6 ارز دیجیتال زیر 0.01 دلار برای خرید در این هفته

6 ارز دیجیتال زیر 0.01 دلار برای خرید در این هفته

از آنجایی که بیت کوین (BTC) از مناطق مقاومت حیاتی فراتر می رود و از آستانه 52000 دلار عبور کرده است، بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال شروع به بهره مندی از دستاورد های آن کرده است.
تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال فینبولد شش دارایی دیجیتال را برجسته می کند که اخیراً تغییرات قابل توجهی در قیمت، افزایش توجه سرمایه گذاران یا پیشرفت های توسعه ای قابل توجه داشته اند.
انتخاب های این هفته چشم انداز سرمایه گذاری جذابی را ارائه می دهند، به ویژه برای معامله گرانی که به دنبال فرصت هایی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال زیر 0.01 دلار هستند.

خرید و فروش شیبا پی98

شیبا اینو (SHIB)

یکی از محبوب ترین میم کوین ها، شیبا اینو (SHIB)، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است که می تواند با افزایش تعداد تراکنش ها در شبکه شیباریوم، حرکت غافلگیر کننده ای را به ثبت برساند.

بر اساس داده‌ های درون زنجیره‌ ای Shibariumscan، تراکنش‌ های روزانه از تقریباً 530000 در 9 فوریه به حدود 1.8 میلیون در 14 فوریه افزایش یافت. این نشان‌ دهنده افزایش چشمگیر تقریباً 240٪ تنها چند روز است.

چارت هفتگی ارز شیبا
چارت هفتگی ارز شیبا

افزایش سرمایه گذاران برای خرید سریع شیبا موجب افزایش تعداد تراکنش‌ ها شده است که این نشان‌ دهنده استفاده و تعامل رو به رشد در اکوسیستم است، زیرا شیباریوم با ارائه زیرساخت های مقیاس‌ پذیر و کارآمد برای برنامه‌ های غیر متمرکز (dApps)، از جمله آن‌هایی که شامل تراکنش‌های SHIB هستند، هدفش حمایت از اکوسیستم Shiba Inu است.

تعداد تراکنش های روزانه SHIB
تعداد تراکنش های روزانه SHIB

در مقابل، قیمت SHIB در زمان نگارش مقاله پس از تجربه افزایش 2 درصدی به 0.000009843 دلار رسیده است که باعث افزایش 7.19 درصدی در 7 روز گذشته شده است.

ارز SATS 

ارز دیجیتال 1000SATS یک توکن دیجیتالی است که برای بزرگداشت میراث ساتوشی ناکاموتو، خالق مستعار بیت کوین ایجاد شده است. SATS با نام کوچکترین واحد بیت کوین، معروف به ساتوشی، بر اساس استاندارد BRC-20 عمل می کند.

پس از افزایش بیش از 10 درصدی در هفته قبل، قیمت SATS تقریباً برای یک هفته در 0.0000004665 دلار به 0.0000005000 دلار تثبیت شد. متعاقباً، افزایش نوسانات بازار منجر به سقوط به زیر سطح حمایت شد. با این حال، SATS در اوایل امروز قیمت بالا رفت و به سطح 0.0004834 دلار رساند.

چارت هفتگی ارز دیجیتال SATS
چارت هفتگی ارز دیججیتال SATS

شاخص های تکنیکال برای SATS، به ویژه MACD، یک رالی صعودی را نشان می‌ دهند که حاکی از افزایش فشار خرید برای این دارایی دیجیتال در بازار است.

شاخص MACD برای ارز دیجیتال SATS
شاخص MACD ارز دیجیتال SATS

بیت تورنت (BTT)

BTT به عنوان توکن بومی در اکوسیستم BitTorrent-New عمل می کند که در درجه اول برای پاداش دادن به مشارکت کنندگان استفاده می شود. علاوه بر این، شرکت‌ کنندگان می‌ توانند از این توکن برای تهیه محصولات و خدمات مختلف موجود در پلتفرم استفاده کنند. BTT دارای 932 میلیارد توکن در گردش است که منجر به ارزش بازار 788 میلیون دلاری می شود.

جامعه BitTorrent اخیرا بحث هایی را در مورد پیشنهاد BTIP-51 آغاز کرده است.

توییت بیت تورنت

BTIP-51 یک مفهوم پیشگامانه را پیشنهاد می کند: ادغام ابرداده فایل در بلاک چین. این پیشنهاد نوآورانه به دنبال تغییر ذخیره سازی داده ها با تقویت اقدامات امنیتی و ترویج تمرکز زدایی در شبکه است.

در زمان انتشار، قیمت بیت تورنت 0.000001082 دلار بود که نشان دهنده افزایش 9.13 درصدی در 24 ساعت گذشته و سود قابل توجه 3 درصدی در هفته گذشته است.

چارت هفتگی ارز دیجیتال بیت تورنت
چارت هفتگی ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT)

لونا کلاسیک (LUNC)

لونا کلاسیک (LUNC) اخیراً در بین 100 دارایی برتر ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار وارد شده است. علاوه بر این، با سوزاندن 100 میلیارد توکن LUNC آماده است تا به یک نقطه عطف مهم دیگر دست یابد.

طبق آخرین داده‌های پلتفرم تحلیلی لونا کلاسیک در 14 فوریه، انجمن Terra Classic در آستانه سوزاندن 100 میلیارد توکن بومی خود است.

چارت توکن سوزی لونا کلاسیک
چارت توکن سوزی لونا کلاسیک

هدف این تلاش مشترک کاهش عرضه در گردش توکن ها است و با کاهش عرضه، قیمت افزایش می یابد.

چارت هفتگی لونا کلاسیک
چارت هفتگی لونا کلاسیک (LUNC)

ای کش (XEC)

ای کش (XEC) نشان دهنده تکرار تغییر نام تجاری بیت کوین کش است که از فورک بیت کوین و بیت کوین کش (BCH) ایجاد شده است. eCash که به عنوان یک “ارز رمزنگاری طراحی شده برای استفاده به عنوان پول نقد الکترونیکی” راه اندازی شده است، بر نقش خود به عنوان یک وسیله مبادله برای تسهیل خرید کالاها و تراکنش‌های خدمات تأکید می‌کند.

eCash افزایش قابل توجهی را در پذیرش به عنوان یک راه حل پرداخت تجربه می کند که با ادغام آن در سیستم عامل هایی مانند Crypto.com مشهود است. علاوه بر این، eCash به طور استراتژیک با نهادهای موجود در بخش بلاک چین، از جمله آزمایشگاه‌های Binance و Bitcoin.com، شراکت ایجاد کرده است.

چارت هفتگی ارز ای کش
چارت هفتگی ارز ای کش (XEC)

XEC پتانسیل یک نوسان صعودی را نشان می دهد، زیرا بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه خود است، از قلمروی که بیش از حد فروش رفته به عقب برگشته و در ماه گذشته 17 روز معاملاتی در سود داشته است.

سیا کوین (SC)

سیاکوین (SC) به عنوان توکن بومی شبکه بلاک چین سیا عمل می کند و نقشی محوری در تسهیل تراکنش ها و تعاملات درون شبکه کریپتو سیا ایفا می کند. Sia با بهره‌ گیری از قابلیت‌ های شبکه‌ های بلاک چین غیرمتمرکز، قصد دارد تا فضای ذخیره‌ سازی ابری را دموکراتیک کند و سازگاری سرویس‌ های ابری را افزایش دهد، در حالی که هزینه‌ های کاربران را کاهش می‌ دهد.

تیم توسعه آن به طور مداوم به دنبال ارتقاء پایه محکم شبکه سیا کوین با اجرای کمک های مالی، مشارکت و توافق با شرکت هایی است که به دنبال راه حل های خلاقانه و نوآورانه هستند.

چارت هفتگی ارز سیا کوین
چارت هفتگی ارز سیا کوین (SC)

شاخص‌های فنی برای SC چشم‌ انداز صعودی را با اشاره به عدد 16 (خرید قوی) نشان می‌ دهند. با این حال، اسیلاتورها به دلیل 8 نشانگر خنثی می مانند.

در حالی که این آلت‌ کوین‌ ها در حال حاضر پیشرفت‌ هایی را تجربه می‌کنند، مهم است که نوسانات و سرعت سریع بازار کریپتو را برجسته کنیم. بنابراین، سرمایه گذاران باید در تخصیص دارایی های خود احتیاط کنند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیرحسین
امیرحسین
2 ماه قبل

درسته بازار کریپتو خیلی متزلزله اما این وسط هوشمندایی که با جرات خرج میکنن سرمایشونو چند برابر میکنن
وگرنه همه بلدن نق زدن و ترسو بودنو

azar
azar
2 ماه قبل

اینطور که به چشم میاد لونا از همه بهتره
ولی خب ما که پول نداریم 🙂

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  azar
2 ماه قبل

درسته ولی خب باز نمی شود به لونا اعتماد کرد چون قبلا از صد دلار به ۰.۰۰۰۰۱ نشست