پیش بینی پایان بازار خرسی بیت کوین

پیش بینی تحلیلگر شرکت JPMorgan درباره پایان بازار خرسی بیت کوین

تحلیلگر شرکت بزرگ JPmorgan یعنی Nikolaos Panigirtzoglou نظر خود را مبنی بر پیش بینی پایان بازار خرسی BTC با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

وی در مصاحبه ای با CNBC گفت که رکود قیمت بیت کوین زمانی پایان می یابد که سهم این رمز ارز در کل بازار ارزهای دیجیتال، دوباره به بالای 50 درصد بازگردد. او توضیح داد:

یک میزان مناسب از لحاظ مجموع سهم بازار رمز ارز ها، 50 درصد یا بالای آن می باشد. من فکر می کنم این شاخصی دیگر است که باید برای فهمیدن اینکه بازار رکودی به پایان رسیده است یا نه، زیر نظر داشت. 

این تحلیلگر همچنین افزود که چند ماه پیش، در آغاز ماه آوریل (اواسط فروردین)  سهم بیت کوین از کل بازار کریپتو معادل 60 درصد بوده است. رکود سهم BTC در بازار یک  سیگنال منفی محسوب شد که نشان از کاهش تمایل به سرمایه گذاری در آن دارد. 

هرچند این تحلیلگر به این موضوع هم اشاره کرد که سهم بازار بیت کوین در هفته های اخیر افزایش پیدا کرده است. 

طبق داده های Bitcoin.com در حال حاضر، BTC معادل 46 درصد از بازار کریپتو را در بر می گیرد و قیمت آن در زمان تنظیم این خبر، 35,394 دلار می باشد. 

همزمان با اینکه تحلیلگر JPmorgan نشانه های بازگشت علاقه سرمايه گذاران به خرید در افت قیمت ها را می بیند، او گفت که:

طی دو تا سه هفته گذشته، جریان ورودی به صندوق‌های  Ethereum نیز کاهش یافته است در حالی که در همین زمان، جریان ورودی به صندوق‌های Bitcoin افزایش یافته است. این بدین معنی است که شاید یک ارزش نسبی وجود دارد که برخی موسسات سرمایه‌گذاری آن را فرصت خوبی دیده و به خرید BTC و فروش دیگر آلتکوین های خود پرداخته اند. 

هفته پیش، تحلیلگر دیگری از JPmorgan گفته بود که بازار در حال بازیابی خود می باشد، هرچند که هنوز به طور کامل بهبود نیافته است. بنابراین هرگونه پیش بینی کوتاه مدتی چالش بر انگیز است. 

وی همچنین افزود که از هشدار یک سیر عظیم فروش دیگر هم نباید غافل شد. 

قبل تر در همین ماه، Panigirtzoglou گفته بود که بازگشت به عقب نشینی در هفته های اخیر یک سیگنال منفی بوده که به یک بازار خرسی اشاره دارد. 

در همین حین، مدیرعامل شرکت جی پی مورگان، Jamie Dimon، ماه پیش گفته بود که توصیه شخصی او به مردم این است که از بیت کوین بپرهیزند. با این وجود او اذعان داشت که مشتریان JPmorgan قصد دارند با ارزهای دیجیتال در ارتباط باشند. 

شما در مورد پیش بینی این شرکت بزرگ برای بازار BTC چه فکر می کنید؟ نظرات خود را با ما در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حسین
حسین
2 سال قبل

ما که آب از سرمون گذشته چه یک وجب چه صد وجب