سه الت کوین نجومی

این سه ارز این هفته رکورد اوج تاریخی قیمت خود را میزنند!

بیت کوین تا 66000 دلار افزایش قیمت داشته است و این روند مثبت منجر به رشد قیمت آلت کوین ها و سایر ارزهای بازار نیز شده است. بسیاری از تحلیلگران این روند صعودی را تحت تاثیر گزارش CPI آوریل میدانند که نشان دهنده تعدیل در تورم آمریکا بود. از آنجایی که قیمت بیت کوین اکنون در حال افزایش است، چندین آلتکوین در حال آماده شدن برای روندی قابل توجه در این هفته هستند و پتانسیل این را دارند که اوج تاریخی قبلی خود را بشکنند.

خرید و فروش تتر پی98

بیت کوین برای عقب نشینی و اصلاح سالم آماده است

قیمت بیت کوین کمی بالاتر از سطح حمایت حیاتی 66000 دلار تثبیت شده است و معامله گران کریپتو از قدرت آن اطمینان دارند. با این حال، برخی از معامله گران نگران احتمال یک اصلاح در روزهای آینده به دلیل فروش احتمالی در اطراف کانال های مقاومت هستند.

این امر می تواند منجر به افزایش قابل توجه علاقه به بازار آلتکوین ها و قیمت کل رمز ارزها در این هفته شود.

معمولا چرخه بازار به این شکل است که پس از افزایش قیمت بیت کوین، در دوره اصلاح سالم، سرمایه وارد بازار آلت کوین ها می شود و این دارایی ها پامپ می شوند. اما کدام آلت کوین ها بیشتر پتانسیل را دارند؟

تحلیل قیمت پپه

قیمت پپه پس از فروش در بالاترین قیمت تاریخی خود در سطح 0.00001156 دلار، تحت فشار نزولی بوده است. قیمت در حال سقوط به زیر خط روند میانگین متحرک نمایی 20 روزه است که نشان دهنده یک تغییر روند بالقوه است و میتواند شروع یک روند صعودی پر قدرت باشد که حتی سقف تاریخی قبلی را هم بشکند.

نمودار پپه

خریداران در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.00000958 دلار) نگه دارند. اگر آنها موفق شوند، جفت PEPE/USDT ممکن است به 0.000011 دلار بازگردد. دفاع از این سطح برای خرس‌ها حیاتی است زیرا فشار خرید در آن می‌تواند منجر به افزایش به سمت اوج قیمت تاریخی یا ATH شود.

از سوی دیگر، شکستن و بسته شدن قیمت به زیر سطح حمایت 0.0000091 دلار، الگوی نزولی را تایید می‌کند و به طور بالقوه این جفت را تا سطح حمایت قوی 0.0000055 دلار پایین می‌آورد. با کاهش شدید شاخص RSI به زیر خط وسط، خرس‌ها در حال حاضر مزیتی در تسلط بر نمودار قیمت دارند.

تحلیل قیمت رندر

گاوها در تلاش هستند تا قیمت ارز RNDR را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه، که در حال حاضر 10.2 دلار است، نگه دارند، که نشان دهنده فشار مداوم خرس ها است. با این حال، قیمت رندر همچنان تقاضای خرید خود را بالاتر از سطح فیبوناچی نگه می دارد. 

نمودار رندر

میانگین متحرک نمایی 20 روزه در حال افزایش است و RSI به سمت منطقه ای که اشباع خرید است پیش می رود، که نشان می دهد رندر ممکن است چند روز دیگر حرکت صعودی را تجربه کند. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از خط مقاومت نزولی حفظ کنند، جفت RNDR/USDT به طور بالقوه می تواند به سمت میانگین متحرک 50 روزه در 11.4 دلار حرکت کند. این سطح ممکن است مقاومت قابل توجهی داشته باشد، اما پیشی گرفتن از آن می تواند قیمت را به سمت اوج تاریخی جدید در این هفته سوق دهد.

در مقابل، یک حرکت معکوس از میانگین متحرک 50 روزه نشان می دهد که خرس ها بر سطوح بالاتر قیمت تسلط دارند. در نتیجه، این جفت ممکن است تا سطح حمایت حیاتی 9.5 دلار کاهش یابد.

تحلیل قیمت بونک

قیمت بونک اخیراً افزایش قابل توجهی داشته است. با وجود این افزایش، خرس‌ها حضور قدرتمندی در حدود 0.000028 دلار دارند. 

نمودار بونک

خریداران در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه یعنی 0.0000265 دلار نگه دارند. در صورت موفقیت، جفت BONK/USDT می تواند به سمت میانگین متحرک ساده 50 روزه پیش برود. دفاع از این سطح برای خرس‌ها حیاتی است، زیرا رشد قیمت فراتر از آن ممکن است منجر به افزایش به اوج تاریخی جدید 0.00005 دلاری شود.

از سوی دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 0.0000237 دلار تثبیت شود، نشان دهنده روند نزولی خواهد بود. این می تواند منجر به سقوط این جفت به سطح حمایت قوی 0.00002 دلار شود.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments