رالی صعودی بیت کوین

تحلیل روند دوج کوین و احتمال ادامه رالی صعودی آن

افزایش قیمت دوج کوین (Dogecoin) پس از یک منطقه اصلاح طولانی مدت، شایعاتی مبنی بر ورود این میم کوین به یک روند صعودی را نشان میدهد. دوج کوین امروز دارنده ی رتبه 8 در کوین مارکت کپ است و با ارزش قیمتی 0.1584دلار معامله میشود. طی 24 ساعت گذشته این میم کوین محبوب 2.52% کاهش داشته است. اما در هفت روز گذشته با 16.19% ، همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.حجم معاملات دوج کوین هم 38 درصد افزایش یافته است.

در میان همه این فراز و نشیب‌ها، احتمال افزایش روند صعودی دوج کوین (Dogecoin) توسط بسیاری از تحلیلگران پیش بینی شده است. به دلیل شرایط بازار و دخالت نهنگ ها احتمالا دوج کوین به زودی یک رالی صعودی را تجربه خواهد کرد.

بر اساس داده های هشدار نهنگ، نهنگ ها در چهار تراکنش بیش از 767 میلیون دوج کوین را از صرافی رابین هود جابه جا کرده اند. تمامی این تراکنش ها در 24 ساعت گذشته انجام شد و دوج کوین به سه آدرس کیف پول منتقل شد و این دلیل کاهش قیمت  امروز دوج کوین (Dogecoin) بود.

نمودار قیمت بیت کوین

ایلان ماسک قیمت دوج کوین را پامپ کرد

ایلان ماسک بار دیگر مخاطبان را در مورد پذیرش دوج کوین (Dogecoin) برای پرداخت در شرکت خود (تسلا)، وسوسه کرده است. در اوایل ماه مارس، ایلان ماسک در مورد امکان پذیرش دوج کوین (Dogecoin) در رویدادی در کارخانه تسلا در آلمان صحبت کرد. در این مکالمه از او پرسیده شد: 

چه زمانی میتوانیم تسلا را با دوج کوین بخریم؟

سوال یکی از تماشاگران

ایلان گفت: 

به دلایلی احتمال دارد بخواهم امکان خرید تسلا با دوج کوین را فراهم کنم.

در حال حاضر شرکت تسلا پذیرش  دوج کوین (Dogecoin ) را برای خرید کالا در تسلا اعلام کرده است. شرکت EV همچنین گفت که در حال حاضر تنها ارزی که برای خرید می پذیرد دوج  کوین است.

دوج کوین و تسلا

تسلا همچنین اعلام کرد:

ما فقط  دوج کوین (Dogecoin) را می پذیریم. تسلا نمی تواند دارایی دیجیتال دیگری را دریافت یا شناسایی کند. مطمئن شوید که خرید خود را با دوج کوین انجام می دهید. ارسال هرگونه دارایی دیجیتال دیگر ممکن است منجر به گم شدن یا از بین رفتن دارایی شود.و این ارزهای دیجیتال به خریدار بازگردانده نمی شود.

این دومین باری است که تسلا پیشنهاد خرید با ارز دیجیتال را می دهد. این شرکت در سال 2021 بیت کوین را پذیرفت اما به زودی امکان پرداخت با بیت کوین را حذف کرد.

آیا بیت کوین در حال تجربه رالی گاوی است؟

 تحلیلگر معروف (Behdark) خبر ورود دوج کوین ( Dogecoin) به رالی گاوی را به اشتراک گذاشته است. طبق تحلیل او، این میم کوین دقیقاً بالای 0.1 دلار پشتیبانی شده است که در صورت کاهش قیمت به بازیابی ارزشش کمک می کند. علاوه بر این، او اطلاعاتی  را در مورد بررسی های 900 روز گذشته به اشتراک گذاشت و به این نتیجه رسید که دوج کوین (Dogecoin) برای مدت طولانی در منطقه اصلاح بوده و پس از این  به یک روند صعودی وارد میشود.

علاوه بر این، او ادعا کرد که روند صعودی برای دوج کوین از اکتبر 2023 ادامه داشته است و فقط با چند فراز و نشیب مواجه شده است. با این حال، پیش بینی این تحلیلگر بازار کریپتو، چندان توسط جامعه پشتیبانی نشده است. سرمایه گذاران بر این باورند که دوج کوین ، این پادشاه میم کوین ها به کمی زمان بیشتر و فشار صعودی بیشتری برای یک رالی صعودی نیاز دارد.

از آنجایی که دوج کوین فقط چند روز یا چند هفته با رالی صعودی  فاصله دارد، اعلام تسلا قیمت و تقاضای آن را افزایش داده است. بار دیگر، ایلان ماسک گفت:

 قصد دارم دوج کوین را به ماه بفرستم

پیش بینی می شود که دوج کوین قصد دارد به بالاترین حد خود در یک هفته برسد، که ممکن است در صورت عبور از سطح مقاومت در 0.162 دلار اتفاق بیفتد و هنگامی که از سطح مقاومت بالاتر رفت، تا 0,1944 دلار افزایش یابد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments