نحوه فروش نات کوین

آموزش کامل فروش نات کوین (NOT) و تبدیل آن به دلار و تومان

بروز رسانی جدید 30 اردیبهشت 1403– نات کوین، یک مینی اپ “ضربه برای کسب درآمد” در تلگرام است که اخیرا در صرافی ها و پلتفرم های برتر ایرانی و جهانی لیست شده است. اگر شما هم جز بازیکنان اولیه بودید که توانسته اید نات کوین جمع آوری کنید و اکنون قصد فروش و تبدیل ارزهای خود به دلار و تومان را دارید، ما در این مقاله قصد داریم به سوالاتی از قبیل “چگونه نات کوین را نقد کنیم؟” یا “چگونه نات کوین را بفروشیم؟” پاسخ دهیم.

فروش “نات کوین” بازی تلگرامی آغاز شد!

همانطور که می دانید اساساً این اولین توکن میم در شبکه TON است که به این شکل راه اندازی شده است. یعنی با کلیک بر روی دکمه و توسعه اکانت در ربات نات کوین می توانید به اصطلاح ارزدیجیتال ماین کنید.

نات کوین به بازیکنان برتر اجازه داد تا قبل از لیست شدن، سکه های استخراج شده را از طریق کوپن های NFT معامله کنند و همچنین سکه های کاربران غیرفعال را می سوزاند. حالا هم از تاریخ 27 اردیبهشت این ارز در صرافی های برتر بین المللی و برخی از صرافی های داخلی لیست شده است.

برای برداشت نات کوین باید اول توکن های خود را به کیف پولی که از شبکه تون پشتیبانی میکند منتقل کنید. برای آموزش کیف پول تون کیپر که بهترین گزینه برای این کار است روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

قیمت نات کوین در زمان لیست شدن 0.01 دلار بود. بالاترین فروش کوپن نات کوین از طریق بازار Getgems به قیمت 100 میلیون Notcoin بود که به ارزش 2760 دلار (100 توکن TON) فروخته شد.


💡پیش بینی قیمت نات کوین در آینده💡


نکاتی که قبل از نقد کردن نات کوین باید بدانید!

برای فروش ارز نات کوین باید نکاتی را از قبل در نظر داشته باشید که در این بخش ذکر می کنیم و موارد مورد نیاز قبل از شرکت در فروش نات کوین را بررسی خواهیم کرد:

  • با توجه به مشکلات کاربران ایرانی و احتمال تحریم و محدودیت در تلگرام توصیه به جای استفاده از کیف پول رسمی تلگرام، کیف پول دیگری مانند Tonkeeper یا Tonhub نصب کنید.
  • برای نقد کردن نات کوین های خود، به مقداری تون کوین برای پرداخت کارمزدها نیاز دارید. به طور کلی برای پوشش همه هزینه ها در طول پروسه فروش نات کوین بهتر است حداقل 2 توکن کوین (TON) در کیف پول خود موجود کنید. ارز TON در تمامی صرافی های ایرانی و خارجی پشتیبانی می شود و به راحتی میتوانید آن را خریداری کنید.
  • بازار گت جمز (Getgems) که از آن برای فروش کوپن ها یا ووچر های نات کوین باید استفاه کنید، یک پلتفرم یا بازار خرید و فروش توکن‌ های غیر مثلی (NFT) است که بر بستر بلاک چین TON ایجاد شده است.
  • برای فروش نات کوین در صرافی ها ابتدا بهتر است نات کوین های خود را به کیف پول شخصیتان منتقل کنید و سپس آنها را به صرافی واریز کرده و بفروشید.

آموزش فروش NOTCOIN در صرافی ها

اگر نات کوین های خود را به کیف پول منتقل کرده اید و به اصطلاح آنها را کلیم کرده اید از 27 اردیبهشت میتوانید ارزهای خود را در صرافی های زیر بفروشید:

  • بایننس
  • کوکوین
  • بای بیت
  • اکی اکس
  • گیت

علاوه بر صرافی های بین المللی صرافی های ایرانی هم از خرید و فروش نات کوین پشتیبانی میکنند که میتوانید با یک جستجو ساده در اینترنت آنها را پیدا کنید.

برای فروش نات کوین کافی است راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا نات کوین های خود را از ربات بازی کلیم کنید و داخل کیف پول شخصی خود واریز کنید. آموزش کلیم و برداشت نات کوین به کیف پول تون کیپر
  2. در یکی از صرافی هایی که از خرید و فروش notcoin پشتیبانی میکنند و این ارز را لیست کرده اند یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای وریفای و احراز هویت اقدام کنید.
  3. حالا کافی است ارزهای NOT خود را از کیف پول شخصی خود به حساب صرافی انتقال دهید.
  4. در حساب خود در صرافی مورد نظر اقدام به فروش نات کوین و تبدیل آن به تتر یا سایر ارزها نمایید.

اگر در صرافی های خارجی حساب دارید میتوانید پس از تبدیل نات کوین به تتر از خدمات فروش تتر به پی98 استفاده کنید تا معادل نات کوین های فروخته شده خود را در حساب بانکی تان دریافت نمایید.

آموزش کامل فروش نات کوین (NOT) به صورت ووچر NFT

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

مکانیزم ساده و در عین حال اعتیاد آور بازی برای کسب درآمد، که در آن کاربران روی تصویر یک سکه ضربه می زنند تا ارز درون بازی را جمع آوری کنند، منجر به انباشت میلیاردها Notcoin شده است. حال برای تبدیل نات کوین به کوپن و نقد کردن آن در بازار NFT، در اولین قدم باید وارد بازی نات کوین شوید، سپس مطابق آموزش گام به گام و تصویری زیر اقدام کنید.

  1. ورود به ربات تلگرامی نات کوین و انتخاب گزینه ترید

    در قدم اول وارد بازی نات کوین در تلگرام شوید و روی گزینه “trade” مطابق تصویر زیر کلیک کنید. 
    ورود به ربات تلگرامی نات کوین و انتخاب گزینه ترید

  2. تبدیل توکن های NOT استخراج شده به کوپن یا ووچر نات کوین 

    حال برای تبدیل توکن های NOT که استخراج کرده اید و فروش آنها برای تبدیل شدن به پول نقد در حساب بانکیتان روی گزینه “Notcoin-Voucher” کلیک کنید و در نهایت گزینه “Continue” را انتخاب نمایید. 
    تبدیل توکن های NOT استخراج شده به کوپن یا ووچر نات کوین 

  3. انتخاب ووچر های 10 میلیونی یا 100 میلیونی نات کوین

    در این مرحله براساس میزان توکن NOT که استخراج کرده اید ووچر خود را انتخاب نمایید. ما کوپن نات کوین 10 میلیونی را انتخاب کردیم. (ما در این آموزش از کیف پول Tonkeeper استفاده کرده ایم.)
    انتخاب ووچر های 10 میلیونی یا 100 میلیونی نات کوین

  4. پرداخت کارمزد برای معامله و تبدیل توکن NOT به کوپن های نات کوین

    در این مرحله باید هزینه ضرب توکن NFT را از طریق ارز دیجیتال تون کوین پرداخت کنید و روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. حال اگر به صفحه اصلی کیف پول خود در بخش “Collection” مراجعه کنید، کوپن های نات کوین برای شما قابل مشاهده است.
    پرداخت کارمزد برای معامله و تبدیل توکن NOT به کوپن های نات کوین

فروش کوپن های نات کوین در بازار Getgems 

برای فروش ووچر NFT نات کوین باید به سایت getgems.io بروید. برای مراجعه به این سایت از داخل کیف پول مطابق تصویر زیر به بخش “browser” بروید و در کادر مربوطه این سایت را جستجو کنید. 

جستجو سایت Getgems

از بالا صفحه روی گزینه “Connect” ضربه بزنید، سپس کیف پول خود را انتخاب نمایید و در نهایت روی “connect wallet” کلیک کنید تا مراحل اتصال کیف پول نات کوین به سایت Getgems برای فروش ناتکوین تکمیل شود. 

اتصال کیف پول نات کوین به سایت گت جمز

به پروفایل خود یا بخش My NFTs بروید تا بتوانید کوپن های نات کوین خود را ببینید. حال NFT مورد نظر خود را انتخاب کنید، روی گزینه Put on Sale کلیک کنید و قیمت مدنظرتان را تعیین کنید و برای فروش اقدام کنید. 

قیمت هر نات کوین در پیش فروش چقدر بود؟

با توجه به اینکه خرید و فروش ناتکوین هنوز در مراحل اولیه است نوسانات زیادی دارد. اما در زمان آغاز پیش فروش و با بررسی داده های معاملات صورت گرفته در پلتفرم Getgems، پایین‌ ترین قیمت معامله برای هر یک میلیون نات کوین برابر با 7 توکن TON بود. با در نظر گرفتن قیمت هر تتر 60 تومان، قیمت هر ده میلیون نات کوین بیش از یک میلیون تومان یا تقریبا 30 دلار محاسبه می‌شد.

برنامه های تیم برای توکن سوزی نات کوین

اعضای تیم Notcoin در فضای توییتر برنامه های خود را برای توکن سوزی نات کوین را در آینده پوشش دادند. در این فضا، تیم توضیح داد هر بار که شخصی با سکه‌ های درون بازی خود یک Boost می‌خرد، آن توکن‌ ها را می‌ سوزاند.

و همانطور که اعلام شد، Notcoin همچنین به تدریج موجودی توکن های درون بازی بازیکنانی را که برای 30 روز یا بیشتر غیرفعال بوده اند را می سوزاند. توسعه دهندگان روز پنجشنبه گفتند که بیش از 5 میلیارد سکه درون بازی در طول دو روز سوزانده شده است و موجودی کاربران غیرفعال تا زمانی که دوباره بازی کنند با نرخ 5 درصد در روز سوزانده خواهد شد.

تیم همچنین اشاره کرد که بیشترین تخصیص کاربر ممکن برای توکن 0.03 درصد NOT از کل عرضه توکن است. آنها گفتند کاربرانی که بسیاری از بازیکنان دیگر را برای پیوستن به Notcoin دعوت کرده اند، احتمال دارد بیشترین پاداش را دریافت کنند.

پس از راه‌اندازی، نات کوین توسط یک DAO یا سازمان غیرمتمرکز مستقل اداره می‌ شود که در حال حاضر 158000 عضو دارد. در حالی که تیم اعلام نکرده است که DAO دقیقاً چه مسئولیتی را بر عهده خواهد داشت، یا اینکه چه نوع پیشنهادهایی برای رای گیری قرار خواهند گرفت.

سوالات متداول فروش ناتکوین

نات کوین در کدام صرافی لیست شده است؟

نات کوین در برترین صرافی های بین المللی از جمله بایننس، کوکوین، بای بیت، گیت، اکی اکس و … لیست شده است.

بهترین کیف پول های نات کوین کدامند؟

برای فروش نات کوین شما به یک کیف پول برای توکن های NOT نیاز دارید. در حال حاضر بهترین کیف پول نات کوین Tonkeeper و Tonhub است.

چگونه نات کوین را بفروشیم؟

برای آشنایی با فروش نات کوین تلگرام میتوانید آموزش گام به گام و تصویری این مقاله را مطالعه کنید و مطابق دستورالعمل ذکر شده اقدام نمایید.

نات کوین بفروشیم یا نگه داریم؟

خیلی ها معتقدند که برای فروش نات کویین نباید عجله کرد چون این ارز در آینده رشد قیمتی خواهد داشت و به سقف های قابل توجهی می رسد.

صرافی هایی که نات کوین میخرند کدام اند؟

صرافی های بایننس، کوکوین، بای بیت، گیت، و بسیاری دیگر از صرافی های ایرانی و بین المللی از فروش ناتکوین پشتیبانی میکنند.

تبدیل نوت کوین به دلار چگونه ممکن است؟

شما باید اول نات کوین های خود را از ربات به کیف پول شخصی انتقال دهید. بعد ارزها را به صرافی منتقل کنید و در صرافی آن ها را به تتر تبدیل نمایید.

از کجا بفهمم چقدر نات کوین دارم؟

در تلگرام وارد ربات نات کوین شوید تا موجودی در دسترس برای فروش NOT را مشاهده کنید. اگر روی دکمه Claim بزنید میتوانید همه نوت کوین های خود را به کیف پول شخصیتان منتقل کنید و بعد آنها را نگه دارید با بفروشید.

چگونه نوت کوین را نقد کنیم؟

میتوانید با استفاده از صرافی هایی که از خرید و فروش نات کویین پشتیبانی میکنند ارزهای NOT خود را نقد کنید و آنها را به دلار و تومان تبدیل نمایید.

برای فروش نات کوین چه باید کرد؟

شما باید اول نات کوین های خود را از ربات به کیف پول شخصی انتقال دهید. بعد ارزها را به صرافی منتقل کنید و در صرافی ناتکوین های خود را بفروشید.

تبدیل نات کوین به تومان ممکن است؟

بله چندین صرافی ایرانی خدمات تبدیل نات کوین به تومان را ارائه می دهند که میتوانید با جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید.

آیا نات کوین قابل فروش است؟

بله نات کویین از تاریخ 27 اردیبهشت 1403 در صرافی ها لیست شده است و قابل فروش است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.9 13 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
53 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ali
ali
1 ماه قبل

سلام .. آیا زیر 10 میل ناتکوین رو میشه تبدیل کرد ؟

Sahar
Sahar
1 ماه قبل

سلام وقت بخیر ، من ۱۲ خرداد نات کوینهامو انتقال دادم ب ولت تون کیپر اما الان هم موجودی تون کیپرم صفره هم موجودی نات کوینم الان یعنی همشون پریده؟؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  Sahar
1 ماه قبل

با سلام و احترام. اگر مراحل انتقال رو به درستی انجام داده باشید و مقدار کافی نات کوین داشته باشید انتقال صورت گرفته و باید در ولت شما باشد. امکان اینکه ناپدید بشن وجود ندارد.

Sahar
Sahar
پاسخ به  پرستو کاشانی
1 ماه قبل

مراحل رو چندبار چک کردم درست بود اما الان هردو هم ولت هم نات کوین صفره ، ممکنه چندروز طول بکشه تا وارد ولت شه؟؟

Sahar
Sahar
پاسخ به  پرستو کاشانی
1 ماه قبل

بله درسته ولی الان دوروز گذشته و منتقل نشدن ، انگار همشون پریدن 😢 ، موجودی نات کوینهام صفر شده ولت تون کیپرمم صفره

محمد
محمد
2 ماه قبل

سلام
من نات‌کوین هامو بدون تبدیل ب تون‌کوین انتقال دادم ب نوبیتکس

انتقال داده میشه یا پرید؟

پرستو کاشانی
پاسخ به  محمد
2 ماه قبل

با سلام و احترام. مشکلی نیست بدون تبدیل میتونید به هر صرافی انتقال بدید.

پارسا
پارسا
3 ماه قبل

سلام من نات کوین هایی که استخراج کردم رو تبدیل به تن نکردم به طور کلی فقط استخراج کردم و وقتی استخراج تموم شد کار خاصی انجام ندادم تا الان ، باید چکار کنم برای انتقال یا نقد کردنش؟

علی
علی
3 ماه قبل

ی سوال .من 18وخورده نات کوین داشتم .ب کیف وپولو ….انتقال ندادم الانکه صفه ناتو کوین خالیه چجورمیشه فروختش

علی
علی
3 ماه قبل

خوب الانکه اون صفه نات کوین کلا صاف شده ازکجا ترید بزنیم .وبفروشیم

هادی
هادی
3 ماه قبل

سلام وعرض ادب… ازکدام کیف پولها میشه TONخرید که به تون کیپر قابل انتقال باشه.
ممنونم

مهدی
مهدی
پاسخ به  مینا هاشمیان
3 ماه قبل

خانم هاشمیان سلام

من بیست میلیون نات کوین رو به ولت tonkeeper انتقال دادم
از قبل دو واحد ton هم شارژ داشتم برای اینکه کارمزد رو بپردازم
الان کارمزد از ولت کسر شده بیست میلیون ناتکوین هم از ربات بازی کسر شده فقط nft برام نشون نمیده انگار هیچی به ولت اضافه نشده

Did a
Did a
4 ماه قبل

هر ایردراپی که وارد پیش فروش می‌شه صد در صد به مشکل می‌خوره این تجربه ۶ ساله من در زمینه ایردراپ هستش شما آیس نتورک رو دیدید خیلی شیک و مجلسی البته با مقداری کلاهبرداری و حذف خیلی از کاربرها در سه ساعت ۲۰ میلیون دلار سازندش به جیب زد و کلی‌ها هم فروش کردند حالا چرا باید بیایی برای ایردراپی که خیلی راحت می‌تونی استخراجش کنی شما اگر یه سیستم کامپیوتری داشته باشی خیلی راحت در شبانه روز استخراج کن خوب چه نیازیه بری پول بدی و این ایردراپ بی‌ارزش را خریداری کنید من داخل یوتیوب یک پیام زیر این کانال‌های ایرانی ایردراپ دیدم واقعاً برام خیلی جالب بود صاحب کانال زده بود که من ۱۰ میلیون نات کوین رو ۵۰ دلار فروختم بعد این آقا زده بود که چرا خب ما مثلاً زدیم ۱۵ دلار کسی از ما نخریده اون وقت اومده ۵۰ دلار شما رو خریده حقیقت اینجاست که ما برای دروغ گفتن هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنیم و تمامی صاحبان کانال‌های ایردراپی در یوتیوب و اینستا اساتید دروغگویی هستند و من اینجا هستم تا با همه اون‌ها مقابله کنم و تا الان هم موفق بودم بدون هیچ کانالی چون حقیقت همیشه روشن و زلال هستش چه بهتره که ما که می‌تونیم اطلاع رسانی دقیقی بکنیم جلوی ضرر کردن هموطنامون رو بگیریم دوستان عزیز به هیچ عنوان نت‌کوین‌هاتون رو تبدیل به ان اف تی نکنید در این وسط اون هزینه‌ای که برای تند کردید از بین میره چون خریداری وجود نداره صاحبین این کانال‌های یوتیوبی اگر هم دروغ میگن به خاطر این هست که شما رو همچنان به عنوان ساب و دنبال کننده و همچنین رفرال در ایردراپ‌ها داشته باشند به امید روزی که همیشه و همیشه ما ایرانی‌ها هم بتونیم با صداقت کارهامون رو پیش ببریم

Feri
Feri
پاسخ به  Did a
2 ماه قبل

خوشگل پسر دیدی اشتباه می‌کردی و الان می‌تونی هم NFT خودتو به راحتی انتقال بدی به کیف پول هم می‌تونی تمام نات کویین‌های ودت رو تبدیل به دلار یا تومان یا هر ارز دیگه‌ای بکنی زیادی خودتو زرنگ ندون چون کله پا میشی و زندگی عقب میفتی این از من به تو نصیحت

Did a
Did a
4 ماه قبل

چرا دروغ می‌گید کجا ۱۰۰ میلیون نات کوین به قیمت ۲۵۰۰ دلار فروخته شده الانم که ۲۸ اسفند هستش خریداری به اون صورت وجود نداره یعنی یه جورایی مفت می‌خوان بیخودی نرید نت کوین تبدیل به ان اف تی نکنید از اونور هزینه‌هاتون برای خرید تن به باد میره نات کن که هیچ ارزشی نداره من خودم ۴۰۰ میلیون دارم دیدم افرادی رو که ۳۰ میلیارد هم دارند نتیجه می‌گیریم که این کاملاً بی‌ارزشه

Ali
Ali
4 ماه قبل

سلام،من ۱۰م نات رو طبق راهنمایی انجام دادم در کیف پولم یک صفحه که روش ۱۰ م هست اومده میگه میخوای ترانسفر کنی یا در مارکت باز کنی،کدومش رو انتخاب کنم.اسکرین رو ضمیمه میکنم

Screenshot_۲۰۲۴۰۳۱۶_۲۲۲۳۱۲_Tonkeeper
اریان
اریان
4 ماه قبل

من دستم خورد رو ترید زدم ۱۰ میلیونم رفت نمیدونم چی کنم کسی اطلاع داره؟

علی
علی
پاسخ به  اریان
3 ماه قبل

ازمنم رف ولی بعد برگشت

ehsan jamli
ehsan jamli
4 ماه قبل

سلام من ۱۰ میلیون نات کوین از طریق همین مراحلی ک گفتین برای فروش انجام دادم ولی فقط تا انتخاب کیف پول و متصل شدنش انجام شد بعد ۱۰ میلیون نات کوین منو گرفت آیا بر میگرده؟

الیاس
الیاس
پاسخ به  ehsan jamli
3 ماه قبل

سلام. برميگرده خیالت راحت

مجید
مجید
4 ماه قبل

سلام

رضا
رضا
4 ماه قبل

من ۱ میلیارد کوین دارم با کمترین قیمت میفروشم کسی میخواد

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  رضا
4 ماه قبل

………………..تماس بگیرید

رضا
رضا
پاسخ به  رضا
4 ماه قبل

من خریدارم ازت با قیمت مناسب ایدی تلگرام بده پیام میدم

علی
علی
پاسخ به  رضا
3 ماه قبل

چطورمیشه صفحه ک خالیه کوین فروخت آخه راهنمایی کنین

نوید
نوید
4 ماه قبل

سلام من چند وقت پیش یک گزینه اومده بود زدم‌تمام نات کوین هام رفت برای موسس تلگرام آیا اون ها بر میگرده یا سوخته یا هدیه داده شده!!؟

هانا
هانا
پاسخ به  نوید
4 ماه قبل

برگشته به کیف مثل اینکه

مریم شادمان حجتی
مریم شادمان حجتی
5 ماه قبل

من5میلیون جمع شده ولی بلد نیستم به کیف پول انتقال بدم کیف پول 0زده چکارکنم هیچی یادندارم کیف پول تعدادجمع کردم بزارم داخل کیفرپول

mohammadamin ghayedpoor
mohammadamin ghayedpoor
پاسخ به  مریم شادمان حجتی
4 ماه قبل

فعلا نمیشه به کیف پول انتقال داد

علی اکبر
علی اکبر
6 ماه قبل

راست آخه

مهسا
مهسا
6 ماه قبل

سلام صفحه ربات سیاه شده هیچی نمیاد چیکار کنم یک میلیون و 400 هم دارم

miladrazmi
miladrazmi
پاسخ به  مهسا
6 ماه قبل

گوشی رو بزن حالت پرواز

اریا
اریا
پاسخ به  مهسا
6 ماه قبل

تلگرام رو بروزرسانی کن

هانا
هانا
پاسخ به  مهسا
4 ماه قبل

اینترنت مشکل داره

بهرام
بهرام
6 ماه قبل

بینگ ایکس نیاز به احراز هویت داره؟؟

آرشام
آرشام
6 ماه قبل

مگه ولت تلگرام برای کاربران ایرانی خطر مسدود شدن نداره؟

miladrazmi
miladrazmi
پاسخ به  آرشام
6 ماه قبل

سلام
نه بهترین ارز برای کاربران ایرانی هست

رامین
رامین
پاسخ به  آرشام
4 ماه قبل

خزر رو دادیم بهشون دگ از روسیه خیالمون راحته

داریوش
داریوش
6 ماه قبل

بنظرتون حتی کمترین زمان تقریبی هم جهت لیست شدن وجود نداره؟

miladrazmi
miladrazmi
پاسخ به  داریوش
6 ماه قبل

سلام از من بهت نصیحت این نوت کوین مثل بیت کوین بالا میره

مهسا
مهسا
6 ماه قبل

من قصد داشتم به ولت داخل تلگرام انتقال بدم ولی متاسفانه برای ایران فیلتر هست و نیازه شماره مجازی وارد کنیم…