سیگنال رشد بیت کوین تا 150 هزار دلار

بیت کوین آماده صعود تا 150 هزار دلار بعد از هاوینگ!

کندریک معتقد است که لیکویید شدن معاملات اهرمی مسیر را برای روند صعودی بازار کریپتو هموار کرده است و این بازار آماده است تا از موقعیت فعلی خود پامپ و صعود قابل توجهی داشته باشد.

جف کندریک، تحلیلگر مشهور بانک استاندارد چارترد و رئیس تحقیقات دارایی های دیجیتال، معتقد است که بیت کوین (BTC) احتمالاً پس از هاوینگ به دلیل معاملات اهرمی کمتر در بازار، روند صعودی خواهد داشت.

کندریک در طی مصاحبه ای با بلومبرگ گفت که محیط فعلی بازار که دارای اهرم کمتری است، می تواند ارزش بیت کوین را به سمت هدف قیمتی 150000 دلاری تا پایان سال سوق دهد.

خرید و فروش تتر پی98

در روزهای پایانی هفته قبل از رویداد هاوینگ، بیت کوین با تشدید تنش ها در خاورمیانه،نوسانات بسیاری داشت که باعث لیکویید شدن خیلی از معاملات شد. با انتشار اخبار حملات ایران علیه اسرائیل، بیت کوین تقریباً 10 درصد سقوط کرد و قیمت کل ارزهای دیجیتال در بازار را با خودش پایین کشید.

بیت کوین از 71000 دلار به 65000 دلار و سپس به 61000 دلار در یک روز سقوط کرد. بیش از 300000 تریدر لیکویید شدن و مبلغ انحلال معاملات به 1.8 میلیارد دلار رسید. حمام خو آخر هفته، میلیون ها معامله اهرمی بیت کوین را از بین برد، و در 13 آوریل، رکورد بالاترین انحلال روزانه از اکتبر 2023 شکسته شد.

حالا کندریک تحلیل گر مشهور معتقد است که انحلال موقعیت های اهرمی مسیری را برای روند صعودی بازار کریپتو باز کرده است و بیت کوین آماده است که از موقعیت فعلی خود به سمت بالا حرکت کند. 

اما تنها این نیست. ETF ها هم برای هدایت روند صعودی بیت کوین قوی عمل میکنند. علاوه بر موقعیت‌های اهرمی کمتر در بازار، کندریک همچنین به جریان‌های ورودی به صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) و اخبار مثبت مورد انتظار از وضعیت بین ایران و اسرائیل به عنوان کاتالیزورهای بالقوه برای روند صعودی بیت کوین اشاره کرد.

اگرچه در حال حاضر جریان های نقدی ETF بیت کوین متوقف شده است، این تحلیلگر انتظار دارد که طی 18 تا 24 ماه آینده با سررسید بازار، جریان سرمایه 50 تا 100 میلیارد دلاری وارد بازار ای تی اف بیت کوین شود. کندریک با تشبیه فضای ETF بیت کوین به فضای طلا، پیش بینی کرد که ادامه ورود سرمایه گذاران به بازار ای تی اف بیت کوین در طول زمان، میتواند بیت کوین را تا پایان سال 2024 به 150000 دلار و تا سال 2025 به 200000 دلار برساند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments