سایت iRazoo

سایت iRazoo | سایت کسب درآمد روزانه در خانه

iRazoo ادعا می کند که محبوب ترین پلتفرم پاداش دهی در وب است. اما آیا iRazoo قانونی است و راه خوبی برای کسب درآمد اضافی آنلاین است یا یک سایت کلاهبرداری پر از وعده های توخالی است؟ پس از خواندن این مقاله، تصمیم گیری برای شما آسان خواهد بود که آیا این پلتفرم ارزش وقت شما را دارد یا خیر.

سایت iRazoo چیست؟

وب سایت iRazoo ادعا می کند که محبوب ترین پورتال پاداش آنلاین است. این یک ادعای بزرگ است و هیچ داده ای برای اثبات آن وجود ندارد. بزرگترین پلتفرم از نظر تعداد اعضا و محبوبیت احتمالا سواگ باکس (Swagbucks) است، اما پلتفرم های بسیار بزرگ و محبوب دیگری نیز وجود دارد، بنابراین ادعای جسورانه ای درباره iRazoo است که بسیاری با آن موافق نیستند. 

به هر حال، وقتی گفته می شود، این فقط بازاریابی است و بسیاری از شرکت ها از چنین ادعاهایی استفاده می کنند و این بدان معنی نیست که پلتفرم یک کلاهبرداری است.

در واقع، بسیاری از افراد می دانند که iRazoo یک سایت قانونی است، زیرا می توانید در آنجا پول دریافت کنید (البته اخیراً شکایاتی وجود داشته است)، ثبت نام در آن رایگان است و محصولات فیک یا نظرسنجی های کلاهبرداری را تبلیغ نمی کند.

💎سایت KashKick | پول درآوردن آنلاین بدون هزینه ثبت نام💎

چگونه از سایت iRazoo درآمد کسب کنیم؟

چگونه از سایت iRazoo درآمد کسب کنیم؟

با این حال، قانونی بودن سایت به این معنی نیست که لزوما ارزش پیوستن به آن را دارد. بیایید خدماتی که ارائه می دهد را بررسی کنیم، تا ببینید که ارزش وقت گذاشتن دارد یا خیر.

شرکت در نظرسنجی های پولی

iRazoo نظرسنجی های زیادی دارد و شما می توانید چندین فرصت روزانه را در اینجا پیدا کنید. توجه داشته باشید که iRazoo به عنوان یک سایت نظرسنجی نیست، بلکه فقط نظرسنجی ها را جمع آوری می کند. بنابراین وقتی در نظرسنجی شرکت می‌ کنید، برای تکمیل آن به پلتفرم دیگری هدایت می‌شوید، اما در حساب آی‌ رازو به شما پرداخت می‌ شود.

هیچ اشکالی در این وجود ندارد. بسیاری از سایت‌های نظرسنجی و دریافت پرداخت (GPT) نظرسنجی‌ هایی از این قبیل را ارائه می‌ کنند.

برای دسترسی به نظرسنجی ها، باید از یک پروفایل نظرسنجی استفاده کنید، جایی که به 18 سوال در مورد خودتان پاسخ می دهید و پس از آن سایت مورد نظرتان درک بهتری برای پیشنهاد فرم نظرسنجی ها دارد. حدود 5 دقیقه طول می کشد و پس از تکمیل آن 100 امتیاز دریافت خواهید کرد.

استفاده از iRazoo به طور کلی برای نظرسنجی آسان است، اما به دلیل روشی که کسب می کنید، دریافت یک نمای کلی سریع از اندازه پاداش می تواند کمی دشوار باشد، اما من در بخش مربوط به جوایز به جزئیات بیشتری در مورد این موضوع خواهم پرداخت.

🔸سوال حل کن، دلار بگیر! معرفی 10 سایت معتبر برای کسب درآمد دلاری🔸

کامل کردن پیشنهادات

iRazoo بخشی دارد که می توانید پیشنهادات را تکمیل کنید. به عنوان مثال، این می تواند ثبت نام برای تست برخی خدمات، شرکت در مسابقات، دانلود برنامه ها و موارد دیگر باشد.

بخش بزرگی نیست، اما گاهی اوقات پیشنهادهای خوبی دارد. اگر پیشنهادات مناسب را بیابید، به طور کلی می‌توانند ارزش امتحان کردن داشته باشند، زیرا اغلب پاداش‌های بسیار بالایی دارند. فقط مطمئن شوید که قبل از انجام پیشنهادات، شرایط را به دقت بخوانید. 

🔰تبلیغ ببین پول بگیر!🔰

تماشا کردن ویدیو ها 

شما قادر به تماشای ویدیوها و کسب درآمد با این کار هستید. دسته بندی های ویدیویی بسیار متنوعی وجود دارد و طبق گفته خود iRazoo، از نظر تئوری می توانید با تماشای این ویدیوها درآمد بی پایانی کسب کنید.

با این حال، باید توجه داشته باشید که برای به دست آوردن پول واقعی با تماشای این ویدیوها صبر و حوصله زیادی نیاز است، زیرا پاداش بسیار کم است.

به طور کلی، نباید انتظار داشته باشید که از تماشای ویدیوها در سایت‌های GPT درآمد زیادی کسب کنید، اما طبق تجربه ما، اگر این روشی است که می‌خواهید از آن استفاده کنید، سایت‌هایی با پاداش بهتر برای تماشای ویدیوها وجود دارند.

استفاده از موتور جستجو iRazoo 

iRazoo موتور جستجوی خود را دارد که توسط یاهو پشتیبانی می شود. می توانید با استفاده از این به جای موتور جستجوی معمولی خود، چند امتیاز اضافی کسب کنید.

در صورت تمایل می توانید آن را به موتور جستجوی پیش فرض خود تبدیل کنید.

با این حال، من فکر می کنم که موتور جستجو تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهد و قطعا چیزی نیست که من از آن استفاده کنم. به خصوص نه به این دلیل که پاداش آن به قدری ناچیز است که ارزش زحمت اضافی برای استفاده از آن را ندارد.

شما دقیقا نمی دانید با استفاده از موتور جستجو چه زمانی و چقدر درآمد کسب خواهید کرد. شما می توانید بین 1 تا 25 امتیاز در روز پاداش بگیرید. امتیازها به صورت تصادفی اعطا می شوند، بنابراین شما واقعا نمی دانید چه زمانی و آیا پاداشی کسب خواهید کرد.

🔺کسب درآمد از بازی (2024) | رایگان بازی کن پول واقعی ببر!🔺

بازی کردن 

ظاهراً می توانید بازی هایی مانند بازی یک نفره، جدول کلمات و موارد دیگر را در iRazoo انجام دهید و از این طریق امتیاز کسب کنید.

توجه داشته باشید که کسب درآمد دلاری با بازی در این پلتفرم بستگی به موقعیت جغرافیایی شما دارد. زیرا iRazoo این گزینه را برای همه کشورها ارائه نمی دهد. بنابراین نمی توانیم بگوییم فرصت های کسب درآمد با انجام این بازی ها چگونه است.

پاداش روزانه 

iRazoo دارای یک سیستم پاداش دهی است که در صورت داشتن فعالیت خاصی می توانید امتیاز اضافی کسب کنید. پاداش این کار خیلی زیاد نیست، اما اگر به هر حال به طور فعال از iRazoo استفاده می کنید، خوب است که کمی پول اضافی دریافت کنید.

زیرمجموعه گیری یا به اشتراک گذاشتن کد رفرال

همچنین می توانید با دعوت از دوستان برای پیوستن به iRazoo درآمد کسب کنید. با این حال، این یک سیستم زیرمجموعه گیری خیلی خوب نیست و پتانسیل کسب درآمد از آن بسیار محدود است. اگر فردی را برای پیوستن دعوت کنید، زمانی که آن فرد 1000 امتیاز کسب کرد، جایزه دریافت خواهید کرد.

بسته به کشوری که از آن دعوت کرده اید بین 100 تا 500 امتیاز دریافت خواهید کرد. این معادل بین 16-80 سنت است. بنابراین پتانسیل زیادی برای کسب درآمد از آن وجود ندارد.

💸معرفی 6 مورد از بهترین برنامه های ایرانی که پول می دهند!💸

چگونه درآمد خود از سایت iRazoo را نقد کنم؟

چگونه درآمد خود از سایت iRazoo را نقد کنم؟

همانطور که احتمالاً قبلاً متوجه شده اید، وقتی هر کاری را در iRazoo انجام می دهید، امتیاز دریافت می کنید. سپس می توانید از طریق متود های پرداختی مختلفی که یکی از آنها پی پال می باشد، درآمد خود را نقد کنید. همچنین باید بدانید که حداقل مبلغ قابل برداشت از طریق پی پال در سایت آی رازو 20 دلار است.

در حال حاضر کاربران ایرانی از طریق سایت پی98 می توانند برای خرید اکانت وریفای شده پی پال اقدام کنند. همچنین می توانید با ثبت سفارش نقد کردن درآمد ارزی برای فروش پی پال اقدام کنید. 

همچنین مراقب باشید که اگر به مدت 60 روز هیچ پیشنهاد یا نظرسنجی انجام نداده اید، iRazoo حساب شما را صفر می کند. این مدت زمان بسیار کوتاهی است که در مقایسه با سایر سایت‌های نظرسنجی امکان عدم فعالیت را فراهم می‌کنند. بسیاری حتی اکانت شما را ریست نمی کنند و آنهایی که انجام می دهند معمولاً این کار را تا 6 تا 12 ماه انجام نمی دهند.

با فعالیت در سایت آی رازو تا چقدر می توانیم درآمد دلاری داشته باشیم؟

با فعالیت در سایت آی رازو تا چقدر می توانیم درآمد دلاری داشته باشیم؟

برای درک بهتر سیستم امتیاز دهی و میزان کسب درآمد شما از سایت iRazoo به مثال زیر توجه کنید:

زمانی که محاسبه کردیم دریافتیم که هر 1 امتیاز معادل 0.0016 دلار است. بنابراین، 100 امتیاز حدود 16 سنت ارزش دارد. با وجود اینکه ممکن است پاداش‌ها در امتیاز بالا به نظر برسند، در مقایسه با بسیاری از سایت‌های نظرسنجی، باید مدت زیادی برای کسب درآمد واقعی کار کنید. به خصوص به این دلیل که اگر می خواهید از طریق PayPal پول دریافت کنید، حداقل مبلغ پرداخت کمی بالا است.

بنابراین پتانسیل درآمد iRazoo چقدر است؟ فرصت های زیادی برای کسب درآمد دارد. با این حال، ارزش چندان خوبی برای زمان صرف شده شما ارائه نمی دهد و بسیاری از گزینه ها ارزش انجام دادن ندارند.

نظرسنجی‌ ها و پیشنهادات می‌توانند ارزشش را داشته باشند، اما طبق تجربه من، سایت‌هایی وجود دارند که فرصت‌های بسیار بهتری را ارائه می‌دهند و زمان شما بهتر است.

به یاد داشته باشید که نظرسنجی های پولی و پورتال های پاداش آنلاین، به طور کلی، راهی برای کسب درآمد تمام وقت آنلاین نیستند. آنها می توانند پول اضافی خوبی برای شما به ارمغان بیاورند، اما انتظار نداشته باشید که این پول شما را ثروتمند کند.

♦️معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن♦️

آیا می توانید از iRazoo در موبایل استفاده کنید؟

به نظر می رسد برنامه iRazoo دیگر در دسترس نیست. با این حال، وب سایت برای تلفن همراه بهینه شده است، بنابراین می توانید با ورود به سایت از مرورگر تلفن همراه خود، از آن استفاده کنید.

جمع بندی

همانطور که می بینید، iRazoo یک سایت نظرسنجی و پورتال پاداش آنلاین است. با این حال، فرصت های هیجان انگیزی را برای کسب درآمد دلاری ارائه نمی دهد. 

اما اجازه دهید این بررسی را با جمع‌ بندی جوانب مثبت و منفی به پایان برسانیم، بنابراین می‌ توانید قبل از تصمیم‌ گیری درباره اینکه آیا می‌خواهید به آن بپیوندید، یک نمای کلی خوب به دست آورید.

مزایا

  • رایگان برای ثبت نام
  • سیستم پاداش دهی مطلوب 
  • فرصت های کسب درآمد دلاری به صورت روزانه

معایب

  • حداقل مبلغ برداشت از سایت با پی پال بالا است.
  • سیستم امتیاز دهی گیج کننده
  • پاداش نه چندان بالا در مقایسه با زمان صرف شده
  • در صورت عدم فعالیت، پس از 60 روز حساب شما ریست و موجودی اکانت صفر می شود. 

⁉️اگر نظر، سوال یا تجربه ای در رابطه با iRazoo دارید، خوشحال می شویم در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سپهر مشهورززو
سپهر مشهورززو
2 ماه قبل

خب

ساره جعفری
ساره جعفری
2 ماه قبل

سلام، کسی می تونه کمکم کنه یه سایتی یا بازی با در امد؟ دیگه خسته شدم، حتی vps و پیپال هم دارم هر چی بازی نصب کردم واریزی نداشته، یا گیر الکی می ده

مجید
مجید
پاسخ به  ساره جعفری
2 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر.میشه طریقه ساخت پی پال یادم بدی

ساره جعفری
ساره جعفری
پاسخ به  مجید
2 ماه قبل

منم خودم بلد نبودم پول دادم از طریق صرافی ایرانیکارت برات می سازم ولی باید حتما با vps بری که اونم خوده ایرانیکارت می ده ولی هزینه ش حدود 4 تومن در میاد

سیما
سیما
2 ماه قبل

درامد فقط کشکیش
هم راحته و هم ثابته و خیالتم ازش راحته
|این الکی میپیچونتت

حسن
حسن
پاسخ به  سیما
2 ماه قبل

چی هست چطوری باید وارد این سایتی ک میگین بشیم وبنویسیم کشکیش به فارسی کافیه!گوگل پلی؟یاگوگل؟

بیژن
بیژن
پاسخ به  سیما
2 ماه قبل

سلام این سایت که میگید چیه

حامد
حامد
2 ماه قبل

ادعای عجیبیه با توجه به در نظر گرفتن سواگ باکس

بهروز شیردل بالکانلو
بهروز شیردل بالکانلو
2 ماه قبل

سلام بنظر من این کار خیلی عالی است که هم به کاربران یک درآمد ایجاد می‌شود و هم مشغول میش