سه میم کوین انفجاری

سه میم کوین که امسال شما را میلیونر میکنند!

دیگر آن روزهایی که بیت کوین راهی برای کسب میلیون ها سود بود تمام شده است چون قیمت این ارز خیلی بالا است و هیچ وقت نمیتواند به اندازه میم کوین هایی که پتانسیل رشد های هزار برابری را دارند به معامله گر ها سود بدهد!

توجه: اگرچه میم کوین ها پتانسیل رشد های قابل توجه و انفجاری را دارند ولی ریسک سرمایه گذاری در این دارایی ها هم بالا است. بنابراین حتما تحلیل و تحقیق کافی داشته باشید و با آگاهی و مدیریت ریسک و سرمایه وارد بازار این ارزها شوید.

برخلاف تصوری که اکثر افراد از سرمایه گذاری کوتاه مدت دارند و فک میکنند که کم سود است، میم کوین ها می توانند سرمایه گذاران را در مدت کوتاهی میلیونر کنند. بسیاری از سرمایه‌گذاران رکورد کسب درآمد هزاران یا حتی میلیون‌ها دلاری را در سرمایه‌گذاری‌های خود در میم کوین ها ثبت کرده‌اند. مثلا پپه کوین! شش کیف پول این ارز چیزی در حدود 2 میلیون دلار سود داشته اند.

لیست میم کوین های آینده دار با رشد های جنجالی پایانی ندارد، چون هر چند وقت یک بار یک میم کوین جدید پیدایش میشود. در این مقاله اجازه دهید در مورد سه میم کوین که این پتانسیل را دارند که شما را میلیونر کنند صحبت کنیم.

چیزی که بیشتر است انتخاب یک دارایی برای سرمایه گذاری مناسب اهمیت دارد، داشتن استراتژی مناسب است. سرمایه گذاران باید به دنبال فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری به روش صحیح باشند. تنها در این صورت است که می‌توان به نتایج دلخواه رسید، در غیر این صورت نوسانات بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌ های شما را از بین می‌برد. سیگنال های بازار نشان میدهند سه میم کوینی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم در بازار صعودی امسال بهترین عملکرد را خواهند داشت.

دوج کوین

دوج کوین محبوب ترین و مشهورترین میم کوین بازار است که بیش از یک دهه بر بازار سکه های میم تسلط داشته است. اگرچه این سکه با ارزش ترین و یا با گران ترین میم کوین بازار نیست، ولی به دلیل محبوبیت و سابقه سودهای سنگین، همیشه اولویت خیلی ها بوده است.

جالب است بدانید که ایلان ماسک هنوز هم طرفدار دوج کوین است و مدام از این ارز حمایت میکند. در جدیدترین سخنرانی اش ایلان ماسک گفته است که بزودی مردم میتوانند با دوج کوین اتومبیل های تسلا را بخرند و از این ارز به عنوان ارز مردمی یاد کرده است در حالی که گفته بیت کوین فقط مال پولدارهاست!

روی دکمه زیر کلیک کنید تا ویدیو سخنرانی ایلان ماسک را در ابنستاگرام مشاهده کنید:

در سال 2021، دوج کوین به بالاترین سطح قیمت تاریخ خود یعنی 0.7376 دلار رسید که حدود 70 درصد بیشتر از قیمت فعلی آن بود. در حال حاضر، تحلیلگران بر این باورند که در چند ماه آینده، Dogecoin این پتانسیل را دارد که پس از افزایش 500 درصدی قیمت، به بالای 1 دلار برسد.

سیگنال صعودی دوج کوین

بونک

پس از هفته ها روند نزولی، BONK بالاخره رشد قیمتی از خود نشان داده است و به نظر میرسد این رشد در روزها و هفته های آینده نیز ادامه داشته باشد. بونک یکی از محبوب ترین میم کوین های مبتنی بر سولانا است و به دلیل کمک هایش به جامعه خود شناخته شده است. این میم کوین با شعار «برای مردم، توسط مردم» راه‌اندازی شد. به دلیل شهرت آن در جامعه کریپتو، تحلیلگران بر این باورند که BONK ممکن است در آینده رشد قابل توجهی داشته باشد. البته اگر به عملکرد گذشته اش در چند ماه اخیر نگاه کنیم چنین چیزی دور از ذهن نیست. 

در نتیجه لیست شدن بونک در صرافی های برتر مثل بایننس تقاضا برای خرید و فروش این میم کوین رو به رشد است.

شیبا اینو

شیبا اینو که به قاتل دوج کوین مشهور است و اگر در زمان مناسب وارد بازارش شوید و صبور باشید میتوانید سودهای میلیونی به دست آورید. پس از دوج کوین، شیبا دومین سکه پرطرفدار میم است. تقریباً سه سال پیش به بالاترین حد خود یعنی 0.00008845 دلار رسید و اکنون دوباره به دنبال دست یافتن به آن است. از آنجایی که قرار است طی چند ماه آینده شاهد یک بازار صعودی باشیم، شیبا اهداف بالاتر از این ها هم دارد.

پس از مبارزه با روزهای بی رمق در بازار پیش از هاوینگ، SHIB توانسته بازگشت کاملی داشته باشد و طی یک هفته 22 درصد افزایش یافته است. 

رافائلا لیگو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، الگوی مشابهی را که در سال 2021  ظاهر شده بود را سیگنالی صعودی میداند. این نشان دهنده احتمال افزایش شیبا اینو به بالای 0.00014 دلار است. یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال، جاون مارکس، با پیش بینی های رافائلا موافقت کرده است. او افزود که وقتی شیبا اینو وارد محدوده 0.00008 دلار شد، مسیر رسیدن به 0.0001553 دلار در یک چشم به هم زدن هموار میشود.

سیگنال صعودی شیبا

با نوسان قیمت ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ بیت کوین، بازار کریپتو میلیون ها دلار ضرر را متحمل شد. با این حال، رالی صعودی در آینده نزدیک قرار است چندین برابر این ضرر ها را بازگردد. پیش‌بینی می‌شود که این بازار صعودی در حالی اتفاق بیفتد که میم کوین‌ها و توکن‌های هوش مصنوعی بر بازار تسلط داشته باشند و برای مدت طولانی رونق بگیرند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mohamad
Mohamad
9 روز قبل

خرید مقداری ارز ریپل.شیبا. فلوکی و بیبی دوج برای بلند مدت مطمئنا سود آوری بسیاری خواهد داشت البته در بلند مدت بسیاری از ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد اما ارزهای باارزش آینده دار ارزان.. امروز ارزان و شاید فردا بسیار گران‌تر باشند