معرفی و بررسی 3 ارز دیجیتال آینده دار زیر 0.1 دلار با احتمال رشد غافلگیر کننده (9 اسفند 1402)

معرفی و بررسی 3 ارز دیجیتال آینده دار زیر 0.1 دلار با احتمال رشد غافلگیر کننده (9 اسفند 1402)

از آنجایی که هفته‌ ای دیگر در بخش ارزهای دیجیتال شروع شده است، اکثر دارایی‌ها وارد یک جنون صعودی شده‌ اند. چراکه بسیاری از آن‌ها سود قابل توجهی را ثبت کرده‌ اند و برخی از آنها پتانسیل سرمایه‌ گذاری بهتری نسبت به سایر ارزها نشان می‌ دهند در حالی که همچنان با قیمت زیر 0.1 دلار در دسترس هستند. 

در این زمینه، Finbold ارز های دیجیتال آینده دار را تجزیه و تحلیل کرده است تا به فهرستی از سه فرصت سرمایه‌ گذاری دست یابد که در حال حاضر با کمتر از ده سنت به ازای توکن در حال نوسان هستند و می‌توانند یک فرصت سرمایه گذاری عالی برای معامله‌ گران و سرمایه‌ گذاران کریپتو در این هفته باشند.

خرید و فروش دوج کوین پی98

دوج کوین (DOGE)

با افزایش سرمایه گذاری در دوج کوین، قیمت این ارز دیجیتال محبوب در آستانه رسیدن و عبور از قیمت 0.10 دلار است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار این میم کوین محبوب عدد بالای 70 را نشان می دهد که همزمان با یک اطلاعیه ارتقا و بروز رسانی شبکه است.

چارت ماهانه دوج کوین
چارت ماهانه دوج کوین

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده توسط فینبولد، در حال حاضر دوج کوین با قیمت 0.09545 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 5.30 درصدی در بازه زمانی روزانه، همراه با پیشرفت 12.53 درصدی در هفت روز گذشته و رشد 18.77 درصدی در ماه گذشته است.

فلوکی اینو (FLOKI)

در همین حال، فلوکی (FLOKI) رقیب Dogecoin یکی دیگر از دارایی‌ های رمزنگاری شده است که از شیدایی جدید بازار میم کوین ها و آخرین اعلامیه 10 میلیون دلار کمک مالی اضافی از سوی آزمایشگاه‌ های DWF – یک سازنده بازار دارایی دیجیتال پیشرو و شرکت سرمایه‌ گذاری Web3 – بهره می‌ برد و میتوان آن را در دسته شت کوین های انفجاری 2024 قرار داد.

چارت ماهانه فلوکی اینو
چارت ماهانه فلوکی اینو

از نظر قیمت، فلوکی در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.00004949 دلار معامله می شود که یک رالی چشمگیر 15.34 درصدی در 24 ساعت گذشته به دست آورده و در طول هفته گذشته افزایش 48.36 درصدی را تجربه کرده است.

گالا (GALA)

در نهایت، گالا (GALA) یکی دیگر از توکن‌ های زیر 0.10 دلار است که به لطف شکل‌ گیری یک الگوی صعودی به افزایش اعتماد سرمایه‌ گذاران و صعود بالقوه تا 0.05 دلار اشاره می‌ کند تا به ستاره‌ای در صنعت کریپتو تبدیل شود. 

چارت ماهانه ارز گالا
چارت ماهانه ارز گالا

قیمت گالا در حال حاضر 0.03898 دلار است که نشان دهنده افزایش 18.77 درصدی در 24 ساعت گذشته، همراه با پیشرفت 37.81 درصدی در نمودار هفتگی و همچنین 67 درصد در ماه گذشته است. 

به طور کلی، دارایی‌ های رمزنگاری فهرست شده فرصتی بهینه برای سرمایه‌ گذاری در این هفته فراهم کرده است، مشروط بر اینکه سودهای به دست آورده خود را حفظ کنند و با هیچ مانع قابل‌ توجهی مواجه نشوند که فشار نزولی را بر آن‌ ها تحمیل کند. با این حال، انجام تحقیقات شخصی و در نظر گرفتن مدیریت ریسک و سرمایه هنوز ضروری است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.2 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میرزاتقی
میرزاتقی
2 ماه قبل

عع حاجی شما به کجا وصلین فلوکیو قبل پامپ معرفی کردییییین
ایول

ardalan
ardalan
2 ماه قبل

شیبا چی پَ؟؟

ali
ali
2 ماه قبل

ممنون از بابت تحلیل فلوکی ،،،،، منتظره تحلیل های بیشترتون در باره ی فلوکی هستیم . با تشکر