فورک لندن شبکه اتریوم

بروزرسانی جدید شبکه اتریوم وارد مرحله آزمون و خطا می شود

با شروع راه اندازی به روزرسانی جدید شبکه اتریوم به نام (لندن) در شبکه آزمایشی Ropsten، انتظار شبکه اصلی برای استیک کنندگان و استخراج کنندگان افزایش می یابد.

شبکه اتریوم در 3 تیر ماه شاهد راه اندازی ارتقا جدید خود در شبکه آزمایشی Ropsten بود. این ارتقا شامل مواردی برای بهبود اتریوم است. پس از راه اندازی شبکه آزمایشی Ropsten، به روزرسانی لندن در شبکه های آزمایشی Ethereum’s Goerli ، Rinkeby و Kovan در فواصل هفتگی راه اندازی می شود. این یکی از مراحل مهم در نقشه راه اتریوم برای اجرای اجماع اثبات سهام (PoS) در شبکه بلاکچین است که به عنوان Ethereum 2.0 نیز شناخته می شود.

ارتقا لندن پنج EIP را به همراه دارد که قرار است در شبکه های آزمایشی مستقر شوند.

EIP یک مکانیسم قیمت گذاری معاملات است که شامل یک هزینه ثابت شبکه برای هر بلوک است که سوزانده می شود و اجازه می دهد تا انقباض اندازه بلوک ها برای رفع مشکل ازدحام انجام شود.

از طریق این مکانیزم ، برای مبادلاتی که در بلوک بعدی لحاظ می شود، کارمزد پایه در نظر گرفته خواهد شد. برای برنامه ها و کاربرانی که می خواهند معاملات خود را در شبکه اولویت بندی کنند، می توان هزینه ای به نام “کارمزد اولویت” را اضافه کرد تا ماینر را برای درج سریعتر تشویق کند. در حالی که ماینر این پاداش خود را به جیب میزند، کارمزد پایه معامله سوزانده می شود. این مستلزم آن است که تا زمانی که انتقال به یک مدل اثبات سهام کامل نشود، ماینرها علاوه بر کارمزد هر بلوک که محاسبات آن را انجام می دهند، آنها همچنین برای اولویت بندی تراکنش ها پاداش دریافت می کنند.

جیمز بک، مدیر ارتباطات و محتوا در ConsenSys ، یک شرکت فناوری بلاکچین که از زیرساخت های اتریوم پشتیبانی می کند، با سایت Cointelegraph در مورد این بروزرسانی صحبت کرد و گفت:

در فورک لندن هنوز هم می توان از ماینر ها استفاده کرد و هرچه کارمزد بیشتر باشد، پردازش معامله سریعتر انجام می شود،

و سپس افزود: 

اکنون ، با بزرگتر شدن شبکه و ادامه اتریوم به عنوان پلت فرم اصلی قرارداد هوشمند، این امر باعث تحریک دیگری نمی شود. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments