برنامه کسب درآمد به تومان

برنامه کسب درآمد به تومان | معرفی 6 مورد از بهترین برنامه های ایرانی که پول می دهند!

سوالی که می‌خواهیم مطرح کنیم این است که چگونه با اپلیکیشن‌های رایگان به تومان درآمد کسب کنیم؟ در این مقاله بهترین برنامه های ایرانی برای کسب درآمد به تومان را معرفی میکنیم تا بتوانید به مقدار هر چند کم در اوقات فراغت خود درآمد تومانی به دست آورید، بدون اینکه نگران نحوه نقد کردن آنها باشید. پس اگر شما هم دنبال اپلیکیشنی برای کسب درآمد به تومان هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

خرید و فروش تتر پی98

مزایا استفاده از برنامه های ایرانی برای کسب درآمد به تومان

مفهوم کسب درآمد آنلاین بسیاری از افراد را قادر می سازد تا با کسب درآمد اضافی به راحتی امرار معاش کنند. از این رو در این بخش تصمیم داریم بررسی کنیم که استفاده از برنامه های ایرانی برای کسب درآمد به تومان چه مزایایی دارد. برخی از آنها عبارتند از:

  • مستقل شدن: اپلیکیشن‌ های پول‌ ساز با گسترش راه‌ های آسان برای کسب درآمد به تومان، افراد را به خود اشتغالی و مستقل شدن تشویق کرده است. این برنامه‌ ها وظایف متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا به محض انجام یک کار، آن‌ها را اجرا و پرداخت کنند. کاربران می توانند کار را با توجه به علایق و راحتی خود انتخاب کنند.
  • امکانات متعدد: اپلیکیشن های کسب درآمد آنلاین شما را محدود به چند کار نمی کند، اما طیف وسیعی از گزینه های مختلف را برای کسب درآمد ارائه می دهد. شما چند گزینه برای انتخاب دارید. شما می توانید کار را با توجه به علایق خود انتخاب کنید. 
  • انعطاف پذیری: این برنامه ها نیازی به نشستن در بازه زمانی خاصی از روز برای اجرای وظایف ندارند. شما می توانید در مورد زمان و مکان خود تصمیم بگیرید. تنها چیزی که نیاز دارید یک اینترنت پر سرعت است تا در هر زمانی از روز شروع به کسب درآمد اضافی کنید. با برنامه های کسب درآمد آنلاین، شما رئیس خود هستید. زنان خانه دار و دانش آموزان می توانند حداکثر بهره را از آنها ببرند.
  • بدون نیاز به سرمایه اولیه: بهترین بخش اپلیکیشن های پولساز آنلاین این است که نیازی به سرمایه اولیه ندارند. برای شروع نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. البته ناگفته نماند که برخی از برنامه های کسب درآمد به تومان ممکن است برای دسترسی کاربران به قابلیت های بیشتر هزینه ای دریافت کنند.
  • کاملا بی دردسر: این برنامه‌ های ایرانی کسب درآمد آنلاین، چنین امکانی را برای شما فراهم می کند که از اوقات فراغت خود به بهترین شکل استفاده کنید و پول زیادی برای اجرای وظایف به شما پرداخت می کنند. مهم نیست که در سفر هستید، از تعطیلات لذت می برید یا در خانه هستید، نکته قابل توجه این است که فقط با گوشی هوشمند در دست خود، همچنان می توانید به موجودی بانک خود اضافه کنید.
  • نداشتن دغدغه نقد کردن درآمد: علاوه بر این، استفاده از برنامه های ایرانی برای کسب درآمد به تومان به شما کمک می کند تا دیگر دغدغه نقد کردن درآمد دلاری، پیدا کردن راهی برای دور زدن تحریم ها یا مشکلات خرید اکانت پی پال وریفای شده و افتتاح حساب PayPal را نداشته باشید.

♦️چقدر می توانید در Survey Junkie درآمد داشته باشید؟♦️

معرفی بهترین برنامه های کسب درآمد به تومان واقعی

تقاضای کسب و کارهای آنلاین و فعالیت به صورت دورکاری در سال به دلیل همه گیری کووید-19 و شیوع ویروس کرونا، به طور قابل توجهی افزایش یافت و جایگاه ویژه ای در ایران و سراسر دنیا پیدا کرد. این وضعیت پیش‌ بینی‌ نشده افراد و سازمان‌ ها را مجبور کرد که به سرعت کارکنان را آموزش دهند و از سبک‌ های کاری آنلاین استفاده کنند و به دنبال سطح بهره‌ وری آنها مانند فعالیت حضوری حفظ شود.

بنابراین کسب درآمد دیگر یک کار دشوار نیست و دیگر به سخت کار کردن نیاز ندارد. بنابراین می‌توان گفت که اپلیکیشن‌ های کسب درآمد راه‌ هایی برای کسب درآمد هوشمندانه برای شما به ارمغان می‌ آورند. به همین دلیل در این بخش به معرفی بهترین برنامه های کسب درآمد به تومان پرداخته ایم.

پی 98 – کسب درآمد از دعوت دوستان

یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توانید درآمد تومانی به دست بیاورید، دعوت دوستانتان به پی98 است. شما میتوانید لینک دعوت حساب کاربری خود در پی98 را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید. بعد از آنکه افراد با استفاده از لینک دعوت شما در پی98 عضو شدند، به ازای هر خرید و تراکنشی که انجام میدهند، به حساب شما به عنوان دعوت کننده، پاداش تعلق میگیرد.

با معرفی هر مشتری به پی98، تا همیشه در 25% از سود حاصل از معرفی سهیم خواهید بود!

کسب درامد از پی98

شما بعدا می توانید این پاداش ها را در پی98 به ارزهای دیجیتال و پولهای الکترونیک تبدیل کنید، در سایت های خارجی کالا و یا خدمات خریداری کنید و یا در صورت تمایل آنها را برداشت نمایید. کد دعوت مختص شما در بخش “پروفایل” حساب کاربریتان قابل مشاهده است. کد را کپی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

معرفی 6 روش برای کسب درآمد از تلگرام

بازی کیودی (QDay)

برنامه کیودی (QDay) – کسب درآمد به تومان از بازی کیودی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که اطلاعات عمومی بالایی دارید با دانلود و نصب بازی کیودی و پاسخ به سوالات می توانید به صورت روزانه کسب درآمد به تومان داشته باشید. 

برنامه تیکا – کسب درآمد از تدریس آنلاین زبان انگلیسی

اگر به دنبال راهی پایدارتر و طولانی‌ مدت برای کسب درآمد با مهارت‌های زبانی خود هستید، تدریس زبان انگلیسی ممکن است برای شما مناسب باشند. با به هم پیوسته شدن جهان، تقاضا برای متخصصان چند زبانه در حال افزایش است. از این رو با استفاده از برنامه تیکا می توانید به عنوان مترجم یا حتی یک متخصص کار کنید و به تومان درآمد کسب کنید. 

سایت Italki چیست؟ درآمد دلاری با تدریس زبان انگلیسی

برنامه کارنت

برنامه کارنت – کسب درآمد در خانه

کارنت یکی دیگر از اپلیکیشنهای کسب درآمد در خانه است که افراد متقاضی در مدت زمان کوتاهی، صاحب یک شغل به صورت دورکار می شوند. برای ثبت نام در برنامه کارنت تنها نیاز است بالای 18 سال سن داشته باشید، به یک گوشی یا رایانه دسترسی داشته باشید و برای دریافت فرم ثبت‌ نام شرکت‌ ها تنها مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کنید.

برنامه آی فیلو

برنامه آی فیلو – کسب درآمد با آپلود ویدیو 

سایت هایی هستند که برای کارهایی که روزانه انجام می دهید به شما پول می دهند. با این حال، اگر استعدادی مانند ایجاد محتوای ویدیویی دارید، باید بدانید که برنامه آی فیلو پلتفرم مناسبی برای استفاده از این استعداد است. حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چطور با آپلود ویدیو در برنامه آی فیلو میتوان به تومان درآمد داشت؟! نحوه کسب درآمد به تومان از فیلو به این صورت است که تا هر زمان که این برنامه درآمد داشته باشد شما از طریق تبلیغات صفحه نیز در درآمد آن سهیم خواهید بود.

📌تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن
📌سوال حل کن، دلار بگیر! معرفی 10 سایت معتبر برای کسب درآمد دلاری
📌اپلیکیشن هایی که پول رایگان میدهند! معرفی 4 برنامه برای کسب درآمد دلاری

برنامه اسنپ کیو

برنامه اسنپ کیو – بازی برای کسب درآمد به تومان

اگر قدرت ذهنی بالایی دارید و با قوانین و استراتژی‌های برخی از بازی‌های محبوب آنلاین آشنا هستید – می‌توانید این تخصص را در مسابقات رقابتی به پول واقعی تبدیل کنید. اگر به دنبال راهی برای سرگرم کردن خود و کسب درآمد به تومان هستید، پیشنهاد می کنیم که برنامه اسنپ کیو را دانلود و نصب کنید. همچنین در برخی مواقع می‌توانید به سوالات مختلف پاسخ دهید و به صورت روزانه جوایزی را دریافت کنید. 

♦️دانلود برنامه آپاناژ و آموزش استفاده از آن برای کسب درآمد♦️

برنامه آپاناژ

برنامه آپاناژ – کسب درآمد به تومان با ویدیو دیدن

در عصر دیجیتال امروزی، کسب درآمد آنلاین آسان تر از همیشه شده است. اگر به دنبال یک راه ساده برای کسب پول اضافی هستید، ممکن است تعجب کنید که واقعاً می توانید برای تماشای ویدیوها پول دریافت کنید. اگرچه ممکن است شما را ثروتمند نکند، اما می تواند راهی مناسب برای افزایش درآمد شما باشد، به خصوص اگر وقت خالی در اختیار دارید. شما با دانلود آپاناژ می توانید کلیپ های سرگرم کننده این پلتفرم را تماشا کنید و درآمد واقعی کسب کنید. آپاناژ مسابقات مختلفی برای کاربران خود برگزار می کند که با دریافت امتیاز میتوانند از امکانات خاص و ویژه ای بهره ببرند. همچنین لازم است بدانید که ثبت نام در برنامه آپاناژ هیچ هزینه ای ندارد و به صورت کاملا رایگان می توانید به تومان درآمد کسب کنید.

جمع بندی

اگر به دنبال راه هایی برای کسب درآمد به تومان از گوشی هوشمند خود هستید، گزینه های مختلفی در دسترس است. مهم نیست که چه علایق یا مهارت هایی دارید، در این مقاله برنامه هایی معرفی شده است که هر فرد می تواند کسب درآمد آنلاین داشته باشد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 11 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
40 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
زهرا
زهرا
2 ماه قبل

کسب درآمد از بازی به تومان از کدوم برنامه میشه؟ شوهر من یک سری پای گوشی بازی میکنه حداقل یک پولی ازش دربیاد

نیلوفر
نیلوفر
2 ماه قبل

برنامه تجاری اومده توی ایران که 10برابر این ها سود داره لینکشو میفرستم برید تو ثبت‌نام کنید برنامه رو دانلود کنید بنده دارم ماهی 25میلیون در میارم …………………….

فریماه
فریماه
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

چیه؟

سیاوش
سیاوش
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام این شماره ………………….. میتونی برام لینک شو بفرستی

محمد
محمد
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام این برنامه‌ای که گفتید درآمدزایی برام میفرستی

علی الهای
علی الهای
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام چیه

Soheylaeslami2
Soheylaeslami2
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

چیه

مسعود مهدوی
مسعود مهدوی
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام ممنون میشم برای بنده لینک بازی روبه ستاد.0…………….

فرشید
فرشید
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام خسته نباشید لینکشو برام می‌فرستید ممنونم

فرشید
فرشید
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

………………

عرفان
عرفان
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام بفرست بیزحمت

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

اسم برنامه بگو چیه

ارین
ارین
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

التماستون میکنم لینکش رو برای من ارسال کنید
17سالمه واقعا نیاز دارم دستم تو جیبه خودم باشه
محتاج خونواده نباشم
با ماهی پنج شیش تومن زندگی نمیگذره🙏🏻🙏🏻🙏🏻
شمارم…………………

mehrdad
mehrdad
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام لینکشوبه منم بدین لطفآ

فربد
فربد
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

کجاس؟

Amin
Amin
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

Ey baba☺️

عبدی
عبدی
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر کدوم برنامه هست میشه پول به تومان درآورد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

M.M.M
M.M.M
پاسخ به  نیلوفر
1 ماه قبل

ماهی ۲۵ هزارتومن درامد هم نداری چرا دروغ میگی؟
شماره هارو جمع میکنی برای چه کسی؟
با روح و روان مردم لطفا” بازی نکنید
… درامدی که از حقه بازی و دروغ باشه فقط باعث فقر و فلاکت بیشتر برای خودت و خانوادت خواهدشد
شک نکن

آخرین ویرایش1 ماه قبل توسط M.M.M
لیلا
لیلا
پاسخ به  نیلوفر
8 روز قبل

میشه لینکو بدید

علیرضانشاط
علیرضانشاط
2 ماه قبل

آخر ترفندها و پیچوندنه وسرکاری به این میگن دست مریضا رودست نداره

علیرضانشاط
علیرضانشاط
2 ماه قبل

این زگ………….. بسیار ترفندهای کسب درآمد از اینترنت را دارد و دیر یا زود صدای تشت سوء استفاده و عامل ضرر به کاربران شریف شدنش بلند میشود جان کلام ختم سرکار گذاشتن و پول مفت درآوردنه

مالباخته
مالباخته
2 ماه قبل

آی فیلو رو من امتحان کردم کلاهبرداری بود و هنوز یعد از گذشت ۵ ماه درآمدم را به حسابم واریز نکرد متاسفانه.

فاطمه
فاطمه
2 ماه قبل

کسب درامد با گوشی به تومان با کدوم میشه که واقعی باشه لطفا لطفا بگین

نیلوفر
نیلوفر
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

…………………………………. با این لینک وارد شو ثبت‌نام کن برنامه. رو دانلود کن از صرافی نوبیتکس استفاده کن همون اول 5دلار بهت میده
شماره موبایل همسرمو میزارم توی واتساپ پیام بدید بهش بهتون اطلاعات این برنامه و کارکردشو بهتون یاد میده ……………… صددرصد معتبره بعدا میگی خدا پدرشو بیامرزه

فربد
فربد
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

کجاس

نیلوفر
نیلوفر
پاسخ به  فاطمه
2 ماه قبل

چرا اینجا هرچی پیام میدیم تصویب نمیشه چ وضعشه

Minerva
Minerva
2 ماه قبل

کارنت اولش ی پولی میخواد هشتان نه تومن برای اموزش یا چی دقیق یادم نی بعد ک واریز میکنی هیچ اتفاقی نمیوفته پولتو میخورن ی ابم روش هرجام پیام میدی سین نمیکنن کلاهبرداریع نریزید

سپیده
سپیده
پاسخ به  Minerva
2 ماه قبل

دقیقا فقط،اون‌۸۰ تومن می‌گیرند بعد. شماره های تماس الکی هستش کلا تو ایران هیچ سایتی برای درآمد معتبر نیس

نیلوفر
نیلوفر
پاسخ به  سپیده
2 ماه قبل

کی چنین حرفی زده من توی یک سایت یا همون برنامه ایی هستم ماهانه 25تومن دارم در میارم با اون لینک بیاید داخل می‌فهمید واقعیه یا نه بهتون یاد میدم مجانی بدون هیچ پولی

Najibllah Hosaini
Najibllah Hosaini
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

ببخشید منم میتونم؟
اگه میشه یک توضیح بدی

میران
میران
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

لطفا شماره بدید تا لینک از شما بگیریم ممنونم

tranom
tranom
پاسخ به  نیلوفر
2 ماه قبل

سلام میشه ب منم معرفی کنید؟

رضا
رضا
2 ماه قبل

مهریه رو کی داده کی گرفته باید برای یارو هزار تومان نان بپزید تا یک ریال به شما بدهد اگر بدهد بازاریابی

حنا
حنا
2 ماه قبل

مقاله عالی بود من با آپاناژ کسب درآمد میکنم

Mohsen Genius
Mohsen Genius
پاسخ به  حنا
2 ماه قبل

مگه آپاناژ هنوز فعاله؟😐 من قبلاً استفاده میکردم ولی دیگه از کار افتاده بود که!!

رضا
رضا
پاسخ به  حنا
2 ماه قبل

سلام
من نمیتونم نصبش کنم ، ممنون میشم راهنمائی بفرمائید
اگر هم مقدوره اپلیکیشن آپاناژ رو برام ارسال کنید واتساپ یا ایتا خیلی ممنونم
…………….

الهام
الهام
2 ماه قبل

واااای چقدر خوشحال شدم که انقدر راحت میتونم یه درامد کوچیک داشته باشم

مبینا
مبینا
پاسخ به  الهام
2 ماه قبل

برنامه کانکت یار هم میتونی کسب درآمد داشته باشی

عرفان
عرفان
پاسخ به  الهام
2 ماه قبل

اینجا درست گفته شده و این برنامه ها همه شون برنامه ی درآمد زایی هستن و خیلی هم عالی درامد زایی دارن.
اما بااین تفصیری که از برنامه ها بیان کردن ، سوال اصلی اینجاس که درامد زایی برای چه کسی؟😐🤔
درست گفتن این برنامه ها کاملا برنامه ی درآمد زایی به تومان هستن.
اما نه برای شما😂😂😂
درآمد زا برای سازندگان و دستان پشت پرده.
یعنی همون تشتک به سر های لچک پوش خدا فروش.😑

فری
فری
پاسخ به  عرفان
2 ماه قبل

🤣🤣