از نظر هوش مصنوعی قیمت دوج کوین تا پایان سال 2024 به چند دلار می رسد؟

از نظر هوش مصنوعی قیمت دوج کوین تا پایان سال 2024 به چند دلار می رسد؟

اگرچه بسیاری از دارایی‌ها در بخش ارزهای دیجیتال روند صعودی خود را نسبت به هفته‌ های گذشته از سر گرفته‌ اند، به نظر می‌رسد دوج کوین (DOGE) همچنان منتظر نوبت خود است، اما الگوریتم‌ های هوش مصنوعی (AI) در مورد پیش‌ بینی قیمت DOGE برای پایان سال 2024 خوشبین هستند.

همانطور که می دانید، توکن معروف doge توانسته قیمت خود را بیش از 60 درصد در سال جاری افزایش دهد و الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای پیش بینی قیمت Dogecoin، رشد آن را تا پایان سال تعیین کرده اند، اگرچه قیمت های ارائه شده توسط هر پلتفرم متفاوت است. 

خرید و فروش دوج کوین پی98

پیش بینی قیمت دوج کوین (DOGE)

به طور خاص، الگوریتم‌ ها نشان می‌ دهند که قیمت دوج کوین تا 31 دسامبر 2024 به 0.291696 دلار می‌ رسد که بر اساس آخرین داده‌ های پیش‌ بینی قیمت بازیابی شده توسط Finbold در 18 مارس، نشان‌ دهنده افزایش 98.55 درصدی نسبت به وضعیت فعلی آن است.

در همان زمان، چهارمین مدل از ChatGPT اختراع انقلابی OpenAI، به نام GPT-4، پیش‌ بینی قیمت دوج کوین را ارائه کرده است که بر اساس آن پیش‌ بینی محافظه‌ کارانه و در عین حال خوش‌ بینانه است که می‌تواند DOGE را تا پایان سال 2024 در محدوده قیمت بالقوه 0.20 تا 0.35 دلار قرار دهد. 

پیش بینی قیمت دوج کوین تا پایان سال 2024
پیش بینی قیمت دوج کوین تا پایان سال 2024

در همین حال، Claude 3 Opus، جدیدترین مدل هوش مصنوعی Anthropic، قیمت DOGE را بین 0.30 تا 0.80 دلار برای مدت مشابه تعیین کرده است که نشان دهنده پیش بینی کمی خوش بینانه تر از همتای OpenAI آن است.

به گفته کلود 3 اوپوس:

این محدوده پیش بینی های خوش بینانه برخی از کارشناسان، نوسانات تاریخی DOGE و روندهای فعلی در بازار ارزهای دیجیتال را در نظر می گیرد.

🔺پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2024 و بررسی عملکرد آن🔺

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین

در مورد قیمت فعلی آن، Dogecoin در زمان انتشار 0.14691 دلار معامله می شد که نشان می دهد در بازه زمانی روزانه 1.93 درصد کاهش یافته است، علاوه بر این که در هفته گذشته 16.90 درصد کاهش یافته است در حالی که همچنان سود 74.02 درصدی را در ماهانه خود حفظ کرده است. 

همچنین شایان ذکر است که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیراً اعلام کرده است که تولید کننده خودروهای الکتریکی (EV) قصد دارد روش پرداخت DOGE را برای محصولات خود فعال کند و برخی از کارشناسان معاملات ارزهای دیجیتال، مانند Trader Tardigrade، یک حرکت قوی برای رسیدن قیمت دوج کوین به یک دلار را مشاهده کرده‌اند. 

تحلیل قیمت دوج کوین تا پایان سال 2024
تحلیل قیمت دوج کوین تا پایان سال 2024

در نتیجه، ممکن است قیمت دوج کوین در آینده نزدیک افزایش پیدا کند و با نزدیک شدن به پایان سال به رشد خود به سمت 1 دلار ادامه دهد، اگرچه همه چیز در بخش کریپتو اغلب ممکن است به دلخواه تغییر کند، بنابراین انجام تحقیقات شخصی قبل از سرمایه گذاری بسیار مهم است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سودا
سودا
1 ماه قبل

مرسی از تحلیل های خوبتون🙏🏼