تحلیل شیبا

تحلیل قیمت شیبا اینو و احتمال صعود به اوج تاریخی 

تحلیلگران کریپتو بر این باورند که Shiba Inu در میان مدت رکورد بالاترین قیمت تاریخ خود را خواهد شکست. 

هیاهو و هیجانات پیرامون شیبا به دلیل افزایش‌های فعلی خود در بازار بی روند کریپتو زیاد شده است. دومین میم کوین بزرگ بازار نتوانسته رکورد 0.00008845 دلاری خود را در سه سال گذشته شکست دهد. با روند افزایشی فعلی، سرمایه گذاران امیدوارند قیمت شیبا اینو تا 0.0001 دلار قبل از پایان سال افزایش یابد.

عواملی که ممکن است شیبا اینو را به 0.0001 دلار برساند

بر اساس چرخه صعودی قیمت ارزهای دیجیتال، اسکار راموس پیش‌بینی کرده است که شیبا اینو تا سال 2025 به 0.0001 دلار افزایش می‌یابد، افزایشی تقریباً 650 درصدی بر اساس قیمت فعلی. بسیاری از پیش بینی های مشابه در بازار کریپتو نیز وجود دارد. برخی حتی پیش بینی های دقیق تر و بلندمدت تری برای سال های آینده این ارز دارند. در ادامه دو عامل مهمی که میتواند منجر به رکورد شکنی قیمت شیبا شود را بررسی میکنیم.

همکاری با CDSA 

در اواسط ماه گذشته، Shiba Inu شراکت خود را با CDSA (انجمن تحویل محتوا و امنیت) در تلاش برای فعال شدن در بخش هایی مانند امنیت، توزیع محتوا و دیگر قابلیت‌های بلاک چین اعلام کرد. این همکاری به یک عامل مهم در افزایش قیمت فعلی SHIB تبدیل شده است.

ساتوشی کوساما توسعه دهنده اصلی شیبا اینو می گوید:

 اعضای CDSA بزرگترین نام ها در حوزه رسانه و سرگرمی هستند، از استودیوها گرفته تا شرکای کلیدی که بخشی از اکوسیستم جهانی هستند. ما مشتاقانه منتظر ارائه یک چشم انداز منحصر به فرد در کمک به مدیران رسانه و سرگرمی برای استفاده بهتر از این فناوری های نوآورانه هستیم، به ویژه زمانی که بلاک چین و هوش مصنوعی همگرا می شوند.

این همکاری جایگاه شیبا اینو را در بازار تقویت کرده است و اگر نتیجه این همکاری مطابق با انتظارات باشد، به افزایش قیمت توکن کمک خواهد کرد.

هارد فورک هیمدال

شیباریوم هارد فورک هیمدال خود را در 3 می پس از رسیدن به ارتفاع بلوک 4504576 تکمیل کرد. هارد فورک برای بهینه سازی زیرساخت های شیباریوم برای دستیابی به رشد و پذیرش بیشتر انجام شد. به طور کلی، این ارتقا بر افزایش عملکرد شبکه، بهبود مراحل پردازش تراکنش و ارائه مقیاس‌پذیری متمرکز خواهد بود. این هارد فورک عملکرد توکن Shiba Inu را بهبود می بخشد که به قیمت کمک بیشتری می کند.

در کنار این هارد فورک، توکن سوزی SHIB نیز به مقیاس پذیری توکن کمک می کند. سوزاندن توکن آن هم به صورت مداوم و با نرخ افزایشی راهی برای کاهش عرضه کل SHIB برای کمک به حفظ کمبود توکن ها است. این کمبود به افزایش ارزش توکن کمک می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mohamad
Mohamad
11 روز قبل

مطمئنا خیلی زود بسیاری از مردم بخاطر نخریدن ارز شیبا پشیمان خواهند شد و اون روز دیگه فایده ای نداره

Mohsen
Mohsen
پاسخ به  Mohamad
11 روز قبل

داداش هر چه قدر تونستید بخرید الان خرید یک پله زمان مناسبی است 🌹