کسب درآمد با دیدن تبلیغات | تبلیغ ببین پول بگیر!

کسب درآمد با دیدن تبلیغات | تبلیغ ببین پول بگیر!

بعضی وقت ها دیدن تبلیغات آزار دهنده هستند و همه ما تمایل داریم تا جایی که می توانیم آنها را رد کنیم. اما اگر به شما بگویم راه هایی وجود دارد که می توانید با تماشای تبلیغات درآمد کسب کنید، چه؟ نظرسنجی ها نشان داده است که هر فرد به طور متوسط روزانه حدود 5000 آگهی تبلیغاتی را می بیند. اگر این تبلیغ دیدن درآمدزا بود، درآمد آن مبلغ قابل توجهی بود! انتخاب یکاپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات به شما امکان می دهد برای تماشای تبلیغات پول بگیرید. پس اگر شما هم میخواهید بدانید که چگونه از تماشای تبلیغات درآمد کسب کنید و بهترین برنامه ها برای اینکار کدام اند در ادامه این مقاله با ما همراه باشید!

خرید و فروش تتر پی98

چرا شرکت ها برای تماشای تبلیغات به شما پول می دهند؟

مدل درآمد تبلیغاتی ساده است. کسانی که کسب و کار دارند و به تبلیغات نیاز دارند به پلتفرم هایی مانند Google Adwords برای نمایش تبلیغات خود در نتایج جستجو و وب سایت های مختلف پول می دهند.

پلتفرم ها هم این تبلیغات را به کاربران خود نشان می دهند و همه پولی که از کسب و کار صاحب تبلیغ گرفتند مال خودشان میشود. مشکل این مدل این است که مردم در چنین حالتی از تبلیغات خوششان نمی آید و از طرفی در ازای دیدن این آگهی ها چیزی دریافت نمی کنند.

در نتیجه، یک سری ابزارهای مسدود کننده تبلیغاتی ایجاد شدند که مردم میتوانند آنها را فعال کنند تا از نمایش این تبلیغات جلوگیری کنند. پس شرکت ها مجبور شدند یک راه دیگر پیدا کنند!

شرکت‌ها یک مدل تجاری جدید ایجاد کرده‌ اند که در آن بخشی از درآمد تبلیغاتی خود را به کاربرانی که تبلیغات را تماشا می‌ کنند، می‌ دهند. به این ترتیب، تعامل بیشتر مردم با تبلیغات تضمین می شود و کاربران هم می توانند کمی پول در ازای دیدن این تبلیغات پاداش بگیرند. این پول معمولا در قالب پول های الکترونیکی مانند پی پال به کاربران اهدا میشود.

💎آموزش نحوه کار با برنامه sweatcoin | با راه رفتن پول در بیار!!💎

معرفی 10 پلتفرم که برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات

معرفی 8 پلتفرم که برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات

هر پلتفرمی که شعار “تبلیغ ببین پول بگیر” را می دهد، قانونی و معتبر نیست و ممکن است پولی به کاربران خود پرداخت نکند. در اینجا 10 پلتفرم معرفی شده است که می توانید از آنها برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات استفاده کنید.

سواگ باکس (Swagbucks)

Swagbucks یک وب سایت محبوب پاداش و بازپرداخت نقدی است که راه های مختلفی برای کسب درآمد ارائه می دهد. می توانید با تماشای تبلیغات ویدیویی، نظرسنجی، خرید آنلاین و موارد دیگر امتیاز کسب کنید (به نام SB).

پس قسمت سرگرم کننده آن کجاست؟ این نظرسنجی‌ها، بازی‌ها و ویدیوها در واقع جالب هستند، بنابراین نیازی نیست که احساس کنید وقت خود را تلف می‌کنید.

این امتیازها را می توانید از طریق گیفت کارت یا پی پال به صورت دلاری برداشت کنید. 

پرداخت ها بسته به کار متفاوت است و می تواند از 0.40 تا 3 دلار برای هر کار متغیر باشد. علاوه بر این، می‌توانید ببینید با انجام یک کار چقدر پول به دست خواهید آورد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا ارزش وقت شما را دارد یا خیر.

در حالی که سایت Swagbucks در سراسر جهان برای همه کاربران در دسترس است، مقدار محتوای ویدیویی و پیشنهادات ممکن است بسته به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت باشد.

برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات در Swagbucks باید: 

  1. یک حساب رایگان Swagbucks ایجاد کنید.
  2. برای کسب امتیاز، ویدیوها را تماشا کنید، در نظرسنجی شرکت کنید، خرید آنلاین کنید و غیره تا امتیاز SB دریافت کنید.
  3. امتیاز SB خود را با روش گیفت کارت یا پی پال برداشت کنید. 

💎سوال حل کن، دلار بگیر! معرفی 10 سایت معتبر برای کسب درآمد دلاری💎

اینباکس دلار (InboxDollars)

اینباکس دلار (InboxDollars) یک وب سایت پولی است که برای تماشای ویدیو، شرکت در نظرسنجی و انجام کارهای دیگر به شما پول می دهد. از نظر نحوه کار و روش های کسب درآمد دلاری بسیار شبیه Swagbucks است.

از سال 2000 که شروع به کار کرد، InboxDollars بیش از 8 میلیون دلار به عنوان پاداش به مشتریان خود پرداخت کرده است و آن را به یکی دیگر از وب سایت های معتبر و پرکاربرد برای کسب درآمد هنگام تماشای تبلیغات و انجام برخی فعالیت های ذکر شده تبدیل کرده است.

این پلتفرم فقط برای کاربران ایالات متحده در دسترس است و با برندهایی مانند نتفلیکس و والمارت شراکت دارد.

مقدار پولی که می توانید از InboxDollars به دست آورید به کار یا فعالیتی که انتخاب می کنید بستگی دارد. به گفته این وب سایت، با استفاده مداوم، یک فرد متوسط می تواند 20 تا 55 دلار در ماه درآمد داشته باشد و یک کار بین 3 تا 25 دقیقه طول می کشد.

🔺💸تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن💸🔺

برای شروع کسب درآمد با اینباکس دلار (InboxDollars) باید ثبت نام کنید و اطلاعات اولیه خود مانند نام، سن، جنسیت و غیره را ارائه دهید. پس از اتمام فرآیند ثبت نام، می توانید شروع به تکمیل وظایف و کسب درآمد کنید.

شما حتی یک جایزه ثبت نام 5 دلاری برای شروع دریافت می کنید.

پس از رسیدن به حداقل موجودی 15 دلاری، پرداخت ها از طریق گیفت کارت انجام می شود. بنابراین، برای دریافت اولین پرداخت خود، باید حداقل 10 دلار از پلتفرم به غیر از پاداش 5 دلاری کسب کنید.

🔺سایت rev.com | ترجمه کن، درآمد دلاری کسب کن!🔺

سایت Earnably

با جوایزی از سوی برندهایی مانند آمازون، ایکس‌باکس لایو، Airbnb و دومینو، Earnably به‌ سرعت به یک پلتفرم تبلیغاتی محبوب پرداخت به تماشا تبدیل می‌شود.

می‌توانید با اختصاص وقت خود به کارهای مختلف مانند تماشای ویدیو، نظرسنجی، تکمیل پیشنهادات و موارد دیگر، در Earnably درآمد کسب کنید.

پس از رسیدن به حداقل موجودی 10 دلاری، پرداخت ها از طریق پی پال یا بیت کوین انجام می شود.

در حال حاضر Earnably در 36 کشور در ایالات متحده و اروپا در دسترس است، اگر به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات هستید، مطمئناً Earnably یک پلتفرم ارزشمند شناخته شده است.

در حالی که میزان درآمدی که می توانید با تماشای تبلیغات به دست آورید بسته به پلتفرم متفاوت است، اکثر مردم روزانه چند دلار درآمد دارند.

با این حال، برخی از پیشنهادات پر درآمد می توانند تا 50 دلار در یک روز برای شما درآمد داشته باشند.

به غیر از محدودیت های کشور، هیچ محدودیتی برای اینکه چه کسی می تواند ثبت نام کند و کسب درآمد کند، وجود ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت است.

♦️سایت Radioearn چیست؟ پول درآوردن به سبک گوش دادن به رادیو♦️

سایت Adwallet

Adwallet یکی از ساده ترین و آسان ترین وب سایت ها برای کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات است.

با نرخ پرداخت 60 دلار در ساعت، این پرسودترین پلتفرم کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات است. تعداد ویدیوهایی که می توانید تماشا کنید محدود است.

هنگامی که به 10 دلار در حساب کیف پول تبلیغاتی خود رسیدید، می توانید وجوه خود را برداشت کنید. حتی با وجود اینکه یک پلتفرم نسبتاً جدید است، محبوبیت آن در حال افزایش است و قبلاً بیش از 1 میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است.

این پلتفرم فقط برای مردم ایالات متحده در دسترس است و برای ثبت نام باید حداقل 13 سال سن داشته باشید. 

♦️سایت Earnably چیست؟ کسب درآمد 200 دلار در ماه با آهنگ گوش کردن♦️

سایت iRazoo

با رابط کاربر پسند، iRazoo یکی از محبوب ترین سایت هایی است که به شما امکان می دهد با تماشای تبلیغات (ویدئو) درآمد کسب کنید. این فقط در مورد ویدیوها نیست.

بهترین بخش این است که iRazoo همچنین یک جایزه ثبت نام 100 امتیازی ارائه می دهد! هنگامی که به 3000 امتیاز رسیدید، می توانید درآمد دلاری خود را از طریق پی پال نقد کنید. این پلتفرم عمدتاً در آمریکای شمالی و کانادا کار می‌کند، اما در کشورهای دیگر مانند برزیل، بریتانیا، استرالیا و غیره نیز در دسترس است.

برای ثبت نام در iRazoo، تنها چیزی که نیاز دارید یک آدرس ایمیل است.

🎯کارنت موزیک و دانلود Current rewards | آهنگ گوش کن پول بگیر!🎯

سایت Quick Rewards

Quick Rewards که از سال 2002 فعالیت می‌کند، پلتفرمی است که در آن می‌توانید با انجام کارهایی که قبلاً در اینترنت انجام می‌دهید، درآمد کسب کنید – تماشای ویدیو، نظرسنجی، انجام بازی‌ ها و موارد دیگر. این شرکت تا به امروز بیش از 7 میلیون دلار به عنوان پاداش به اعضای خود پرداخت کرده است. این پلتفرم که در حال حاضر در ایالات متحده و کانادا فعالیت می کند، یکی از قدیمی ترین و قابل اعتماد ترین پلتفرم ها در صنعت است.

سایت You-Cubez

پلتفرمی که برای تماشای ویدیوها، انجام کارها و موارد دیگر به ارزهای دیجیتال (BTC، LTC، ETH و موارد دیگر) به شما پرداخت می کند.

You-Cubez همچنین دارای ویژگی زیر مجموعه گیری از طریق کد رفرال است که 15 درصد از درآمد فردی که معرفی کرده اید به شما پرداخت می کند. با این حال، برخلاف سایر پلتفرم‌ها، برای پیوستن به آن باید حداقل 16 سال سن داشته باشید.

این پلتفرم با بیش از 900000 عضو، بیش از یک دهه است که مورد اعتماد بوده است.

تنها نقطه ضعف محدودیت برداشت است که از 2 تا 8 دلار تعیین شده است که بر اساس وضعیت عضویت شما طبقه بندی می شود.

مرورگر بریو (Brave)

یکی از پیشگامان انقلاب Web 3.0، مرورگر بریو (Brave)، همچنین یک راه عالی برای کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات است.

مرورگر با ارز رمزنگاری شده خود، BAT، برای مشاهده تبلیغاتی که به حریم خصوصی احترام می‌گذارند، به شما پول می‌پردازد. سپس می توانید درآمد خود را به کیف پولی که از توکن های ERC20 پشتیبانی می کند برداشت کنید یا آنها را با ارزهای دیجیتال دیگر مبادله کنید.

حداقل محدودیت برداشت در حال حاضر برای اتصال با کیف پول 25 توکن BAT تعیین شده است. اما پس از اتصال، درآمد شما به طور خودکار هر ماه به کیف پول شما منتقل می شود.

این مرورگر بر اساس جستجوگر Chromium ساخته شده و تمامی ویژگی های مرورگر گوگل کروم را ارائه می دهد. همچنین دارای یک مسدود کننده تبلیغات است تا تجربه مروری ایمن را به شما ارائه دهد.

بهترین بخش این است که رابط کاربری آسانی دارد و برای فعالیت در آن پول دریافت می کنید.

سوالات متداول

آیا کسب درآمد با دیدن تبلیغات قانونی است؟

بله، کسب درآمد با تماشای تبلیغات تا زمانی که از پلتفرم‌های قابل اعتماد استفاده کنید، ایمن و قانونی است.

چگونه با تماشای تبلیغات پول دریافت کنم؟

ساده است. این پلتفرم‌ها مدل‌های کسب‌ و کار خود را به‌ عنوان مدل‌ های اشتراک‌ گذاری ساخته‌ اند که در آن درآمد تبلیغاتی خود را با شما کاربران به اشتراک می‌گذارند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات تعامل بیشتری دارند و همچنین برای این وقت گذاشتن، شما پولی دریافت می‌کنید.

با دیدن تبلیغات چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

بسته به موقعیت جغرافیایی، پلتفرمی که انتخاب می کنید و کاری که انجام می دهید، می‌توانید بین 0.50 تا 5 دلار در روز درآمد کسب کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اشکان
اشکان
1 ماه قبل

ینظرم این سایت واقعا هزینه خوبی برای دیدن تبلیغ می پردازه نسبت به بقیه پلتفرم ها :………………

وحید
وحید
2 ماه قبل

خیلی خوبه پس پس ببینم

امید
امید
3 ماه قبل

کسی هسترکمکم کته چطوری وکجاثبت نام کنم .میخوام تبلیق ببینم پول دربیارم.مرسی

حرف حساب
حرف حساب
پاسخ به  امید
3 ماه قبل

در یوتوب جستجو کنید کانال صفر تا صد
ایده های خوبی دارن

فائزه
فائزه
4 ماه قبل

یه سوال دارم نیاز به باز کردن حساب ارزی هست؟
سوال دوم اینه که کجا آموزش میدن و لطف میکنین اگر از تجربه هاتون بگین
مورد آخر میخوام بدونم چه مواردی هست برای پول در آوردن از طریق سیستم