جمع بندی نتایج مرحله ماینینگ نات کوین (Notcoin) و لیست شدن توکن NOT

جمع بندی نتایج مرحله ماینینگ نات کوین (Notcoin) و لیست شدن توکن NOT

تیم پروژه Notcoin درحال جمع‌ بندی نتایج مرحله ماینینگ و آماده شدن برای لیست کردن توکن NOT است.

ساشا پلوتوینوف، یکی از بنیان‌ گذاران نات کوین و بنیانگذار Open Builders، می‌گوید این تیم اکنون در حال کار بر روی سازمان‌ دهی برندینگ توکن‌ های کاربر است «تا اکوسیستم را نابود نکند».

ساشا پلوتوینوف، یکی از بنیانگذاران نات کوین گفت:

پس از لیست شدن نات کوین در صرافی ها، سرگرمی شروع می شود. توکن NOT وارد بازار آزاد می‌شود و بازیکنان هر طور که مایل هستند می توانند به خرید و فروش آن بپردازند.

Open Builders قصد دارد یک ربات معاملاتی را معرفی کند که انتظار می رود از نظر حجم مخاطب به یکی از محبوب ترین ها در تلگرام تبدیل شود.

🔸آموزش کامل فروش نات کوین (NOT)🔸

او همچنین افزود:

ما در آنجا دستورات محدود غیرمتمرکز را اجرا می کنیم. کاربران می توانند مانند CEX، قیمتی را برای یک سفارش تعیین کنند که پس از رسیدن به آن، به طور خودکار اجرا می شود و استراتژی معاملاتی خود را پیاده سازی می کند.

اخیرا بازی نات کوین در کانال رسمی تلگرامی خود اعلام کرده است که 3 رقم از ارزش توکن‌ ها، کوپن‌ ها و ارزهای درون‌ بازی رو کاهش داده است. به‌ عنوان مثال، قیمت هر توکن از 0.0000123 به 0.0123 تبدیل شده و یا هر 10 میلیون کوپن تبدیل به 10,000 توکن NOT شده‌ اند و 80 تریلیون کل سکه های ماین شده به 80 میلیارد توکن NOT کاهش پیدا کرده است. این خبر نشان می دهد که آینده Notcoin پس از راه اندازی درخشان خواهد بود.

علاوه بر این، تیم Notcoin در نظر دارد بازی‌ های شریک مشابهی را از نظر ساختار و سیستم ارجاع با یک شمارنده واحد برای دستاوردها و تجربه‌ های بازی راه‌ اندازی کند.

🔰لیست شدن توکن NOT برای 20 آوریل برنامه ریزی شده است. هیجان درباره نات کوین ارتباط نزدیکی با پیام رسان تلگرام دارد، زیرا سکه جدید به دلیل بازی پر طرفدار مبتنی بر تلگرام ایجاد شده است.

♦️سازنده بازی نات کوین: کمتر از 10 روز دیگر توکن NOT راه اندازی می شود!♦️

به روز رسانی 29 فروردین 1403: براساس پست منتشر شده در کانال رسمی تلگرام نات کوین انتظار میرود لیست شدن توکن NOT در تاریخی غیر از تاریخ اعلامیه های قبلی یعنی 20 اوریل لیست شود. تصویری که در کانال رسمی این ارز منتشر شده است را در ادامه مشاهده میکنید:

بنا به گزارش بنیاد TON، یک هفته پس از راه اندازی، مخاطبان Notcoin از چهار میلیون کاربر فراتر رفت و آن را به سریع ترین بازی وب 3 تبدیل کرد.

در 9 آوریل، پس از اخباری مبنی بر همکاری انجمن TON با HumanCode، یک شرکت هوش مصنوعی، قیمت تون کوین (TON) برای دومین بار در یک هفته به بالاترین حد خود رسید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.6 13 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
9 روز قبل

آمریکا تصویب کرده ک نات کوین برابر با دلار آمریکاس

علی
علی
9 روز قبل

دقت کنید هر ۱۰۰۰ نات برابر با ۱دلار

Screenshot_۲۰۲۴-۰۴-۱۹-۲۰-۲۴-۴۲-۱۲۸_org.telegram.messenger
علی
علی
9 روز قبل

هر ۱۰۰۰نات کوین برابر با یک دلار شده لطفا هر کی هرچقدر جمع کرده و نفروخته نگه داره من خودم ۵.۷۰۰.۰۰۰میلیون نات کوین داشتم و چنج هم نکردم الان۵۷۰۶ d لیست بشه هر هزار ناتکوین برابر با یک دلار همگی از این همه تلاشی ک کردین سود بزرگی ب جیب میزنین

آخرین ویرایش9 روز قبل توسط علی
سما
سما
11 روز قبل

لیست شدن نات کوین همش چرت و پرته. مارو مسخره کردن

مهدی
مهدی
14 روز قبل

هر یک ملیون 1 دلار شده همین الان میتونید برید ببنید تو خود بازی نات کوین

محسن
محسن
پاسخ به  مهدی
12 روز قبل

بد متوجه شدی

Amir
Amir
پاسخ به  مهدی
11 روز قبل

هر ۱۰۰۰ تایی ک کلیک کرده باشی میشه ۱ نات کوین
اگه ۱۰ میلیون نات کوین کلیک کرده باشی میشه = ۱۰۰۰ تا نات‌کوین
البته اگه اینطوری باشه با قیمت هر ۱ نات کوین = ۶ دلار ک الان قیمتشه واقعا سود وحشت‌ناکی خواهیم داشت ولی فکر نکنم قیمتش تا موقع لیست شدن ۶ دلار بمونه و کاهش خواهد داشت

آخرین ویرایش11 روز قبل توسط Amir
Jafar
Jafar
15 روز قبل

دوستان به محض لیست شدن توکن نات به فروش نزارین چون حجم فروش بالا میاره وقیمتش تو اون لحظه می‌ریزه .که این یه اشتباهه اون موقع باقیمت اندک از دستت خارج میکنن وبعد که قیمتش رفت بالا افسوس میخورین که چرامفت فروختیم
این چون برا تلگرام هستش ویه شبکه اجتماعی کاملا معتبرپشتشه قیمتش رفته رفته به اوج خودش میرسه اونجا خواستین بفروشین اونم خرده خرده نه کل داراییتونو

رضا
رضا
16 روز قبل

سلام چه جوری خرید و فروش میشه نان کویین

غزال
غزال
16 روز قبل

کم شده اما ارزشمند تر

مهسا
مهسا
16 روز قبل

هر یک ملیون تبدیل به هزار NOT شده مثل اینکه

Jafar
Jafar
پاسخ به  مهسا
15 روز قبل

آره تعدادشو کم کردن وعوضش قیمتشو بردن بالا