویکرد نوآورانه خود در تشویق فعالیت بدنی دریافت کرده است.

آیا Sweatcoin به شما پول واقعی می دهد؟

می‌توانید ارز دیجیتال را از کیف پول SWEAT خود منتقل کنید و از آن مانند هر ارز دیجیتال دیگری استفاده کنید یا آن را با ارز فیات معامله کنید. این برنامه همچنین با رسیدن به سقف روزانه SWEAT، توکن های sweatcoin تولید می کند. می‌توانید این سوئیت‌ کوین‌ها را با پاداش‌های مختلف، مانند وسایل تناسب اندام، کارت‌های هدیه، و تخفیف محصولات یا خدمات در برنامه مبادله کنید.
توجه به این نکته مهم است که سیستم پاداش در درجه اول به جای ایجاد یک جریان درآمد ثابت، انگیزه فعالیت بدنی را هدف قرار می دهد. بنابراین، کسب مقادیر قابل توجهی پول واقعی از طریق Sweatcoin می تواند چالش برانگیز باشد.

چگونه می توانم Sweatcoin را برداشت کنم؟

اپلیکیشن Sweatcoin به شما امکان می دهد از طریق دو توکن دارایی خود را برداشت کنید. نوع اول توکن های SWEAT هستند که توکن های بلاک چین در بلاک چین NEAR هستند. کاربران این توکن های SWEAT را در کیف پول Sweat مدیریت می کنند و می توانند آنها را به هر کیف پول یا صرافی دیگری که از توکن های SWEAT پشتیبانی می کند، منتقل کنند. نوع دیگری از توکن‌ها در برنامه سوییت کوین، sweatcoins هستند، که توکن‌های درون برنامه‌ای هستند که به شما امکان می‌دهند محصولات دیجیتال یا فیزیکی را از بازار برنامه خریداری کنید. این توکن های sweatcoin قابل برداشت نیستند.

سوییت کوین چیست و چگونه کار می کند؟

Sweatcoin یک اپلیکیشن موبایلی است که کاربران را به انجام فعالیت های فیزیکی تشویق می کند. این برنامه به کاربران برای گام‌های روزانه‌شان در نرخی خاص با یک ارز مجازی به نام توکن‌های SWEAT با حداکثر سقف روزانه پاداش می‌دهد. هنگامی که کاربران به سقف می رسند، برنامه Sweatcoin به گام های آنها با sweatcoin پاداش می دهد. این اپلیکیشن با استفاده از GPS گوشی هوشمند و ویژگی‌ های شمارش گام‌ ها، قدم های کاربران در فضای باز را ردیابی می‌ کند.

چگونه می توانم با Sweatcoin درآمد دلاری کسب کنم؟

برای کسب پاداش با Sweatcoin، ابتدا باید اپلیکیشن Sweatcoin را روی گوشی خود نصب کنید. همانطور که تلفن هوشمند یا دستگاه پوشیدنی شما مراحل شما را ردیابی می کند، برنامه به طور خودکار آنها را به ارز دیجیتال SWEAT تبدیل می کند (با نرخ خاصی که هر روز افزایش می یابد). توجه داشته باشید که یک سقف روزانه برای ضرب ارز دیجیتال SWEAT وجود دارد. هنگامی که سقف روزانه به پایان رسید، برنامه مراحل شما را به توکن های sweatcoin تبدیل می کند که می تواند برای خرید پیشنهادات درون برنامه ای استفاده شود. علاوه بر این، کاربران می توانند با قرار دادن توکن های SWEAT خود در کیف پول SWEAT، جوایز بیشتری کسب کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
1 ماه قبل

سلام ، برنامه من قطع شده و کار نمی کنه لطفا راهنمایی کنید

Amir
Amir
1 ماه قبل

سلام ممنون از راهنمایی هاتون
من چند ماه پیش برنامه را نصب کردم و کلی هم توکن سوییت کوین جمع کردم حتی کیف پولشم نصب کردم فقط نمیتونم توکن های خودم را به کیف پول سوییت کوین انتقال دهم لطفا راهنمایی بفرمایید

حاجی
حاجی
1 ماه قبل

پیاده رو ها حمله

مجید حسینی
مجید حسینی
1 ماه قبل

یاسوج

سهرابی
سهرابی
1 ماه قبل

قیمت هر SWEAT امروز 708.8 تومان میباشد.