آموزش کامل فروش نات کوین (NOT)

آموزش کامل فروش نات کوین (NOT) | قیمت Notcoin در پیش فروش چند است؟

بروز رسانی جدید 20 اسفند 1402– نات کوین، یک مینی اپ “ضربه برای کسب درآمد” در تلگرام است که اخیرا از راه‌ اندازی و فروش کوپن های نات کوین در پلتفرم Getgems خبر داد. کوپن های نات کوین، NFT‌ هایی هستند که در بلاک چین TON معامله می شوند و به بازیکنان سطح بالا اجازه می‌دهند تا توکن‌های NOT خود را قبل از ایردراپ و در مرحله پیش فرش نات کوین معامله کنند. حال ما در این مقاله قصد داریم به سوالاتی از قبیل “نات کوین قیمت گذاری شد؟” یا “چگونه نات کوین را بفروشیم؟” پاسخ دهیم. همچنین با آموزش گام به گام و تصویری شرکت در پیش فروش نات کوین به منظور معامله و فروش کوپن ها یا ووچرهای Notcoin در Getgems بپردازیم. با ما همراه باشید.

پیش فروش بازی تلگرامی “نات کوین” آغاز شد!

همانطور که می دانید اساساً این اولین توکن میم در شبکه TON است که به این شکل راه اندازی شده است. یعنی با کلیک بر روی دکمه و توسعه اکانت در ربات نات کوین می توانید به اصطلاح ارزدیجیتال ماین کنید.

نات کوین به بازیکنان برتر اجازه می دهد تا قبل از ایردراپ، سکه های استخراج شده را از طریق کوپن های NFT معامله کنند و همچنین سکه های کاربران غیرفعال را می سوزاند.

🔺حداقل مقدار Notcoin استخراج شده مورد نیاز برای تبدیل به کوپن NFT به میزان 10 میلیون سکه است و کوپن بعدی با 100 میلیون سکه در دسترس است. به این ترتیب، کوپن ها فقط برای بازیکنان سخت کوش که حداقل هشت رقم سکه در بازی جمع کرده اند در دسترس است.

کوپن‌ها را می‌توان قبل از راه‌ اندازی توکن برای معامله NOT استفاده کرد و در زمان راه‌ اندازی، به توکن‌های NOT تبدیل می‌ شوند. اگر بازیکنان علاقه ای به معاملات قبل از بازار ندارند، مجبور نیستند در آن شرکت کنند، آنها به سادگی می توانند موجودی Notcoin درون بازی خود را با NOT تعویض کنند.

🔺جمع بندی نتایج مرحله ماینینگ نات کوین (Notcoin) و لیست شدن توکن NOT

Notcoin یک بازی مبتنی بر تلگرام است که در آن کاربران روی تصویر یک سکه ضربه می زنند تا سکه های درون بازی به دست آورند. تیم پشتیبان Notcoin اخیراً تایید کرده است که پیش فروش نات کوین در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل در پایگاه بازیکنان بازی با 26 میلیون کاربر انجام خواهد شد.

مشخص نیست که ارز درون بازی با چه نرخی با توکن NOT معامله می شود، اما سیستم کوپن NFT به بازیکنان اجازه می دهد تا حدس و گمان هایی در مورد قیمت نات کوین در آینده داشته باشند.

بالاترین فروش کوپن نات کوین در روز پنجشنبه از طریق بازار Getgems به قیمت 100 میلیون Notcoin بود که به ارزش 2760 دلار (100 توکن TON) فروخته شد. کوپن های NFT دارای 20 درصد حق امتیاز هستند که سود حاصل از آن صرف تامین مالی می شود نه نقدینگی برای لیست های توکن پس از آن که در زنجیره عرضه شد.

🔺ایردراپ 500 هزار دلاری نات کوین تلگرام انجام شد! 

نکاتی که قبل از نقد کردن نات کوین باید بدانید!

برای فروش ارز نات کوین باید نکاتی را از قبل در نظر داشته باشید که در این بخش ذکر می کنیم و موارد مورد نیاز قبل از شرکت در پیش فروش نات کوین را بررسی خواهیم کرد:

  • برای شرکت در پیش فروش نات کوین باید حداقل 10 میلیون توکن NOT استخراج کرده باشید.
  • با توجه به مشکلات تحریم کاربران ایرانی در تلگرام می توانید به جای استفاده از کیف پول رسمی تلگرام، کیف پول دیگری مانند Tonkeeper یا Tonhub نصب کنید.
  • برای نقد کردن نات کوین های خود، به مقداری تون کوین برای پرداخت کارمزدها نیاز دارید. به طور کلی برای پوشش همه هزینه ها در طول پروسه فروش نات کوین بهتر است حداقل 2 توکن کوین (TON) در کیف پول خود موجود کنید. ارز TON در تمامی صرافی های ایرانی و خارجی پشتیبانی می شود.
  • بازار گت جمز (Getgems) که از آن برای فروش کوپن ها یا ووچر های نات کوین باید استفاه کنید، یک پلتفرم یا بازار خرید و فروش توکن‌ های غیر مثلی (NFT) است که بر بستر بلاک چین TON ایجاد شده است.
  • همانطور که در ادامه خواهید دید برای فروش نات کوین های خود باید وارد بازی تلگرامی شوید و روی گزینه trade کلیک کنید. متاسفانه برای بسیاری از بازیکنان این گزینه فعال نشده است. گفته شده که به مرور قابلیت Trade را به دست خواهند آورد اما هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب کاربران وجود ندارد.

آموزش کامل فروش نات کوین (NOT) با شرکت در پیش فروش آن

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

مکانیزم ساده و در عین حال اعتیاد آور بازی برای کسب درآمد، که در آن کاربران روی تصویر یک سکه ضربه می زنند تا ارز درون بازی را جمع آوری کنند، منجر به انباشت میلیاردها Notcoin شده است. ایردراپ آینده که برای اواخر مارس یا اوایل آوریل هدف گذاری شده است، یک لایه هیجان و انتظار اضافی را در میان جامعه بازی اضافه کرده است.
حال برای تبدیل نات کوین به کوپن و نقد کردن آن در بازار پیش از عرضه، در اولین قدم باید وارد بازی نات کوین شوید، سپس مطابق آموزش گام به گام و تصویری زیر اقدام کنید.

  1. ورود به ربات تلگرامی نات کوین و انتخاب گزینه ترید

    در قدم اول وارد بازی نات کوین در تلگرام شوید و روی گزینه “trade” مطابق تصویر زیر کلیک کنید. 
    ورود به ربات تلگرامی نات کوین و انتخاب گزینه ترید

  2. تبدیل توکن های NOT استخراج شده به کوپن یا ووچر نات کوین 

    حال برای تبدیل توکن های NOT که استخراج کرده اید و فروش آنها برای تبدیل شدن به پول نقد در حساب بانکیتان روی گزینه “Notcoin-Voucher” کلیک کنید و در نهایت گزینه “Continue” را انتخاب نمایید. 
    تبدیل توکن های NOT استخراج شده به کوپن یا ووچر نات کوین 

  3. انتخاب ووچر های 10 میلیونی یا 100 میلیونی نات کوین

    در این مرحله براساس میزان توکن NOT که استخراج کرده اید ووچر خود را انتخاب نمایید. ما کوپن نات کوین 10 میلیونی را انتخاب کردیم. (ما در این آموزش از کیف پول Tonkeeper استفاده کرده ایم.)
    انتخاب ووچر های 10 میلیونی یا 100 میلیونی نات کوین

  4. پرداخت کارمزد برای معامله و تبدیل توکن NOT به کوپن های نات کوین

    در این مرحله باید هزینه ضرب توکن NFT را از طریق ارز دیجیتال تون کوین پرداخت کنید و روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. حال اگر به صفحه اصلی کیف پول خود در بخش “Collection” مراجعه کنید، کوپن های نات کوین برای شما قابل مشاهده است.
    پرداخت کارمزد برای معامله و تبدیل توکن NOT به کوپن های نات کوین

فروش کوپن های نات کوین در بازار Getgems 

برای فروش ووچر NFT نات کوین باید به سایت getgems.io بروید. برای مراجعه به این سایت از داخل کیف پول مطابق تصویر زیر به بخش “browser” بروید و در کادر مربوطه این سایت را جستجو کنید. 

جستجو سایت Getgems

از بالا صفحه روی گزینه “Connect” ضربه بزنید، سپس کیف پول خود را انتخاب نمایید و در نهایت روی “connect wallet” کلیک کنید تا مراحل اتصال کیف پول نات کوین به سایت Getgems تکمیل شود. 

اتصال کیف پول نات کوین به سایت گت جمز

به پروفایل خود یا بخش My NFTs بروید تا بتوانید کوپن های نات کوین خود را ببینید. حال NFT مورد نظر خود را انتخاب کنید، روی گزینه Put on Sale کلیک کنید و قیمت مدنظرتان را تعیین کنید و برای فروش اقدام کنید. 

قیمت هر نات کوین

برنامه های تیم برای توکن سوزی نات کوین

قیمت هر نات کوین در پیش فروش چقدر است؟

با توجه به اینکه خرید و فروش نات کوین هنوز در مراحل اولیه است نوسانات زیادی دارد. اما در زمان نگارش این مقاله و با بررسی داده های معاملات صورت گرفته در پلتفرم Getgems، در حال حاضر پایین‌ ترین قیمت معامله برای هر یک میلیون نات کوین برابر با 7 توکن TON است. قیمت TON در حال حاضر حدود 4 تتر است. با در نظر گرفتن قیمت هر تتر 60 تومان، قیمت هر ده میلیون نات کوین بیش از یک میلیون تومان یا تقریبا 30 دلار محاسبه می‌شود.

برنامه های تیم برای توکن سوزی نات کوین

اعضای تیم Notcoin در روز پنجشنبه در فضای توییتر شرکت کردند که در آن سیستم کوپن را تشریح کردند و همچنین برنامه های خود را برای توکن سوزی نات کوین را در آینده پوشش دادند. در این فضا، تیم توضیح داد هر بار که شخصی با سکه‌ های درون بازی خود یک Boost می‌خرد، آن توکن‌ ها را می‌ سوزاند.

و همانطور که هفته گذشته اعلام شد، Notcoin همچنین به تدریج موجودی توکن های درون بازی بازیکنانی را که برای 30 روز یا بیشتر غیرفعال بوده اند را می سوزاند. توسعه دهندگان روز پنجشنبه گفتند که بیش از 5 میلیارد سکه درون بازی در طول دو روز سوزانده شده است و موجودی کاربران غیرفعال تا زمانی که دوباره بازی کنند با نرخ 5 درصد در روز سوزانده خواهد شد.

در طول Space، تیم همچنین اشاره کرد که بیشترین تخصیص کاربر ممکن برای توکن 0.03 درصد NOT از کل عرضه توکن است. آنها گفتند کاربرانی که بسیاری از بازیکنان دیگر را برای پیوستن به Notcoin دعوت کرده اند، احتمال دارد بیشترین پاداش را دریافت کنند.

پس از راه‌اندازی، نات کوین توسط یک DAO یا سازمان غیرمتمرکز مستقل اداره می‌ شود که در حال حاضر 158000 عضو دارد. در حالی که تیم اعلام نکرده است که DAO دقیقاً چه مسئولیتی را بر عهده خواهد داشت، یا اینکه چه نوع پیشنهادهایی برای رای گیری قرار خواهند گرفت، توسعه دهندگان به یک “متا بازی” در بازی Notcoin اشاره کردند که در آن یک کلیپ صوتی حاوی کد مورس منتشر کردند.

سوالات متداول

نات کوین در کدام صرافی لیست شده است؟

نات کوین هنوز در هیچ صرافی لیست نشده است و قیمت مشخصی ندارد. تیم توسعه نات کوین در حال حاضر یک مرحله پیش فروش را آغاز کرده اند تا تعامل کاربران با کوپن های نات کوین را تجزیه و تحلیل کنند و دریابند که چه مقدار نقدینگی به این پروژه سرازیر می شود. 

بهترین کیف پول های نات کوین کدامند؟

برای فروش نات کوین شما به یک کیف پول برای توکن های NOT نیاز دارید. در حال حاضر بهترین کیف پول نات کوین Tonkeeper و Tonhub است.

روش فروش نات کوین چیست؟

برای آشنایی با فروش نات کوین تلگرام میتوانید آموزش گام به گام و تصویری این مقاله را مطالعه کنید و مطابق دستورالعمل ذکر شده اقدام نمایید.

برای خرید نات کوین چطور اقدام کنیم؟

در حال حاضر امکان خرید نات کوین وجود ندارد، زیرا در هیچ صرافی لیست نشده است و در مرحله پیش فروش است. شما تنها می توانید مانند بازیکنان اولیه وارد بازی نات کوین شوید و توکن TON را استخراج کنید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.8 11 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
45 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پارسا
پارسا
6 روز قبل

سلام من نات کوین هایی که استخراج کردم رو تبدیل به تن نکردم به طور کلی فقط استخراج کردم و وقتی استخراج تموم شد کار خاصی انجام ندادم تا الان ، باید چکار کنم برای انتقال یا نقد کردنش؟

علی
علی
13 روز قبل

ی سوال .من 18وخورده نات کوین داشتم .ب کیف وپولو ….انتقال ندادم الانکه صفه ناتو کوین خالیه چجورمیشه فروختش

علی
علی
13 روز قبل

خوب الانکه اون صفه نات کوین کلا صاف شده ازکجا ترید بزنیم .وبفروشیم

هادی
هادی
30 روز قبل

سلام وعرض ادب… ازکدام کیف پولها میشه TONخرید که به تون کیپر قابل انتقال باشه.
ممنونم

مهدی
مهدی
پاسخ به  مینا هاشمیان
25 روز قبل

خانم هاشمیان سلام

من بیست میلیون نات کوین رو به ولت tonkeeper انتقال دادم
از قبل دو واحد ton هم شارژ داشتم برای اینکه کارمزد رو بپردازم
الان کارمزد از ولت کسر شده بیست میلیون ناتکوین هم از ربات بازی کسر شده فقط nft برام نشون نمیده انگار هیچی به ولت اضافه نشده

Did a
Did a
1 ماه قبل

هر ایردراپی که وارد پیش فروش می‌شه صد در صد به مشکل می‌خوره این تجربه ۶ ساله من در زمینه ایردراپ هستش شما آیس نتورک رو دیدید خیلی شیک و مجلسی البته با مقداری کلاهبرداری و حذف خیلی از کاربرها در سه ساعت ۲۰ میلیون دلار سازندش به جیب زد و کلی‌ها هم فروش کردند حالا چرا باید بیایی برای ایردراپی که خیلی راحت می‌تونی استخراجش کنی شما اگر یه سیستم کامپیوتری داشته باشی خیلی راحت در شبانه روز استخراج کن خوب چه نیازیه بری پول بدی و این ایردراپ بی‌ارزش را خریداری کنید من داخل یوتیوب یک پیام زیر این کانال‌های ایرانی ایردراپ دیدم واقعاً برام خیلی جالب بود صاحب کانال زده بود که من ۱۰ میلیون نات کوین رو ۵۰ دلار فروختم بعد این آقا زده بود که چرا خب ما مثلاً زدیم ۱۵ دلار کسی از ما نخریده اون وقت اومده ۵۰ دلار شما رو خریده حقیقت اینجاست که ما برای دروغ گفتن هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنیم و تمامی صاحبان کانال‌های ایردراپی در یوتیوب و اینستا اساتید دروغگویی هستند و من اینجا هستم تا با همه اون‌ها مقابله کنم و تا الان هم موفق بودم بدون هیچ کانالی چون حقیقت همیشه روشن و زلال هستش چه بهتره که ما که می‌تونیم اطلاع رسانی دقیقی بکنیم جلوی ضرر کردن هموطنامون رو بگیریم دوستان عزیز به هیچ عنوان نت‌کوین‌هاتون رو تبدیل به ان اف تی نکنید در این وسط اون هزینه‌ای که برای تند کردید از بین میره چون خریداری وجود نداره صاحبین این کانال‌های یوتیوبی اگر هم دروغ میگن به خاطر این هست که شما رو همچنان به عنوان ساب و دنبال کننده و همچنین رفرال در ایردراپ‌ها داشته باشند به امید روزی که همیشه و همیشه ما ایرانی‌ها هم بتونیم با صداقت کارهامون رو پیش ببریم

Did a
Did a
1 ماه قبل

چرا دروغ می‌گید کجا ۱۰۰ میلیون نات کوین به قیمت ۲۵۰۰ دلار فروخته شده الانم که ۲۸ اسفند هستش خریداری به اون صورت وجود نداره یعنی یه جورایی مفت می‌خوان بیخودی نرید نت کوین تبدیل به ان اف تی نکنید از اونور هزینه‌هاتون برای خرید تن به باد میره نات کن که هیچ ارزشی نداره من خودم ۴۰۰ میلیون دارم دیدم افرادی رو که ۳۰ میلیارد هم دارند نتیجه می‌گیریم که این کاملاً بی‌ارزشه

Ali
Ali
1 ماه قبل

سلام،من ۱۰م نات رو طبق راهنمایی انجام دادم در کیف پولم یک صفحه که روش ۱۰ م هست اومده میگه میخوای ترانسفر کنی یا در مارکت باز کنی،کدومش رو انتخاب کنم.اسکرین رو ضمیمه میکنم

Screenshot_۲۰۲۴۰۳۱۶_۲۲۲۳۱۲_Tonkeeper
اریان
اریان
1 ماه قبل

من دستم خورد رو ترید زدم ۱۰ میلیونم رفت نمیدونم چی کنم کسی اطلاع داره؟

علی
علی
پاسخ به  اریان
13 روز قبل

ازمنم رف ولی بعد برگشت

ehsan jamli
ehsan jamli
1 ماه قبل

سلام من ۱۰ میلیون نات کوین از طریق همین مراحلی ک گفتین برای فروش انجام دادم ولی فقط تا انتخاب کیف پول و متصل شدنش انجام شد بعد ۱۰ میلیون نات کوین منو گرفت آیا بر میگرده؟

الیاس
الیاس
پاسخ به  ehsan jamli
28 روز قبل

سلام. برميگرده خیالت راحت

مجید
مجید
1 ماه قبل

سلام

رضا
رضا
1 ماه قبل

من ۱ میلیارد کوین دارم با کمترین قیمت میفروشم کسی میخواد

علیرضا
علیرضا
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

………………..تماس بگیرید

رضا
رضا
پاسخ به  رضا
1 ماه قبل

من خریدارم ازت با قیمت مناسب ایدی تلگرام بده پیام میدم

علی
علی
پاسخ به  رضا
13 روز قبل

چطورمیشه صفحه ک خالیه کوین فروخت آخه راهنمایی کنین

نوید
نوید
1 ماه قبل

سلام من چند وقت پیش یک گزینه اومده بود زدم‌تمام نات کوین هام رفت برای موسس تلگرام آیا اون ها بر میگرده یا سوخته یا هدیه داده شده!!؟

هانا
هانا
پاسخ به  نوید
1 ماه قبل

برگشته به کیف مثل اینکه

مریم شادمان حجتی
مریم شادمان حجتی
2 ماه قبل

من5میلیون جمع شده ولی بلد نیستم به کیف پول انتقال بدم کیف پول 0زده چکارکنم هیچی یادندارم کیف پول تعدادجمع کردم بزارم داخل کیفرپول

mohammadamin ghayedpoor
mohammadamin ghayedpoor
پاسخ به  مریم شادمان حجتی
1 ماه قبل

فعلا نمیشه به کیف پول انتقال داد

علی اکبر
علی اکبر
3 ماه قبل

راست آخه

مهسا
مهسا
3 ماه قبل

سلام صفحه ربات سیاه شده هیچی نمیاد چیکار کنم یک میلیون و 400 هم دارم

miladrazmi
miladrazmi
پاسخ به  مهسا
3 ماه قبل

گوشی رو بزن حالت پرواز

اریا
اریا
پاسخ به  مهسا
3 ماه قبل

تلگرام رو بروزرسانی کن

هانا
هانا
پاسخ به  مهسا
1 ماه قبل

اینترنت مشکل داره

بهرام
بهرام
3 ماه قبل

بینگ ایکس نیاز به احراز هویت داره؟؟

آرشام
آرشام
3 ماه قبل

مگه ولت تلگرام برای کاربران ایرانی خطر مسدود شدن نداره؟

miladrazmi
miladrazmi
پاسخ به  آرشام
3 ماه قبل

سلام
نه بهترین ارز برای کاربران ایرانی هست

رامین
رامین
پاسخ به  آرشام
1 ماه قبل

خزر رو دادیم بهشون دگ از روسیه خیالمون راحته

داریوش
داریوش
3 ماه قبل

بنظرتون حتی کمترین زمان تقریبی هم جهت لیست شدن وجود نداره؟

miladrazmi
miladrazmi
پاسخ به  داریوش
3 ماه قبل

سلام از من بهت نصیحت این نوت کوین مثل بیت کوین بالا میره

مهسا
مهسا
3 ماه قبل

من قصد داشتم به ولت داخل تلگرام انتقال بدم ولی متاسفانه برای ایران فیلتر هست و نیازه شماره مجازی وارد کنیم…