چرا قیمت هدرا (HBAR) پامپ شد؟ آیا صعود ادامه دار است؟

HBAR، ارز رمزنگاری شده بومی پروژه هدرا هش گراف، با رشد خیره کننده اش خیلی ها را غافلگیر کرد. روز سه شنبه، 13 آوریل، غول مالی بلک راک اعلام کرد که از بلاک چین Hedera برای توکن کردن صندوق بازار پول خود استفاده می کند. همین باعث رکورد شکنی این ارز شد. ولی ایا این فاندا مثبت میتواند یک صعود ادامه دار برای هدرا به ارمغان بیاورد؟

بلک راک قیمت هدرا (HBAR) را بالا برد!

صرافی Archax، یک صرافی دارایی دیجیتال در لندن، صندوق بازار پول بلک راک را در بلاک چین هدرا هش گراف (HBAR) توکن کرده است.

این دستاورد از طریق همکاری بین صرافی آرچکس، بنیاد HBAR، و Ownera، یک پلتفرم دارایی های دیجیتال درجه یک سازمانی امکان پذیر شد.

این نقطه عطف نشان‌ دهنده توکن‌ سازی موفقیت‌ آمیز در بلاک چین Hedera است. abrdn به عنوان بزرگترین مدیر فعال ثروت در بریتانیا بر اهمیت این حرکت در دنیای ارزهای دیجیتال تأکید بسیار زیادی دارد.

خوب، این پیشرفت برای ایجاد یک سیگنال صعودی قوی برای هدرا (HBAR) کافی بود. حجم معاملات روزانه HBAR با 5440 درصد افزایش به 2.3 میلیارد دلار رسیده است. همچنین، این اولین بار در دو سال گذشته است که قیمت هدرا (HBAR) تا 0.15 دلار افزایش یافته است. اگر گاوها به حفظ این شتاب ادامه دهند، می‌توانیم شاهد ادامه این رالی به سطوح بالای سقف تاریخی باشیم.

تحلیل تکنیکال ارز هدرا (HBAR)

شاخص قدرت نسبی (RSI) با چشم انداز صعودی مطابقت دارد که نشان دهنده یک حرکت رو به رشد است و ممکن است قیمت HBAR را به سمت بالا سوق دهد. البته این را در نظر بگیرید که بازه های اصلاحی بدون شک شکل خواهند گرفت.

خرید و فروش تتر پی98

با توجه به پتانسیل افزایش بیشتر، هدرا با رسیدن به نقاط عطف روانی مانند 0.2000 دلار یا حتی 0.3000 دلار در یک سناریوی فوق العاده صعودی می تواند بالاتر از این ها هم برود. با این حال، این مسیر به قدرت گاو های هدرا بستگی دارد.

نوسانات قیمت ارز هدرا (HBAR)
نوسانات قیمت ارز هدرا (HBAR)

در مقابل، افزایش ذخیره سود می تواند منجر به کاهش قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد. شایان ذکر است، فشار فروش قابل توجهی نیز احتمالاً در حدود 0.1096 دلار است، جایی که حجم معاملات افزایش یافته نشان دهنده حضور قابل توجه فروشنده است.

شکست زیر میانگین متحرک 21 روزه (SMMA) در 0.1038 دلار، سناریو صعودی را به چالش می کشد. چنین سناریویی ممکن است باعث یک روند نزولی برای HBAR شود. اگر سطح 0.10 از دست برود حمایت بعدی در حدود سطح 0.0815 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments