انفجار 600 درصدی ارز دیجیتال پپه قورباغه و تحلیل حرکت بعدی آن

انفجار 600 درصدی ارز پپه قورباغه و بررسی احتمال یک دلاری شدن قیمت آن

در این مقاله، بیایید نگاهی دقیق‌ تر به آنچه در مورد ارز دیجیتال الهام گرفته از میم کوین PEPE در بحبوحه رشد قابل‌ توجه در بازار کریپتو رخ می‌دهد، بیندازیم. بیت کوین (BTC) برای رسیدن به سقف تاریخی جدید خود آماده است. اگرچه این افزایش فقط مربوط به بیت کوین نیست و به سکه های میم مانند پپه نیز کمک می کند. همانطور که قبلا گفتیم پپه (PEPE) می‌تواند یکی از سه سکه‌ ای باشد که شما را در سال 2024 میلیونر کند. ما در ادامه دلایل اصلی رشد خیره کننده این میم کوین با مضمون قورباغه را بررسی خواهیم کرد و پیش بینی های کارشناسان در مورد حرکت بعدی آن را تحلیل می کنیم. 

پامپ 600 درصدی پپه تنها در یک ماه

پپه کوین در زمان نگارش این مقاله در حدود 0.0000066 دلار معامله می شود و با حجم معاملات 3 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته کاملاً فعال بوده است. ارزش کل بازار آن در حدود 2.77 میلیارد دلار است که تقریباً 0.11٪ از کل بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد. قیمت PEPE تنها در 24 ساعت گذشته 66 درصد افزایش یافته است!

چارت هفتگی ارز پپه
چارت هفتگی ارز پپه

احساسات سرمایه گذاران در مورد قیمت آتی پپه کوین در حال حاضر خوش بینانه است و بسیاری به پتانسیل آن خوشبین هستند. شاخص ترس و طمع، که احساسات بازار را اندازه‌ گیری می‌کند، امتیاز 83 را نشان می‌دهد و بیانگر آن است که سرمایه‌ گذاران احتمالاً به دلیل افزایش اخیر قیمت، طمع شدیدی را تجربه می‌ کنند.

🔺تحلیل و پیش بینی دقیق قیمت پپه (PEPE) در سال 2024 🔺

چرا قیمت PEPE افزایش یافت؟

PEPE اخیراً بالا رفته است، همه اینها به لطف تبلیغ جدید هیجان انگیز بایننس در مورد این شت کوین انفجاری 2024 است که واقعاً توجه همه را به خود جلب کرده است. آن‌ها پاداش‌های بسیار وسوسه‌ انگیزی دریافت کرده‌ اند و این امر باعث جذب جمعیت زیادی از سرمایه‌ گذاران شده است.

از زمانی که بایننس این خبر را منتشر کرد، قیمت PEPE در هفت روز گذشته 368 درصد افزایش یافته است. از میان برخی موانع سخت شکسته شده است که انگار اصلا وجود نداشتند. 

اما، اگر با نوسانات ارزهای دیجیتال آشنا هستید، حتما می دانید ارزی که رالی صعودی شدیدی را تجربه می کند، قطعا کاهش قیمت سنگینی را تجربه خواهد کرد. برخی از معامله گران احساس می کنند که PEPE ممکن است کمی سریع افزایش یافته باشد. آنها به این فکر می کنند که شاید وقت آن رسیده است سود های خود را ذخیره کنند و منتظر یک فرصت خرید دیگر باشند. 

اگر اوضاع شروع به آرام شدن کند، این احتمال وجود دارد که PEPE در حدود 0.0000062 دلار تثبیت شود. این می تواند زمینه را برای حرکت هیجان انگیز بعدی آن به سمت بالا فراهم کند.

آیا پپه (PEPE) می تواند این هفته به 1 دلار برسد؟

در حالی که رالی اخیر قیمت PEPE، با افزایش قابل توجه 50.96 درصدی در 24 ساعت گذشته، بدون شک چشمگیر است، رسیدن به 1 دلار در این هفته بسیار بعید به نظر می رسد. با وجود معامله بالای میانگین متحرک ساده 200 روزه و تجربه 19 روز سبز از 30 روز گذشته (که 63 درصد از بازه زمانی را به خود اختصاص می دهد)، قیمت فعلی 0.0000066 دلار فاصله قابل توجهی با پپه یک دلاری دارد.

این شکاف قیمتی عظیم است، که نشان دهنده افزایش 15،800،000درصدی از قیمت فعلی برای رسیدن به 1 دلار است.

چنین جهش چشمگیری در قیمت در یک بازه زمانی کوتاه مانند یک هفته نیاز به افزایش فوق العاده در تقاضا و فشار خرید دارد. دستیابی به این سطح از ارزش گذاری، هجوم قابل توجه سرمایه به بازار را ضروری می کند تا قیمت به سرعت بالا رود. 

با این حال، با توجه به نوسانات تاریخی و غیر قابل پیش بینی بودن بازار ارزهای دیجیتال، چنین جهش عظیم قیمت در بازه زمانی یک هفته بسیار غیرممکن است. همچنین، رسیدن به قیمت 1 دلار به معنای ارزش بازار برای PEPE است که ممکن است بر اساس شرایط بنیادی فعلی و شرایط بازار واقعی یا پایدار نباشد.

بنابراین، شکاف قیمت بر چالش قابل توجه دستیابی به چنین هدف قیمتی بالایی در بازه زمانی مشخص تاکید می کند.

دستیابی به چنین نقطه عطف قیمت قابل توجهی در عرض یک هفته مستلزم یک حرکت صعودی بی سابقه و پایدار است که با توجه به پویایی بازار فعلی غیر محتمل به نظر می رسد.

علاوه بر این، در حالی که PEPE بر اساس ارزش بازار خود از نقدینگی بالایی برخوردار است، بزرگی جهش قیمتی که برای رسیدن به 1 دلار در چنین بازه زمانی کوتاهی لازم است، احتمالاً با سطوح مقاومت قابل‌ توجه و سود گرفتن از سوی سرمایه‌ گذاران مواجه می‌ شود و به طور بالقوه روند صعود را کاهش می‌ دهد. بنابراین، در حالی که عملکرد اخیر PEPE قابل توجه است، افزایش به 1 دلار در طول هفته بیشتر حدس و گمان به نظر می رسد تا واقعی.

منبع: کریپتو تیکر

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
چون می‌گذرد راهی نیست
چون می‌گذرد راهی نیست
1 ماه قبل

صرافی ایرانی هرگاه یه توکن یا میم روی دستش مانده باشه میاد با تحلیل‌های در پیتی باعث ترغیب مردم میشه تا بخرند و صرافی از شر نگهداری و انباشت اون توکن یا میم راحت میشه و در سود و ضرر سود خودش رو به جیب میزنه. مطمئن باشید اگر قرار بود چیزی بالا بره صرافی نگه می‌داشت و در گرانی عرضه می‌کرد و از دو سر سود می‌برد.

ابوالفضل
ابوالفضل
1 ماه قبل

یادم میاد سال 2022 در مورد شیبا همین حرفا زده میشد و بعضیا معتقد بودن شیبا یک دلار میشه 🤣🤣

کسانی که همچین خزعبلاتی سرهم میکنن اصولا هیچ چیزی از بازار ارز دیجیتال نمیدونن

محمد
محمد
1 ماه قبل

وقتی زندگیتون سوخت یکی پرسید چیکار کردی ؟ روت میشه بگی پول ماشینمو دادم پپه غورباغه خریدم؟

رضا
رضا
1 ماه قبل

نامه چندساله میگیم ساده و شیک مجلسی اگر بیت کوین بالا رود همه بالا میروند بعضی با نوسان کوتاه اگر پایین رود همه ریزش میکنند انفجاری خیلی ساده بدون تحلیل تکنیکال

پریا
پریا
1 ماه قبل

و این انفجار توی سی روز ثبت شده

پدرام
پدرام
1 ماه قبل

مثل اینکه بیت کوین کم کم تاثیرات خودشو داره نشون میده روی بقیه رمز ارز ها