احتمال وقوع آلت سیزن پس از "سقوط آزاد" بازار کریپتو! 

احتمال وقوع آلت سیزن پس از “سقوط آزاد” بازار کریپتو! 

تحلیلگران می گویند که نمودارهای دامیننس بیت کوین که در یک روند رنج حرکت می کنند ممکن است یک سیگنال معکوس باشد که می تواند آلت سیزن را آغاز کند.

به گفته تحلیلگران بازار، آلت سیزن معروف بازار کریپتو، یعنی زمانی که ارزش ارزهای دیجیتال با سرمایه کوچک‌ تر افزایش می‌ یابد، ممکن است خیلی زود شروع شود.

در 11 آوریل، تاجر و تحلیلگر Rekt Capital بررسی کرد که با وجود افزایش قیمت بیت کوین در چند هفته گذشته، ارزش بازار آلتکوین ها ثابت بوده. او افزود که اکنون هفته ها است که به طور مداوم سطح 315 میلیارد دلاری را به عنوان حمایت تست می کند.

معامله گران کریپتو به شدت بازارهای آلتکوین را رصد می کنند، زیرا آنها بازده ریسک به ریوارد بالاتری را نشان می دهند و انتظار می رود بسیاری از آنها در مرحله بعدی بازار صعودی افزایش پیدا کنند.

از لحاظ تاریخی، افزایش قیمت آلتکوین ها از بیت کوین عقب افتاده است و نمودارهایی مانند ارزش بازار آلتکوین و دامیننس بیت کوین می تواند سیگنال هایی را برای معامله گران فراهم کند که فصل آلتکوین ها یا همان آلت سیزن 2024 نزدیک است.

ارزش بازار آلتکوین به استثنای 10 ارز برتر
ارزش بازار آلتکوین به استثنای 10 ارز برتر

تحلیلگران اکنون با علاقه دوباره به نمودار تسلط بر بازار بیت کوین نگاه می کنند، هرچند که بر اساس گزارش TradingView، این نمودار از سپتامبر 2023 بیش از 50 درصد باقی مانده است و در حال حاضر در 54.5 درصد است.

تحلیلگر کریپتو نوا گفت که تغییر بین افزایش و کاهش دامیننس بیت کوین زمانی است که آلت کوین ها واقعاً شروع به رالی صعودی خیره کننده و سودهای دو یا سه رقمی می کنند.

این هنوز اتفاق نیفتاده است، اما “بالا ترین و پایین‌ ترین سطح با کندل های قوی دیگر وجود ندارند“، او پیش از این گفت: “نمودار در حال حرکت است، که تقریباً همیشه قبل از برگشت آلت سیزن رخ می‌دهد.

دامیننس بیت کوین
دامیننس بیت کوین

تحلیلگر تکنیکال Titan of Crypto هفته گذشته در پستی در X این احساس را تکرار کرد و گفت: “من شخصاً معتقدم که آلت سیزن دیگری وجود خواهد داشت.

این تحلیلگر به اندیکاتور تکنیکال ایچیموکو اشاره کرد که به ادعای آنها “ارتباط زیادی بین توقف دامیننس بیت کوین و آغاز آلت سیزن وجود دارد.”

در همین حال، کوین سونسون، تحلیلگر، در اوایل این هفته در پستی در X به 140000 فالوور خود گفت که ارزش بازار آلتکوین “برای یک روند صعودی عظیم آماده است.

او افزود:

مردم اغلب فراموش می کنند که پس از هاوینگ بیت کوین، سرمایه ها به سمت آلت کوین ها می رود. 

آلت کوین ها در روز عمدتاً ثابت معامله می شوند زیرا کل سرمایه بازار کریپتوها در حدود 2.74 تریلیون دلار باقی مانده است.

در این میان تون کوین (TON) اخیراً به بالاترین سطح خود رسیده است و بیشتر آلت کوین ها با ارزش بالا نسبت به اوج قیمت خود در سال 2021 به شدت کاهش یافته اند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیرضا
علیرضا
18 روز قبل

خیلی یهویی همه چی اومد پایین