5 ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی با عملکردی بهتر از ورلد کوین در سال 2024

5 ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی با عملکردی بهتر از ورلد کوین در سال 2024

در این مقاله 5 آلت کوین مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی خواهیم کرد که احتمالاً ورلد کوین را در رالی گاوی سال 2024 شکست خواهند داد و نوید بخش فرصت‌ های رشد و سرمایه‌ گذاری در بازار پویای ارزهای دیجیتال است.

روند صعودی سال 2024، زمینه را برای رویارویی میان ارزهای رمزپایه مبتنی بر هوش مصنوعی فراهم می‌کند، که چندین ارز دیجیتال به عنوان پیشتاز ظاهر می‌شوند و آماده هستند تا از ورلد کوین پیشی بگیرند. در این میان، ارز بیت تنسور (TAO)، رندر توکن (RNDR)، فچ ای آی (FET)، آرخام (ARKM) و اوشن پروتکل (OCEAN) به عنوان غول های بالقوه می درخشند. پایه های قوی و برنامه های کاربردی نوآورانه، این ارزهای دیجیتال را به عنوان نشانه های اصلی برای سرمایه گذارانی قرار می دهد که به جهش بزرگ بعدی در ارزهای دیجیتال چشم دوخته اند.

ارز بیت تنسور (TAO)

ارز دیجیتال Bittensor به عنوان یک نیروی پیشگام در شبکه های غیرمتمرکز یادگیری ماشینی که بر روی یک چارچوب بلاک چین کار می کنند راه اندازی شده است. این پروتکل نوآورانه آموزش مشارکتی را در بین مدل‌های یادگیری ماشین تسهیل می‌کند، و به کمک آنها با TAO بر اساس ارزشی که به مجموعه اضافه می‌کنند، پاداش می‌دهد.

چارت هفتگی ارز TAO
چارت هفتگی ارز TAO

در آخرین روندهای بازار، TAO رشد چشمگیر بیش از 8 را در نمودار هفتگی نشان داده است. با رسیدن قیمت آن به 687 دلار و ارزش بازار 4.34 میلیارد دلار، محبوبیت ارز بیت تنسور در حوزه هوش مصنوعی در حال افزایش است. این TAO را به عنوان یک پیشتاز بالقوه در بخش آلت کوین مبتنی بر هوش مصنوعی با چشم انداز عملکرد بهتر از ارز ورلد کوین در بازار صعودی سال 2024 قرار می دهد.

🔺بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی با احتمال انفجار قیمت تا سال 2025 🔺

ارز دیجیتال رندر (RNDR)

شبکه رندر یک پروژه بلاک چین و دارای ارز رمزنگاری فعال است که افراد را قادر می‌سازد تا از قدرت GPU استفاده نشده برای کمک به پروژه‌ها در ارائه موشن گرافیک و جلوه‌های بصری استفاده کنند. در مقابل، کاربران توکن RNDR را به عنوان پاداش دریافت می‌ کنند که توکن اصلی شبکه است. با ایجاد یک شبکه همتا به همتا (P2P) که افراد و مشاغل می توانند از توان محاسباتی کم استفاده به صورت ارزان و کارآمد بهره ببرند، رندر فرآیند های استاندارد رندرینگ و استریم محیط های سه بعدی و سایر جلوه های بصری را بسیار ساده می کند. در نتیجه، این پروژه یک بلاک اساسی برای محصولات و خدمات دیجیتال نسل بعدی در متاورس است.

چارت هفتگی ارز RNDR
چارت هفتگی ارز RNDR

ارز دیجیتال بومی رندر، RNDR، در هفته گذشته 2.68 درصد افزایش داشته است و قیمت آن 7.85 دلار است و در حال حاضر در سایت کوین مارکت کپ رتبه 42 را به خود اختصاص داده است. 

فچ ای آی (FET)

فچ ای آی (FET) با پروژه پیشگامانه خود در حال ایجاد موج در بخش هوش مصنوعی است. این ابتکار بر ایجاد یک شبکه یادگیری ماشین غیرمتمرکز، استفاده از فناوری بلاک چین برای افزایش و ساده‌ سازی تراکنش‌ های آنلاین تمرکز دارد. هدف این رویکرد افزایش کارایی و غنی سازی تجربه کاربر است.

چارت هفتگی FET
چارت هفتگی FET

اخیرا Fetch.ai شاهد افزایش قابل توجهی 21 درصدی در ارزش بازار خود در روز گذشته بوده است و قیمت معاملات خود را به 1.91 دلار رسانده است. این ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی ماه گذشته شاهد رشد چشمگیر 244 درصدی بوده است که بالاترین میزان در دو سال اخیر را ثبت کرده است. چنین عملکردی FET را به عنوان یک نامزد قوی برای پیشی گرفتن از ارز WLD در بازار صعودی 2024 قرار می دهد.

آینده ارز ورلد کوین و تحلیل قیمت WLD در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت

آرخام (ARKM)

توکن ARKM یک توکن ابزاری است که پلتفرم هوش مصنوعی Arkham را تقویت می کند، شبکه ای غیر متمرکز از عوامل هوش مصنوعی که بینش ها و راه حل های مبتنی بر داده را برای صنایع و حوزه های مختلف ارائه می دهد. ارز ARKM برای پاداش دادن به کارگزاران و همچنین دسترسی به خدمات و ویژگی‌ های پلتفرم استفاده می‌ شود. توکن ARKM همچنین برای ایجاد انگیزه برای رشد و توسعه پلتفرم طراحی شده است و به دارندگان توکن اجازه می دهد در فرآیندهای حکمرانی و تصمیم گیری شرکت کنند.

چارت هفتگی ارز ARKM
چارت هفتگی ارز ARKM

ارز دیجیتال آرخام در 24 ساعت گذشته 12 درصد افزایش یافته است و براساس داده های سایت کوین مارکت کپ در چارت هفتگی 63 درصد سود برای سرمایه گذاران خود به همراه داشته است. در زمان نگارش این مقاله توکن ARKM با قیمت 2.70 دلار معامله می شود. 

اوشن پروتکل (OCEAN)

اوشن پروتکل ارائه دهندگان داده و مصرف کنندگان داده را در یک بازار مبتنی بر بلاک چین به هم متصل می کند. مدل نوآورانه آن بر توکن کردن مجموعه داده ها و خدمات داده تکیه دارد تا ارائه دهندگان داده بتوانند به راحتی و به طور موثر از داده های خود درآمد کسب کنند و مصرف کنندگان به اکوسیستمی از داده های ارزشمند در یک مکان مناسب دسترسی داشته باشند. 

چارت هفتگی ارز OCEAN
چارت هفتگی ارز OCEAN

این پروژه اخیراً از نقشه راه 2024 خود رونمایی کرده است که سر و صدای قابل توجهی در حوزه رمزنگاری بپا کرده. نکات برجسته شامل معرفی ربات‌ های پیش‌ بینی مبتنی بر هوش مصنوعی و اقدامات پیشرفته حفظ حریم خصوصی داده‌ها است. پس از انتشار این اعلامیه، ارزش Ocean Protocol در 24 ساعت گذشته افزایش قابل توجه 7 درصدی را تجربه کرده است و قیمت آن در حال حاضر 1.11 دلار است. براساس داده های سایت کوین مارکت کپ این ارز دیجیتال جایگاه 130 را به خود اختصاص داده است. 

جمع بندی

با نزدیک‌ تر شدن به روند صعودی سال 2024، توجه سرمایه گذاران به آلت‌ کوین‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی معطوف می‌شود که نه تنها سوار بر موج رالی صعودی امسال خواهند شد، بلکه قرار است از بازیکنان مطرحی مانند Worldcoin پیشی بگیرند. 5 ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی ذکر شده در این مقاله با رویکردهای نوآورانه و پایه های تکنولوژیکی محکم خود، برای عملکردی چشمگیر آماده می شوند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیرضا
علیرضا
2 ماه قبل

اوشن پروتکل جای ریزش خودشو داره منتظرم یه کاهش ریز پیدا کنه شروع کنیم به سرمایه گذاری

فریبرز
فریبرز
2 ماه قبل

از رالی میم کوینا عقب نمونید

الیاس مصطفی پور فداییان اسلام
الیاس مصطفی پور فداییان اسلام
پاسخ به  فریبرز
2 ماه قبل

الیاس مصطفی پورارام قلب های بی نظیر
هرچند زودتر خرید کنید و لی زیر یک میلیون تومان آره اصلان سپرده گذاری ارزدجیتال پولی هست که در همه جای دنیا قابل قبول واقع شد است

NBB
NBB
2 ماه قبل

الان این ینی ورلد کوین نخریم؟