معرفی 3 ارز دیجیتال کمتر از یک دلار مناسب برای خرید در کوتاه مدت (25 فروردین 1403)

معرفی 3 ارز دیجیتال کمتر از یک دلار مناسب برای خرید در کوتاه مدت (25 فروردین 1403)

با شروع یک هفته دیگر، بسیاری از دارایی‌ها در بخش ارزهای دیجیتال همچنان در تلاش هستند تا در مورد حرکت بعدی خود تصمیم بگیرند، برخی پیشرفت‌ های اندکی داشته‌ اند و برخی دیگر عقب مانده‌ اند. در این میان ارزهای دیجیتالی قابل معامله هستند که پتانسیل خوبی برای رشد خیره کننده دارند و هنوز کمتر از 1 دلار قیمت گذاری شده اند. 

فینبولد بازار ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده است تا به فهرست سه دارایی رمزنگاری که در حال حاضر کمتر از یک دلار قیمت دارند، برسد، اما ممکن است برخی از بهترین گزینه‌ های خرید را برای معامله‌ گران و سرمایه‌گذاران کریپتو در کوتاه مدت باشد. 

خرید و فروش کاردانو پی98

کاردانو (ADA)

اگر چه کاردانو (ADA) در هفته‌ های اخیر هیچ حرکت قابل توجهی در هر دو جهت انجام نداده است، اما این روند می‌تواند به زودی پایان یابد و با پتانسیل افزایش دو رقمی قیمت آن در صورت کاهش فشار فروش فروشندگان و افزایش خرید کاردانو در بهترین قیمت، در کوتاه مدت رشد خوبی را تجربه کند. 

نقشه حرارتی یا همان هیت مپ نقدینگی کاردانو
نقشه حرارتی یا همان هیت مپ نقدینگی کاردانو

در حال حاضر، کاردانو با قیمت 0.502 دلار نوسان دارد و طبق آخرین داده های نمودار، کاهش 13 درصدی در روز، 12.59 درصد کاهش در هفته گذشته و افت 33 درصدی نسبت به ماه قبل را ثبت کرده است.

خرید و فروش دوج کوین پی98

دوج کوین (DOGE)

قیمت دوج کوین، به دلیل سقوط بیت کوین و بهبود شاخص دلار آمریکا دیروز سقوط کرد. اما اگر بتواند دوباره به بالاتر از 0.20 دلار برسد، طبق مشاهدات اخیر که توسط یک متخصص معاملات ارزهای دیجیتال با نام مستعار Trader Tardigrade به اشتراک گذاشته شده است، هدف بعدی آن ممکن است 0.40 دلار باشد.

تجزیه و تحلیل الگوی نمودار قیمت دوج کوین
تجزیه و تحلیل الگوی نمودار قیمت دوج کوین

در زمان انتشار، قیمت دوج کوین با قیمت 0.1727 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 13.37 درصدی در 24 ساعت گذشته، کاهش 6.15 درصدی در طول هفت روز گذشته و همچنین افزایش جزیی 0.1 درصدی در نمودار ماهانه است. 

ارز دیجیتال دیجن (DEGEN)

در نهایت، دیجن (DEGEN)، یک میم کوین که می‌خواهد به عنوان دروازه‌ای برای کاربران از شبکه‌های مختلف بلاک چین باشد، به عنوان رقیبی برای ارزهای رمزنگاری قدیمی مانند دوج کوین، شیبا اینو (SHIB) و سایرین در حال رشد است و حتی DOGE را در معامله گران فعال هفتگی تحت الشعاع قرار داد.

معامله گران فعال هفتگی میم کوین DEGEN
معامله گران فعال هفتگی میم کوین DEGEN

از نظر قیمت فعلی، تازه وارد به میدان بازی میم کوین ها مانند قیمت سایر ارزهای دیجیتال، 20.68 درصد در نمودار روزانه خود سقوط کرده است، کاهش قابل توجه 30 درصدی را در طول هفته، با افزایش چشمگیر 73 درصدی از زمان عرضه آن در 13 مارس 2024 تجربه کرده است. میم کوین دیجن در حال حاضر با قیمت 0.02758 دلار معامله می شود.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments