معرفی سایت Survey Junkie | کسب درآمد با شرکت در نظرسنجی

معرفی سایت Survey Junkie | کسب درآمد با شرکت در نظرسنجی

جایگاه Survey Junkie در بین سایت های نظرسنجی کجاست؟ سریع ترین راه های کسب درآمد دلاری چیست؟ آیا Survey Junkie قانونی است؟ آیا ارزش وقت گذاشتن را دارد؟ این بررسی Survey Junkie همه چیزهایی را که باید بدانید را به شما می آموزد، که با سوال شماره یک در ذهن اکثر مردم شروع می شود: از سایت Survey Junkie چقدر می توانیم درآمد کسب کنیم؟

آشنایی با سایت Survey Junkie

Survey Junkie یک جامعه نظرسنجی آنلاین است که در آن کاربران می توانند نظرسنجی را در ازای امتیازهایی که می توانند با پول نقد و کارت هدیه بازخرید کنند، تکمیل کنند. این پلتفرم در سال 2005 توسط شرکت تحقیقات بازار Prodege تاسیس شد و بیش از 6 میلیون عضو دارد.

کاربران برای یک حساب رایگان Survey Junkie به صورت آنلاین ثبت نام می کنند و سپس از طریق ایمیل برای تکمیل نظرسنجی هایی که جمعیت و مشخصات آنها را هدف قرار می دهد دعوت می شوند. هر نظرسنجی دارای یک مقدار امتیاز خاص است – معمولاً بین 50-200 امتیاز.

هنگامی که یک نظرسنجی را تکمیل می کنید، امتیازها به حساب Survey Junkie شما واریز می شود. پس از جمع آوری امتیاز کافی، می توانید گیفت کارت های به دست آمده را در پلتفرم هایی مانند آمازون، تارگت، استارباکس و غیره خرج کنید. 

Survey Junkie دارای رتبه A+ از Better Business Bureau است و طبق اکثر بررسی های آنلاین یکی از پردرآمدترین و محبوب ترین سایت های نظرسنجی است.

🔺کسب درآمد از بازی (2024) | رایگان بازی کن پول واقعی ببر!🔺

سایت Survey Junkie چگونه کار می کند؟

سایت Survey Junkie چگونه کار می کند؟

فرآیند نظرسنجی و کسب درآمد در Survey Junkie ساده است:

  • ثبت نام – ابتدا با ارائه برخی از اطلاعات اولیه شخصی مانند نام، ایمیل، آدرس و غیره برای یک حساب عضویت اولیه رایگان ثبت نام می کنید.
  • پروفایل خود را تکمیل کنید – در این مرحله اطلاعات بیشتری مانند سن، تحصیلات، قومیت، علایق، عادات خرید را می خواهد. هرچه پروفایل شما دقیق تر باشد، دعوت های نظرسنجی هدفمند بیشتری دریافت خواهید کرد.
  • به نظرسنجی ها دعوت شوید – برای تکمیل نظرسنجی هایی که با مشخصات دموگرافیک و مشخصات شما مطابقت دارند، دعوت نامه های ایمیلی دریافت خواهید کرد. نظرسنجی ها توسط شرکت های تحقیقاتی بازاریابی، برندها، دانشگاه ها و غیره ارائه می شود.
  • در نظرسنجی شرکت کنید – هر نظرسنجی دارای یک مقدار امتیاز است که معمولاً بین 50 تا 200 امتیاز است. نظرسنجی به طور کلی 5-30 دقیقه طول می کشد. هر چه این نظرسنجی طولانی تر باشد، امتیاز بیشتری دارد.
  • امتیاز جمع آوری کنید – برای هر نظرسنجی که تکمیل می کنید، امتیازاتی به نام SB (یا Swagbucks) به دست می آورید که به حساب شما واریز می شود. اگر رد صلاحیت شوید یا نظرسنجی کامل را تکمیل نکنید، امتیاز جزئی تعلق می گیرد.
  • درآمد خود را نقد کنید – پس از جمع آوری امتیاز کافی، می توانید آنها را برای کارت های هدیه، شرکت در قرعه کشی، پول نقد PayPal یا کمک به خیریه استفاده کنید. اکثر کارت‌های هدیه برای بازخرید به 600-2500 امتیاز نیاز دارند.

🔰معرفی 6 مورد از بهترین برنامه های ایرانی که پول می دهند!🔰

مزایا و معایب سایت Survey Junkie

مزایا و معایب سایت Survey Junkie

حال بیایید به مزایا و معایب استفاده از Survey Junkie نگاهی بیندازیم.

مزایا

در اینجا برخی از مزایای کلیدی استفاده از Survey Junkie آورده شده است:

  • رابط کاربر پسند – وب سایت Survey Junkie و برنامه های تلفن همراه به خوبی طراحی شده اند و استفاده از آنها آسان است.
  • انتخاب عظیمی از نظرسنجی ها – نظرسنجی های جدید روزانه در طیف گسترده ای از دسته ها اضافه می شود. همیشه گزینه های جدید متناسب با پروفایل شما وجود دارد.
  • پشتیبانی از متود پرداختی مختلف برای نقد کردن درآمد – امتیازها را می‌توان برای کارت‌ های هدیه تقریباً از هر برند بزرگ، پول نقد PayPal، اعتبارات آمازون و موارد دیگر بازخرید کرد.
  • برنامه تلفن همراه در دسترس است – می توانید نظرسنجی ها را در حال حرکت از طریق برنامه های iOS یا Android تکمیل کنید.
  • با کد رفرال درآمد کسب کنید – برای هر دوستی که معرفی می کنید و اولین نظرسنجی خود را تکمیل می کند، جایزه دریافت می کنید.
  • جوایز به سرعت جمع می شوند – انجام مداوم 2 تا 3 نظرسنجی در روز می تواند هر ماه 50 دلار به عنوان پاداش دریافت کند. امتیازها سریعتر از آنچه انتظار دارید جمع می شوند.
  • از اعتبار خوبی برخوردار است – Survey Junkie متعلق به Prodege، یک شرکت بزرگ تحقیقات بازار است، بنابراین آنها مشروع و امن هستند.
  • به طور کلی، Survey Junkie یک تجربه کاربری آسان ارائه می دهد و سابقه اثبات شده ای در پرداخت هزینه به اعضا برای زمان و نظرات آنها دارد.

🔼تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن🔼

معایب 

با این حال، برخی از نکات منفی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود:

  • در دسترس بودن نظرسنجی – تعداد نظرسنجی های موجود به جمعیت شما بستگی دارد. کسانی که در گروه‌های با تقاضای بسیار بالا هستند ممکن است گزینه‌های نظرسنجی بیشتری دریافت کنند.
  • رد صلاحیت‌های مکرر – معمولاً رد صلاحیت‌ها از نظرسنجی‌ها به صورت نیمه تمام اتفاق می‌افتد که ناامید کننده است. شما فقط امتیاز جزئی کسب می کنید.
  • پرداخت کمتر – در حالی که Survey Junkie به طور معقولی پرداخت می کند، برخی از رقبا به ازای هر نظرسنجی تکمیل شده، پاداش های بالاتری ارائه می دهند.
  • مقادیر بالای بازخرید – بسیاری از گزینه‌ های کارت هدیه مطلوب برای بازخرید نیاز به موجودی امتیاز بالایی دارند، مانند 1000 SB برای یک کارت 10 دلاری.
  • نظرسنجی های خسته کننده – کیفیت نظرسنجی در محدوده وسیعی قرار دارد. برخی ممکن است احساس طولانی، خسته کننده یا تکراری کنند.
  • یادآوری‌های تقویم – تکیه کردن به دعوت‌نامه‌های نظرسنجی ایمیلی ممکن است مورد توجه یا از دست دادن قرار گیرد. هیچ تقویمی از نظرسنجی های آینده موجود نیست.
  • پشتیبانی فاقد گزینه تلفن است – پشتیبانی مشتری فقط مبتنی بر ایمیل است و شماره تلفنی ارائه نمی شود.

بنابراین در حالی که Survey Junkie یک گزینه کسب درآمد خوب است، خیلی کمال گرا نباشید. تا زمانی که با انتظارات معقول وارد شوید، سایت عالی برای کسب درآمد اضافی است.

🔸اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند! معرفی 4 برنامه برای کسب درآمد دلاری🔸

چقدر می توانید در Survey Junkie درآمد داشته باشید؟

چقدر می توانید در Survey Junkie درآمد داشته باشید؟

مقدار پولی که می توانید در Survey Junkie به دست آورید واقعاً به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • چقدر در نظرسنجی‌ها شرکت می‌ کنید – وقتی روزانه یا تقریباً هر روز در نظرسنجی شرکت می‌کنید، درآمد بسیار سریع‌ تر افزایش می‌ یابد.
  • تعداد نظرسنجی‌هایی که در دسترس شما هستند – اطلاعات دموگرافیک و مشخصات کامل شما بر تعداد نظرسنجی‌ هایی که واجد شرایط آنها هستید تأثیر زیادی دارد.
  • نوع نظرسنجی و زمان صرف شده برای انجام آن – محدوده نظرسنجی ها از 50 SB برای بررسی های 5 دقیقه ای تا 200+ SB برای بررسی های عمیق 30 دقیقه ای است. نظرسنجی های طولانی تر برابر با امتیاز بیشتر است.
  • به طور واقع بینانه، طبق برآوردهای آنلاین گزارش شده توسط کاربر، اکثر اعضای Survey Junkie به طور میانگین 50-100 دلار در ماه درآمد دارند. با این حال، کاربران فعالی که به طور مداوم در نظرسنجی شرکت می کنند می توانند 200 تا 500 دلار در ماه درآمد کسب کنند. شرکت کنندگان برتر نظرسنجی بیش از 1000 دلار در ماه درآمد دارند.
  • فقط انتظار نداشته باشید که هر روز یک یا دو ساعت وقت بگذارید و درآمد زیادی کسب کنید. Survey Junkie به تعامل ثابت در طول زمان پاداش می دهد.

💠کسب درآمد با دیدن تبلیغات | تبلیغ ببین پول بگیر!💠

نکاتی برای به حداکثر رساندن درآمد در سایت Survey Junkie

در اینجا چند نکته تخصصی برای افزایش درآمد Survey Junkie آورده شده است:

  1. به طور مداوم در نظرسنجی شرکت کنید – سعی کنید حداقل 2-3 نظرسنجی در روز انجام دهید. وقتی به طور منظم درگیر می شوید، امتیازها سریعتر جمع می شوند.
  2. پروفایل خود را با دقت تکمیل کنید – ارائه جزئیاتی مانند درآمد، علایق، اطلاعات خانواده، دعوت‌های نظرسنجی واجد شرایط بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  3. در نظرسنجی روی دسکتاپ و موبایل شرکت کنید – از هر دو پلتفرم برای دسترسی به بیشترین نظرسنجی ممکن استفاده کنید.
  4. از طریق پی پال درآمدتان را نقد کنید – حداقل مبلغ برای برداشت درآمدتان با استفاده متود پرداختی پی پال 5 دلار است، که کمترین مبلغ در مقایسه با کارت های هدیه است.
  5. فقط کارت‌های هدیه را با بهترین ارزش امتیاز بازخرید کنید – پاداش‌های کارت هدیه را با دقت مقایسه کنید. مواردی را که کمترین مقدار SB را به ازای هر دلار ارائه می دهند، بازخرید کنید.
  6. دوستان خود را معرفی کنید – به ازای هر فردی که دعوت می کنید و پروفایل خود را تکمیل می کند، 100 جایزه SB دریافت کنید.
  7. پیروی مداوم از این نکات می تواند به حداکثر رساندن درآمد Survey Junkie به بیش از 100 دلار در ماه یا بیشتر کمک کند. فقط نیاز به مدیریت هوشمندانه امتیازها دارد.

💎کسب درآمد از هوش مصنوعی | با هر تخصص و در هر حوزه ای پول دربیاورید!💎

آیا ثبت نام در Survey Junkie ارزشش را دارد؟

آیا ثبت نام در Survey Junkie ارزشش را دارد؟

در پایان، “آیا ثبت نام در Survey Junkie ارزش وقت و تلاش شما را دارد؟” پاسخ کوتاه این است که بله، اگر می‌خواهید در اوقات فراغت خود پول بیشتری کسب کنید، Survey Junkie ارزش پیوستن را دارد. در حالی که دارای معایبی مانند رد صلاحیت است، Survey Junkie در ارائه فرصت‌ های نظرسنجی قانونی با پاداش‌ های واقعی که می‌توانید کسب کنید، ارائه می‌ دهد.

فقط انتظار نداشته باشید که درآمد تمام وقت را با درآمد Survey Junkie جایگزین کنید. اما 50 تا 100 دلار اضافی در هر ماه بسیار واقع بینانه است اگر ثابت قدم باشید. حتی کسب فقط 5 تا 10 دلار در هفته در اوقات فراغت، بالشتک خوبی برای کیف پول یا خرید کارت هدیه بعدی شما فراهم می کند.

تا زمانی که انتظارات معقولی در مورد میزان درآمد خود داشته باشید، Survey Junkie یک راه عالی برای دریافت دستمزد برای نظرات خود و کسب درآمد از طرف دیگر است.

جمع بندی

به طور خلاصه، Survey Junkie یک سایت نظرسنجی قانونی است که فرصت خوبی برای کسب درآمد اضافی آنلاین فراهم می کند. در حالی که محدودیت هایی دارد، تجربه کاربر پسند و سابقه اثبات شده پرداخت اعضا را ارائه می دهد. به طور کلی، اگر به دنبال کسب مقداری پول نقد اضافی در خانه هستید، Survey Junkie ارزش امتحان کردن را دارد، به خصوص زمانی که از نکاتی برای به حداکثر رساندن درآمد خود استفاده می کنید. فقط انتظارات منطقی داشته باشید. پتانسیل کسب درآمد تا 100 دلار یا بیشتر در ماه، Survey Junkie را به روشی ارزشمند برای دریافت نظرات خود تبدیل می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ارین
ارین
1 ماه قبل

مرسی از شما 🙏🏼💛