سه الت کوین برتر در الت سیزن 2024

3 آلت کوین برتر با احتمال رشد 50 تا 100 برابری در آلت سیزن 2024

در آلت سیزن 2024 آلتکوین های برتر برای خرید، میتواند شامل فچ ای آی (FET)، ژوپیتر (JUP) و پپه (PEPE) باشد که در بازار صعودی بازدهی قابل توجهی دارند.

  • فچ ای آی از هوش مصنوعی برای تراکنش های مبتنی بر بلاک چین استفاده می کند.
  •  ژوپیتر نقدینگی را با ابزارهای معاملاتی نوآورانه در سولانا افزایش می دهد.
  •  پپه افزایش قیمت شیبا اینو را دنبال می کند، که نشان دهنده پتانسیل رشد صعودی است.

چشم انداز ارزهای دیجیتال شاهد روند صعودی قابل توجهی است که توجه تریدر ها را به این سه آلتکوین امیدوارکننده برای دستاوردهای بزرگ جلب کرده است. فچ ای آی (FET)، ژوپیتر(JUP) و پپه(PEPE) آلتکوین های پیشرو در زمان صعودی شدن بازار هستند. حدس و گمان هایی وجود دارد که این توکن ها احتمالاً بین 50 برابر و 100 برابر، پامپ شوند.

1. فچ ای آی (FET) در صدر جدول خرید تریدرها

فچ ای آی (FET) با شبکه غیرمتمرکز یادگیری ماشینی خود بر اساس فناوری بلاک چین، یک تغییر انقلابی در صنعت کریپتو را رهبری می کند. هدف این سیستم ساده‌سازی تراکنش‌های دیجیتال و افزایش تجربه کاربر با شبکه غیر متمرکز است.

ارز فچ ای آی

رشد اخیر فچ ای آی، این آلت کوین را به یک توکن محبوب تبدیل کرده است. به ویژه آنهایی که مشتاق سرمایه گذاری ها در بازار ارزهای هوش مصنوعی هستند. فچ ای آی به عنوان یک توکن ساخته شده با فناوری هوش مصنوعی، تکنولوژی هوش مصنوعی را برای تریدر ها در دسترس تر کرده است.

قیمت فچ ای آی با افزایش بیش از 4 درصدی نشان دهنده روند صعودی است. هفته گذشته به دلیل روند مثبت بازار شاهد افزایش بیش از 7 درصدی قیمت این توکن بودیم. این افزایش ارزش بازار آن را به 2 میلیارد دلار رسانده و در رتبه 54 جهان قرار داده است. در یک سال اخیر، ارزش فچ ای آی 746 درصد افزایش یافته است که نشان می دهد ممکن است در سال 2024 یک رشد بزرگ در بازار آلت کوین ایجاد کند.

2. ژوپیتر (JPU)

ژوپیتر (JUP)، یک  توکن تامین کننده لیکوییدیتی در بلاک چین سولانا است که به دلیل انتخاب دقیق و مسیریابی کارآمد برای تریدر ها مورد توجه قرار گرفته است. به علت وجود ویژگی افزایش تعامل کاربران، گروه ژوپیتر با ابتکار و نوآوری یعنی ابزارهای میانگین هزینه دلار در چشم سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران سولانا برتر شده است. 

ارز ژوپیتر

در سال گذشته، توکن ژوپیتر علیرغم کاهش اخیر، رشد قابل توجهی را نشان داده است. قیمت ژوپیتر در حال حاضر در بازار کمتر از قیمتی که قبلا داشت معامله می‌شود، که هم نشان‌دهنده علاقه مداوم تریدرها و هم به جریان افتادن بازار کریپتو است، اگرچه تغییرات کوتاه‌مدت نشان‌دهنده تردید بازار است.

ارزش ژوپیتر در هفته گذشته به دلیل روند صعودی بازار 14 درصد افزایش داشته است.و طی دو روز گذشته تا 8 درصد رشد کرده است. این توکن در رتبه 62 در CoinMarketCap قرار دارد.

3. پپه (pepe)

پپه (PEPE)، یک میم کوین نسبتاً جدید در شبکه اتریوم است. این ارز درحال رشد درست زمانی را یاداوری میکند که شیبا اینو (Shiba Inu) و دوج کوین (Dogecoin) یک رشد صعودی بی سابقه داشتند. ارزش پپه در سال گذشته 196 درصد افزایش یافته است، اگرچه در ماه گذشته افت جزئی را تجربه کرده است.

ارز پپه

هفته گذشته شاهد افزایش 20 درصدی ارزش قیمتی پپه بودیم و طی ماه گذشته، ارزش قیمتی این میم کوین 26 درصد افزایش داشت. پپه (Pepe) در حال حاضر در CoinMarketCap در رتبه 30 قرار دارد و بحث هایی در مورد پتانسیل آن برای ایجاد یک رالی قابل توجه و یک رشد صعودی در میان آلت کوین ها در سال 2024 وجود دارد.

جمع بندی

با بهبود بازار، ژوپیتر(JPU)، فچ ای آی (FET) و پپه (PEPE) از گزینه های برتر برای سرمایه گذارانی که به دنبال رشد قابل توجه هستند میباشند. پتانسیل ثابت شده آنها برای بازدهی بالا این 3 ارز را به توکن های کلیدی در آلت سیزن 2024 نشان می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments