بررسی روند دادگاه ریپیل

تحلیل قیمت ریپل و احتمال 10 دلاری شدن آن پس از دادگاه Sec

با توجه به اخبار اخیر در مورد، دادگاهی شدن ریپل و پیگیری سرمایه گذاران این ارز، دارندگان ریپل (XRP) باید خوش‌بین باشند، زیرا دفاع ریپل در دادگاه sec در حال طی کردن مراحل پایانی و جبران خسارت است. طبق بررسی های فاندامنتال، نمودار ریپل پس از شکست در بالای یک دلار، طی یک رالی صعودی به 10 دلار خواهد رسید.

  • قیمت ریپل (XRP) پتانسیل بسیار زیادی برای رشد قابل توجه در سال 2024 نشان می دهد.
  •  برنده شدن ریپل در دادگاه و پایان پرونده قضایی می تواند با یک رشد صعودی از اوج قیمت تاریخی قبلی (ATH) پیشی بگیرد.
  •  سطوح کلیدی این هفته ریپل، حمایت 0.5315 دلار و مقاومت در 0.55 دلار پیش بینی میشوند.

با توجه به اینکه ریپل مرحله جبران خسارت را در دادگاه sec در ششمین روز ماه می به پایان رساند، دادگاه اما نتیجه را در 22 می اعلام خواهد کرد. در همین حال، قیمت‌ ریپیل در بازار کریپتو با وجود پس گرفتن ضررهای ناشی از فروش هفته گذشته، همچنان در نوسان است. قیمت XRP از 0.4786 دلار بازگشت و پایین ترین قیمت اخیر آن به 0.57 دلار رسیده است. با این حال، نوسانات بالا جریان حرکت صعودی بازار ارزهای دیجیتال را کاهش داد وهمین اتفاق به اصلاح به قیمت 0.5415 منجر شد.

بررسی روند دادگاه ریپیل (XRP)

پس از ارائه آخرین پاسخ از سوی کمیسیون sec، در حالی که اسناد ثبت شده توسط آژانس محرمانه بود، انتظار می رود دادگاه نسخه های ویرایش شده را در 8 می در اختیار عموم قرار دهد.

بر اساس جدول زمانی ارائه شده، کارشناسان پیش بینی می کنند که قاضی تورس می تواند حکم نهایی را در سه ماهه سوم سال تقریبا در سپتامبر صادر کند.

در حالی که به نظر میرسد دادگاه ریپل در حال طی کردن لحظات پایانی است، احتمال دارد به دلیل درخواست تجدید نظر روند به جریان افتادن پرونه بیشتر ادامه پیدا کند. در عین حال، این احتمال وجود دارد که دو طرف بر سر راه حلی به توافق برسند و در نتیجه به زودی حکم صادر شود.

سرمایه‌گذاران انعطاف‌پذیری خود را برای حفظ ریپل (XRP) نشان داده‌اند و برخی خوش‌بینانه منتظر روند صعودی بزرگ‌تر ارزش توکن تا اواخر سال هستند.

یک حکم به نفع ریپل می تواند توجه قابل توجهی از تریدر ها را به این توکن جلب کند. وضعیت ریپل هنوز در دادگاه SEC مشخص نیست و با یک جریمه سنگین 2 میلیارد دلاری برای نقض قوانین اوراق بهادار(SEC ) ایالات متحده به ویژه برای فروش مستقیم ریپل (XRP) مواجه شده است.

پیروزی جزئی قبلی XRP را به 0.93 دلار رساند اما نتوانست مقاومت روانی 1 دلار را برطرف کند. سرمایه گذاران در حال حاضر منتظر افزایش عمده در روند صعودی هستند و به بی صبرانه منتظر رسیدن ارزش ریپل به بالاترین سطح تاریخ در 3.4 دلار و صعود بعدی به 10 دلار هستند.

تحلیل تکنیکال ریپل

قیمت ریپل (XRP) با توجه به یک سیگنال خرید از شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) به احتمال زیاد صعودی میشود.

نمودار بررسی قیمت ریپیل(XRP)
نمودار بررسی قیمت ریپیل(XRP)

حمایت در قیمت 0.5315 دلار توسط میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) تقویت شده است. این منطقه همچنین با سطح مرزی که در بالای الگوی نزولی وجود دارد حمایت میشود.

  • دو سطح کلیدی جهت کوتاه‌مدت ریپل (XRP) را تعیین می‌کنند، جایی که یک وقفه بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه و متحرک نمایی 200 روزه می‌تواند افراد بیشتری را تشویق کند تا توکن را با پیش‌بینی بازگشت به بالای 0.6 و 0.7 دلار بخرند.

از سوی دیگر، از دست دادن حمایت 0.5315 دلار می تواند روند صعودی را باطل کند و باعث عقب نشینی به قیمت 0.5 دلار شود. موقعیت ریپل (XRP) در زیر دو میانگین متحرک کلیدی نیز یک پرچم قرمز است به همین دلیل تریدر ها باید محتاط باشند.

اگر روند نزولی زیر 0.5 دلار ادامه یابد، قیمت ریپل ممکن است گزینه ای جز جستجوی نقدینگی در 0.48 دلار یا 0.45 دلار نداشته باشد زیرا فشار فروش شدیدتر میشود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ندا بابکان
ندا بابکان
10 روز قبل

آخه برادر من، خواهر من، مادر من.
ریپل در اوج ورود پول در بازار کریپتو ۲ دلار شد که الان مانیفست ۱۰ دلاری براش می نویسی.
مناره مگه میشه !!؟
نگید
حرفای آخوندی نزنید

آخرین ویرایش10 روز قبل توسط ندا بابکان
ناشناس
ناشناس
10 روز قبل

Xrp یک dead coin هست گول نخورید

مسعود
مسعود
10 روز قبل

اینا همش شایعات ودروغهایه که خودزیرمجموعه وشرکت ریپل منتشرمیکنه تاسرمایه گذارهایی که دائم ازطرف ریپل متضررشدندرودوباره سمت خودش بکشونه وجریمه خودش روازجیب اون بدبختا پرداخت کنه وگرنه ریپل هیچ برنامه ای برای اینده نداره وچیزی جزضررنیست ارزهای خیلی بهتروسوده غیرازریپل وجوددارندکه میتونیدروی اونهاسرمایه گذاری کنیدمثل سولانا کاردوانا یا میم کویینهای شیبا ودوج،ریپل یه شیادوکلاهبرداره وفقط بادروغ وشایعه خودشونگه داشته وبزودی ورشکست میشه