بیت کوین به ماه می رود؟! 5 پیش بینی برتر قیمت BTC برای سال 2024 و بعد از آن

بیت کوین به ماه می رود؟! 5 پیش بینی برتر قیمت BTC برای سال 2024 و بعد از آن

بیت کوین قرار است تا پایان سال 2023 به 45000 دلار برسد و اهداف قیمت بیت کوین پس از هاوینگ به 250000 دلار در نظر گرفته شده است.

بیت کوین همچنان به بالاترین سطح خود در 18 ماه گذشته رسیده است و پیش بینی های صعودی قیمت بیت کوین بر سر زبان ها است – بازار صعودی چقدر می تواند بالا برود و با چه سرعتی؟

از سقوط تا 20000 دلار و در مرحله بعد تا شش رقمی شدن بیت کوین در ماه های آینده و همچنین کارهایی که بیت کوین ممکن است انجام دهد، پیش بینی های زیادی وجود دارد، که ماه نوامبر را از نظر تاریخی به یکی از پرنوسان ترین ماه ها تبدیل کرده است.

بازده ماهانه بیت کوین از سال 2013 تا 2023
بازده ماهانه بیت کوین از سال 2013 تا 2023

پس از اینکه “Uptober” نزدیک به 30 درصد افزایش قیمت بیت کوین را به ارمغان آورد، روحیه در میان معامله گران و تحلیلگران رمز ارز در ماه گذشته بهبود یافته است.

کوین تلگراف به پنج مورد از محبوب ترین پیش بینی ها برای قیمت بیت کوین در سال 2024 و پس از آن نگاه می کند. 

پلتفرم Matrixport: بیت کوین تا دو ماه آینده به 45 هزار دلار می رسد!

در مدت زمان کوتاهی ممکن است اتفاقات زیادی در بیت کوین بیفتد و با کمتر از دو ماه دیگر تا سال 2024، زمان زیادی برای تثبیت نوسانات قیمت بیت کوین جدید وجود دارد.

برخی می گویند بیت کوین قبل از بسته شدن کندل سالانه، تا 30 درصد بالاتر از قیمت های فعلی می تواند معامله شود. 

این پیش‌بینی از سوی Matrixport، شرکت تجارت ارزهای دیجیتال که توسط جیهان وو، یکی از بنیان‌ گذاران غول استخراج بیت‌ کوین، Bitmain، تأسیس شد، ارائه شد.

در یک پست وبلاگ در اواخر اکتبر، Matrixport قیمت هدف پایان سال 45000 دلار را دو برابر کرد که در ابتدا در ژانویه اعلام کرد. این مبتنی بر تعداد انگشت شماری از مدل‌های داخلی بود و Matrixport نیز با موفقیت سودهای اکتبر بیت‌ کوین را پیش‌ بینی کرد.

به طور خلاصه، بیت کوین در حال تثبیت شکست سطح مقاومت 31500 دلاری جولای است و نشان می دهد که 45000 دلار تا پایان سال قابل دستیابی است.

بیت کوین در حال حاضر به ازای هر داده TradingView حدود 34700 دلار معامله می شود، به این معنی که قیمت آن تا پایان سال به اندازه 30 درصد دیگر افزایش می یابد.

چارت هفتگی قیمت بیت کوین
چارت هفتگی قیمت بیت کوین

🔺پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2024 بعد از هاوینگ از نظر ChatGPT 🔺

پیش بینی BitQuant: بیت کوین قبل از هاوینگ 2024 به 250000 دلار می رسد!

برای بسیاری، هاوینگ نقطه عطفی در هر چرخه قیمت بیت کوین است – اما یکی از مفسران مشهور معتقد است که بالاترین رکوردهای جدید حتی قبل از آن خواهد آمد.

در ماه سپتامبر، BitQuant اعلام کرد که بیت کوین از سقف قبلی 69000 دلار قبل از آوریل 2024 عبور خواهد کرد.

او به دنبال کنندگان خود در X گفت:

نه، بیت کوین قبل از هاوینگ به اوج نمی رسد. بله، قبل از هاوینگ به بالاترین حد خود خواهد رسید. نه، بیت کوین به 160 هزار دلار نمی رسد زیرا سرعت رالی صعودی بعد از هر سقوط زیاد است. این بدان معناست که پس از هاوینگ، در سال 2024 به اوج خود خواهد رسید. و بله، قیمت هدف حدود 250 هزار دلار است.

هم بالاترین رکورد تاریخ و هم هدف 250000 دلاری پس از هاوینگ، از طریق امواج الیوت، با تقلید بیت کوین از رفتار چرخه های قبلی به دست آمد.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

با این حال، BitQuant در مسیر رسیدن به عدد یک چهارم میلیونی، مجموعاً چهار «بازگشت» را پیش بینی کرد.

آنها در صفحه رسمی توییتر خود گفتند:

قبل از رسیدن به بالاترین رکورد جدید، یک کاهش قیمت وجود خواهد داشت و به دنبال آن کاهش دیگری در حدود 125 هزار دلار خواهد بود. علاوه بر این، دو عقب‌ نشینی دیگر پس از هاوینگ وجود خواهد داشت که در اینجا نشان داده نمی‌شوند. 

♦️نظر ربات هوش مصنوعی در مورد BTC در 10 یا 5 سال آینده♦️

سه مدل قیمت BTC، یک منطقه هدف 130000 دلاری

پیش‌ بینی‌ های بالای بیت کوین نه تنها از سوی شرکت‌ کنندگان در بازار صورت می‌گیرد، بلکه مدل‌های قیمت بیت کوین نیز صعودی هستند.

ماه گذشته، کوین تلگراف در مورد طیف وسیعی از ابزارهای پیش بینی گزارش داد که همگی بر روی منطقه ای حدود 130000 دلار در هر بیت کوین تمرکز دارند.

اینها توسط تحلیلگر محبوب CryptoCon آمده است، که با این وجود معتقد است که شش رقمی شدن قیمت بیت کوین ممکن است دو سال طول بکشد تا به واقعیت تبدیل شود.

او در اکانت توییتر خود گفت:

من برای قیمت های پایین تر آماده هستم، اما این چرخه برای بیت کوین 130 هزار دلاری آماده شده است!

این همچنین به رویداد هاوینگ بستگی دارد و اوج بعدی باید حدود چهار سال پس از حرکت 69000 دلاری در نوامبر 2021 باشد.

روند قیمت بیت کوین بر اساس چرخه های هاوینگ
روند قیمت بیت کوین بر اساس چرخه های هاوینگ

🛑تاریخ هاوینگ بیت کوین 2024 | بررسی تاریخ هاوینگ های قبلی بیت کوین🛑

سوال یک میلیون دلاری

بر کسی پوشیده نیست که برخی معتقدند قیمت یک میلیون دلاری شدن بیت کوین فقط با گذشت زمان امکان پذیر است. 

امسال، کتی وود، موسس، مدیر عامل و مدیر ارشد سرمایه‌ گذاری شرکت مدیریت دارایی ARK Invest، به آرتور هیز، مدیر عامل سابق BitMEX ملحق شد تا بیت‌ کوین هفت رقمی را پیش بینی کند.

 اینکه چه زمانی ممکن است این اتفاق بیفتد قابل بحث است، اما اتفاقاتی که در اقتصاد کلان رخ می دهد، پیش بینی قیمت بیت کوین را جالب تر می کند.

در ماه اکتبر، هیز اظهار داشت که به لطف واقعیت کلان، مسیر رسیدن به یک میلیون دلار به ازای هر بیت کوین «در اثر بخشی کامل» قرار دارد.

اگر مردم اعتماد خود را به بازار اوراق قرضه و این ساخت و ساز مصنوعی که در طول 80 تا 100 سال گذشته ایجاد کرده‌ایم از دست بدهند، اعتماد ها از بین خواهد رفت، آن‌گاه مقدار پولی که سرمایه گذاری کرده ایم، از دست می‌رود. او در مصاحبه‌ای با پادکست On The Margin از Blockworks در 1 نوامبر گفت: به‌ دنبال یک جایگزین هستیم، چیزی است که قبلاً ندیده‌ایم.

وود به نوبه خود در مصاحبه ای با بلومبرگ در 3 نوامبر گفت که بیت کوین را به جای طلا به عنوان محافظ تورم انتخاب می کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments