درخواست حمایت از ورشکستگی Terraform

اخرین اخبار لونا: درخواست حمایت از ورشکستگی Terraform و کاهش 5 درصدی لونا کلاسیک

این شرکت ادعا می کند که بین 100 تا 500 میلیون دلار دارایی و بدهی برآورد شده دارد.

آزمایشگاه های Terraform، شرکت پشتیبان استیبل کوین UST که اکنون از بین رفته است، درخواست حمایت از ورشکستگی در ایالات متحده داده است.

این شرکت برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه دلاور، با استناد به بدهی ها و دارایی های تخمینی بین 100 تا 500 میلیون دلار، بر اساس پرونده 21 ژانویه، درخواست داد.

کریس امانی، مدیرعامل آزمایشگاه Terraform گفت: جامعه و اکوسیستم Terra انعطاف‌ پذیری بی‌ سابقه‌ ای در مواجهه با ناملایمات نشان داده‌ اند، و این اقدام ضروری است تا به ما اجازه دهد در راستای اهداف جمعی‌ مان به کار خود ادامه دهیم و در عین حال چالش‌های حقوقی که همچنان باقی مانده‌ اند را حل کنیم.

ما قبلاً بر چالش‌ های مهمی غلبه کرده‌ ایم و بر خلاف شانس‌ های طولانی، اکوسیستم پس از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زیاد زنده ماند و حتی به روش‌های جدیدی رشد کرد؛ ما مشتاقانه منتظر حل موفقیت‌ آمیز روند های حقوقی برجسته هستیم.

طبق پرونده دادگاه، شرکت منحل شده بین 100 تا 500 میلیون دلار بدهی تخمینی و به همان میزان دارایی تخمینی دارد.

تشکیل پرونده ورشکستگی تنها چهار روز پس از آن صورت می گیرد که کمیسیون SEC ایالات متحده با به تعویق انداختن محاکمه کلاهبرداری Do Kwon به 25 مارس، پس از دریافت درخواستی مبنی بر تاخیر در رسیدگی از تیم حقوقی Kown، موافقت کرد.

اکوسیستم Terra Money Kwon در می 2022 فرو پاشید. مدت کوتاهی پس از انحلال شرکت، محل اختفای یکی از بنیانگذاران آن Do Kwon ناشناخته ماند تا اینکه در مارس 2023 پس از تلاش برای استفاده از اسناد سفر جعلی برای ترک کشور در مونته نگرو دستگیر شد.

SEC برای اولین بار در فوریه 2023 علیه Terraform Labs و Kwon شکایت مدنی ارائه کرد. هر دو طرف ادعا می‌ کردند که یک “کلاهبرداری چند میلیارد دلاری در اوراق بهادار دارایی‌ های رمزنگاری شده” مربوط به توکن‌هایی که قبلاً UST و ترا (LUNA) نامیده می‌ شدند، ترتیب داده‌ اند.

هم آمریکا و هم کره جنوبی به دنبال استرداد کوان هستند. گمانه زنی های فزاینده ای وجود دارد مبنی بر اینکه کوان ممکن است در هر دو کشور به مجازات های متعدد محکوم شود.

اگر کوان به کره جنوبی مسترد شود، ممکن است با محکومیت 40 سال زندان در این کشور روبرو شود، جایی که گفته می شود اکثر جنایات خود را مرتکب شده است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
3 ماه قبل

👏👏

رضا
رضا
3 ماه قبل

واقعا یه ارز مزخرفه من خودم ازش نوسان گیری میکنم ولی ارزش سرمایه گذاری نداره دیدم از دوستان نوشته لونا ارز قدرتمند یه لره قدرتمندی از صد دلار شد هیچی الآنم کاسه گدایی گرفتن دستشون داران گدایی میکنن خلاصه حواصتون به پولاتون باشه

hengame
hengame
3 ماه قبل

برای سرمایه گذاری کوتاه مدت کلا بهتره یا بلند مدت؟

pegah
pegah
3 ماه قبل

واقعا ارز قدرتمندیه که این همه مدت با این همه تلاطم، دووم اورده