لیست شدن توکن جدید فلوکی اینو در بایننس | ورود TOKEN به بایننس فیوچرز

لیست شدن توکن جدید فلوکی اینو در بایننس | ورود TOKEN به بایننس فیوچرز

توسعه فلوکی اینو به دنبال لیست شدن های اخیر TOKEN در صرافی های مختلف، از جمله ByBit، BingX، و KuCoin است.

نقطه عطف توکن جدید فلوکی اینو (TOKEN)

بایننس فیوچرز آماده است تا قرارداد دائمی توکن جدید اکوسیستم فلوکی به نام TOKEN را در 3 نوامبر 2023، ساعت 15:00 (UTC) معرفی کند. این افزوده به پیشنهادات متنوع Binance با پتانسیل اهرمی تا 50 برابر همراه است. یکی از جنبه های قابل توجه این توسعه این است که بایننس هنوز TOKEN را در بازار اسپات خود فهرست نکرده است.

رویکرد Binance به قرارداد دائمی TOKEN USDT پویا است، با مشخصات قرارداد خاصی که ممکن است بر اساس شرایط ریسک بازار مطابقت دارد. این شرایط شامل هزینه کارمزد، تعداد توکن های قابل معامله، حداکثر اهرم، مارجین اولیه و الزامات مارجین و غیره است.

💸شیبا اینو یا فلوکی؟ کدام یک سرمایه گذاری سودآوری در سال 2023 است؟💸

TOKEN که به عنوان جز اصلی این توسعه عمل می کند، یک ارز دیجیتال است که توسط فلوکی اینو برای سرمایه گذاری در اکوسیستم TokenFi معرفی شده است. این راه‌اندازی بر اساس حملات اخیر FLOKI به فضای کریپتو است، با هدف تنوع بخشیدن و کاربرد آن در فضای کریپتو ارائه شده است.

TokenFi پلتفرمی است که طبق گزارش ها، راه اندازی ارزهای دیجیتال را ساده و دموکراتیزه می کند. هدف آن ارائه یک پلتفرم همه کاره است که کاربران را با ابزارها و منابع برای ایجاد موفقیت آمیز توکن رمزنگاری مجهز می کند.

♦️میم کوین برنده امسال کدام است 2023؟ بیبی دوج یا فلوکی؟♦️

صعود TOKEN: لیست شدن در صرافی ها و پیشرو در رقابت با سایر میم کوین ها

راه اندازی TOKEN Perpetual Contract در Binance Futures آخرین نقطه عطف در سفر TOKEN است. این توکن قبلاً در صرافی های ByBit، MEXC، BingX و کوکوین لیست شده است.

🛑با این حال، سفر لیست شدن TOKEN کاملاً هموار نبوده است. Bitget، یک صرافی برجسته، اخیراً با اعلام حذف توکن TokenFi از فهرست، تنها چند روز پس از انتشار آن، بحث‌هایی را ایجاد کرد.

🛑صرافی Bitget دلایلی مانند “مشکوک دستکاری بازار” و “کنترل مخرب نقدینگی” در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) را به عنوان دلایل حذف از فهرست ذکر کرد. Bitget همچنین نگرانی هایی را در مورد نقش فلوکی اینو در ارائه نقدینگی به توکن مطرح کرد. ادعاهایی مطرح شد مبنی بر اینکه فلوکی تنها 2000 دلار توکن به استخرهای نقدینگی اضافه کرده است.

فلوکی، در پلتفرم x (توییتر سابق) به این ادعا پاسخ داد و گفت که Bitget این توکن را بدون اجازه فهرست کرده است. فلوکی همچنین ادعا کرد که Bitget نسخه جعلی TOKEN را تنها دوازده دقیقه قبل از عرضه رسمی فهرست کرده است. همچنین اظهار داشت که اقدامات Bitget با افزایش ارزش TOKEN منجر به کسری بودجه  10 میلیون دلاری شد.

منبع: بی اس سی نیوز 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments