پشتیبانی از توکن های BRC-20 در لونا کلاسیک! راه اندازی پل بیت کوین و بلاتکلیفی روند LUNC 

پشتیبانی از توکن های BRC-20 در لونا کلاسیک! راه اندازی پل بیت کوین و بلاتکلیفی روند LUNC 

پل BitMos قصد دارد با همکاری لونا کلاسیک، توکن های BRC-20 را به اکوسیستم Cosmos بیاورد. آیا این تغییری در روند لونا کلاسیک ایجاد خواهد کرد؟

BitMos قصد دارد شبکه BRC-20 بیت کوین را به لونا کلاسیک بیاورد. این پروژه فاصله بین بیت کوین و اکوسیستم Cosmos را برای ارائه خدمات جدید و پشتیبانی از برنامه های DeFi و قراردادهای هوشمند، با کمک شبکه لونا کلاسیک پر می کند. این یک فشار بزرگ برای جامعه LUNC خواهد بود که به دنبال بازگرداندن ابزار به بلاک چین است.

پل بیت کوین به لونا کلاسیک

وگاس، یکی از اعضای محبوب جامعه لونا کلاسیک، در 14 آگوست گفت که پروژه ای به دنبال ایجاد پل بین شبکه BRC-20 از بیت کوین به لونا کلاسیک است. او معتقد است که این موجب یک تغییر روند در نوسانات قیمت LUNC و USTC خواهد شد. BitMos همچنین پست Vegas را مجدداً منتشر کرد و برنامه خود را برای ساخت بر روی Terra Classic تأیید کرد.

🔺پیش بینی قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در سال 2023🔺

BitMos فاصله بین بیت کوین و اکوسیستم Cosmos را پر می کند و به عنوان یک راه حل لایه 2 برای بیت کوین عمل می کند که مشکلات مقیاس پذیری و همکاری با سایر بلاک چین ها را حل می کند. 

این به نفع لونا کلاسیک است چراکه اتصال بین بیت کوین و کازماس از طریق شبکه لونا کلاسیک موجب افزایش نقدینگی می شود.

علاوه بر این، لونا کلاسیک شرایط ارتباط بین IBC را با دیگر زنجیره‌های Cosmos فراهم کرده و ارتقای برابری امنیت و جریان تراکنش‌ها را افزایش داده است. آوردن توکن های BRC-20 به شبکه لونا کلاسیک یک مزیت بزرگ برای جامعه ای است که به دنبال بازگرداندن ابزار به این زنجیره هستند.

حرکت بدون روند LUNC و USTC

قیمت‌های LUNC و USTC تقریباً یک هفته است که عمدتاً در یک حرکت بدون روند و رنج معامله می‌شوند.

قیمت LUNC در حال حاضر با 0.000078 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 65 درصد افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000773 دلار و 0.0000784 دلار است. با این حال، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافته است.

در همین حال، قیمت USTC در 24 ساعت گذشته 5/0 درصد کاهش یافت و قیمت در حال حاضر 0.014 دلار معامله می‌شود. آنطور که به نظر می رسد رویداد از دست دادن پایداری استیبل کوین الگوریتمی USTC با دلار آمریکا به آرامی در حال محو شدن است. 

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شهباز
شهباز
9 ماه قبل

#لوناک 💰💰💰💰💰🪜