تحلیل تکنیکال بایننس کوین | بررسی روند حرکت کوتاه مدت BNB

تحلیل تکنیکال بایننس کوین | بررسی روند حرکت کوتاه مدت BNB

بیت کوین چند هفته پیش برای حفظ سطح 20.8 هزار دلار تلاش کرد. افزایش فشار فروش باعث شد که بیت کوین به 19.5 هزار دلار سقوط کند و سپس منطقه 20.4 هزار دلاری را برای نقدینگی دوباره آزمایش کند. 

ساختار کوتاه مدت قیمت ارزهای دیجیتال روند نزولی داشت و این در پی رسیدن قیمت BTC در نزدیکی منطقه 19.8 هزار دلاری بود. بر اساس عملکرد قیمت، یک حرکت رو به بالا می تواند در سراسر بازار تحقق یابد.

⁉️بایننس کوین نیز در بخش قابل توجهی از هفته گذشته در منطقه تقاضای 276 دلار معامله شده است. آیا BNB همچنین می تواند در جستجوی نقدینگی به سمت منطقه 300 دلاری حرکت کند؟

چارت 4 ساعت بایننس کوین 

به نظر می‌رسید که ارز بایننس کوین (BNB) از اواسط آگوست تا زمان نگارش یک الگوی مثلث نزولی تشکیل می‌دهد، زیرا یک سری بالاترین قیمت پایین‌تر از 315 دلار داشته است.

در همان زمان، قیمت پایه مناسبی در 270-275 دلار تشکیل داد. بر اساس این مشاهدات، می‌توان نتیجه گرفت که سقوط به زیر 272 دلار و آزمایش مجدد در همان سطح مقاومت، احتمالاً منجر به سقوط بیشتر BNB به سمت 240 دلار خواهد شد.

با بازگشت به اواسط و اواخر جولای، منطقه 270 دلاری (جعبه فیروزه ای) هم به عنوان حمایت و هم به عنوان مقاومت قابل توجه بوده است. در دو هفته گذشته نیز همین منطقه در برابر پیشروی های خرس ها مقاومت کرده است.

در نمودار 4 ساعته، بر اساس RSI، حرکت در کنار خرس‌ها قرار گرفته است. اندیکاتور مومنتوم نتوانسته است بالای 50 خنثی بماند و همچنین نتوانسته است از مقدار 60 عبور کند تا قدرت صعودی را نشان دهد.

شاخص OBV نیز به طور پیوسته کاهش یافته است تا فشار فروش را برجسته کند. یک تقاطع صعودی در RSI نشان می‌دهد که ممکن است یک جهش جزئی برای آزمایش خط روند نزولی به عنوان مقاومت رخ دهد.

چارت 1 ساعت BNB

برخورد های متوالی قیمت به یک منطقه تقاضا احتمالاً خط روند حمایتی را ضعیف می‌کند. منطقه 275 دلاری بارها در ده روز گذشته آزمایش شده است که این می تواند خطر احتمالی رالی نزولی بیشتر را به همراه داشته باشد. 

A/D همچنین در یک روند نزولی ثابت بوده است تا عدم وجود فشار خرید قابل توجه را نشان دهد. هر دو شاخص RSI و Awesome Oscillator حرکت نزولی را نشان دادند.

در صورت افزایش قیمت، می توان انتظار داشت که 287-295 دلار به عنوان یک مقاومت سخت عمل کند. بنابراین، حتی اگر BNB در یک منطقه پشتیبانی کمتر از 270 دلار بود، ممکن است سقوط بیشتری را متحمل شود. 

جمع بندی

طی یکی دو روز آینده، بایننس کوین می تواند به سمت 300 دلار و 316 دلار یا کمتر از 270 دلار به سمت 242 دلار حرکت کند. این حرکت تا حدی بستگی به روند بیت کوین دارد که آیا می تواند از منطقه پشتیبانی 19.6 تا 19.8 هزار دلار دفاع کند یا خیر. اندیکاتورهای مومنتوم شتاب نزولی و حجم فروش برجسته پشت بایننس کوین را در چند روز گذشته برجسته کردند. فقدان انباشت در یک منطقه تقاضای مهم نشان می دهد که هر جهشی به سمت 290 تا 300 دلار برای BNB می تواند کوتاه مدت باشد. عبور از محدوده 21.5 هزار دلاری بیت کوین، همراه با افزایش 300 دلاری BNB برای حمایت، یک تغییر جهت صعودی BNB برای یک یا دو هفته آینده ضروری است.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments